On kympin jälkeen, koska 14+8=22 :DEikös se ole kympiksi, jos 8h varausaikaa?
Sori, my bad. Mun asetukset on näköjään väärässä, kun mulla lukee 13.00. Make sense, joskus ennenkin ihmetellyt.Eikös se ole kympiksi, jos 8h varausaikaa?
@Lico varmaan ylimpänä tuomarina osaa tähän vastata. Vahva usko, ettei sitä tarvi tässä edes testata. Veikkaan, että kohta Helsing havahtuu sohvalla, että ’ai niin se drafti!’Eikös tämä mennyt nyt niin että, jos he kaikki vetäisivät tuplat niin Helsing#65 seuraava 4. vuoro jäisi myös välistä heti (ei uutta 8h) ja Zigmund voisi jatkaa?
Mulla ihan sama ja toivon että Helsing herää kyse oli mullakin vaan ennakkoon et "miten toimitaan jos."Sori, my bad. Mun asetukset on näköjään väärässä, kun mulla lukee 13.00. Make sense, joskus ennenkin ihmetellyt.
Ja hei tää ei ollut mikään piruilu vuorossa olevalle, vaan että jos nyt sattuisi se 8h menemään, niin onpa sitten seuraavat jo valmiina jatkelemaan leikkiä.
Juu, ihan hyvä varoitella jo tulevia, jotta saadaan draft etenemään sujuvasti. Ja kuten kirjoitit, Helsing ehtii tänne todennäköisesti ennen määräaikaa.Sori, my bad. Mun asetukset on näköjään väärässä, kun mulla lukee 13.00. Make sense, joskus ennenkin ihmetellyt.
Ja hei tää ei ollut mikään piruilu vuorossa olevalle, vaan että jos nyt sattuisi se 8h menemään, niin onpa sitten seuraavat jo valmiina jatkelemaan leikkiä.
Kyllä sä oot Uniquewn kurja tyyppi, Perfetti oli itelläkin seuraava. :D Flames-fanikin vielä..
Otetaan MacKenzie Weegar
Juu, tätä tarkoitin itsekin.Mut joo tällaisiin tilanteisiin jossa odottaa esim. muutaman vuoron päässä olevaa omaa vuoroa ja ei hetkeen kerkeä tuo on varsin toimiva ratkaisu ja täytyy sitä kyllä hyödyntää tarpeen mukaan.
Voit varmaan vaihtaa ukkoa, kun Zigmundilta ei ole tullut vielä varausta. Siis jos siltä tuntuu. Tuskin kellään on mitään sitä vastaan. Licon säännöissä ei ollut ainakaan kieltoa, heh.No niin, nyt on yöputki selätetty ja nyt pääsee toivottavasti taas joksikin aikaa normaalien ihmisten unirytmiin.
Puolustuksen ykkösmieheksi mulle Charlie McAvoy. Lievästi yllätyin, että oli vielä vapaanakin. Sitten @Zigmund in vuoro.
E: paitsi voi vittu, olisi pitänyt ennen varausta tarkistaa, mutta McAvoy’han taitaa missata ainakin pari ekaa kuukautta… noh, oma moka ja näillä mennään.