Jatkoajan Fantasy Pool NHL-edition 2019–2020: varausketju

  • 42 491
  • 600

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Äärimmäisen yllättynyt siitä, että Christian Dvorak on edelleen vapaana.

@Frolikov
 

Ralph

Jäsen
Äärimmäisen yllättynyt siitä, että Christian Dvorak on edelleen vapaana.
Olin varma, ettei kukaan häntä ota loukkaantumisen pilaavan viime kauden jälkeen ja piti hänet ottaa vikalla kierroksella, mutta ei sitten.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Koitin mun äärimmäisen rapulaisilla silmillä tihrustaa ja näytti että Anthony Beauvillier olis vapaana.

@Ferris
 

Ralph

Jäsen
Pomputtelin aikani Tyson Jostin ja Jimothy Timothyn välillä. Jotenkin enemmän luottoa jälkimmäiseen, mutta ensin mainitulla enemmän potentiaalia ja kaavaillaan Nazem Kadrin rinnalle. Joten valitaan se sitten.

Tyson Jost

@Teemu#8
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Adam pelech. Pahoittelut kun kesti normaalia pidempään. Sen kunniaks otin hutihankinnan. Olkoon se pieni rangaistus minulle.
 

Salming

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Vegas Golden Knights
Pomputtelin aikani Tyson Jostin ja Jimothy Timothyn välillä. Jotenkin enemmän luottoa jälkimmäiseen, mutta ensin mainitulla enemmän potentiaalia ja kaavaillaan Nazem Kadrin rinnalle. Joten valitaan se sitten.

Tyson Jost

@Teemu#8
Saatana. Teit oikean valinnan enkä pääse näin ollen käyttämään "Käsittämätöntä, että X on vapaana" -korttia.

Toisaalta helpotit myös valintaani, koska toivotan näin ollen tervetulleeksi toisenkin Nylanderin veljeksen, Alexanderin.

@Mängimies
 

Nick Neim

Jäsen
Samaa olin kirjoittamassa kuin @Lico ja @Knap yllä, ja pidän omaakin pelaajatietämystänikin ainakin kohtalaisena.

Ihan kivoilla tilastoilla puolustajaksi ainakin AHL:ssä vedellyt viime kaudella.
 

limini

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Pingviinit (+ suomalaiset)
Pakko oli rookieksi ottaa joku spesiaalimpi, kun pääehdokas tipahti pari vuoroa ennen pois.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös