Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 526
  • 2 930

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Nythän näemmä kävi sellainen juttu, että arjalaistaustainen laulu- ja lyömäsoitinyhtye törmäävä kivi on keikalla Tampereella tuolloin ja olen varmaan kaljapäissäni ostanut piletit keikalle. Kai ne pitää käyttää ja rouva tunkee mukaan, jolloin elintärkeä lastenhoito pitää jotenkin järjestää muulla tavalla. Tämä tuo aina jonkin lisämausteen asiaan.
Joten saattaapi olla että en ilmesty paikalle. Jos joku haluaa että Herra Saurer ilmestyy stunttaamaan minua, niin voin laittaa hänet jonkun luotettavan henkilön matkaan mukaan miittiin.

Tää on tietenkin vain mun mielipiteeni, mutta sanoisin, että kyllä Saurer vaatii myös Bonen läsnäoloa. Lisättäköön, että Bonen läsnäolo ei kuitenkaan vaadi Saureria.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, laitetaanpas muistutusta (tai kuten Bone sanoisi: spämmätään), notta 2 viikon kuluttua perjantaina 9.8. on Jatkoaika-miitin paikka Mansessa, uutta naamaa mukaan myös, deal?! Saamme ulkopaikkakuntalaisvahvistustakin, joten hyvältä vaikuttaa. Onko O'Connell's varma aloituspaikka? Klo 17? Sieltä saa ravitsevaa roskaruokaa ja monenmoista nestettä kyytipojaksi. Mitteepä tuumaatte..?
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Puhutaanko näissä miiteissä yleensä lätkästä? Nouseeko volyymi? 5-10 vuotta ollut osanotto mielessä, kerran oli tosi lähellä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko tarkoitus mennä myöhemmin johonkin yhdessä syömään esim. siipiä, vai tankataanko vedetänkö mätöt etukäteen/O'Connell'sissa?
O'Connell's on hyvä mättöön(kin) - edukas mesta, hyvänkokoiset annokset ja siellä on yleensä ookoosti tilaa (Hookkiin etc pitäisi varata etukäteen pöytä ja siihen säätöön ei jassa..) Eli kannatan O'Connell'sia, mutta kui jengi päättää..?
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kyse on Tamperecup päivästä, jolloin pitää mennä kattoon vasaramatshi alkaen klo 20... Eli jos jo klo 17 alotetaan, niin tuun kattoon kunnes sotken Hakamettään kasix... jääköön se SaiPa – HIFK kattomatta...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
No hei, alotetaanko 16:n pintaan O'Connell'sissa, niin kerkiää tarinoida Tarinankertojankin kera! Kukin valuu paikalle sitten omaan rauhalliseen tahtiin.. :)

Ajattelin lähteä töistä vähän ennen kolmea, tepsutella rautatieasemalle, istua junaan, nousta kyydistä Tampereella ja olla pelipaikalla vähän ennen viittä. Nähkäämme siis silloin kaikkien paikalla olevien kanssa - ja muiden kanssa sitten myöhemmin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ajattelin lähteä töistä vähän ennen kolmea, tepsutella rautatieasemalle, istua junaan, nousta kyydistä Tampereella ja olla pelipaikalla vähän ennen viittä. Nähkäämme siis silloin kaikkien paikalla olevien kanssa - ja muiden kanssa sitten myöhemmin.
Täyrellistä! O'Connell'sissa siis!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jätän väliin. Yksinkertaisesti mennyt aivan liikaa rahaa lähiaikoina eri asioihin, joten säästän nyt. Viettäkää mukava ilta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
En asu nykyään Tampereella, mutta perjantaina saatan käväistä Montussa. Ja Ratinassa. Uujea.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jätän väliin. Yksinkertaisesti mennyt aivan liikaa rahaa lähiaikoina eri asioihin, joten säästän nyt. Viettäkää mukava ilta.

Itselläni olisi teoriassa mahdollisuus käväistä yhdellä pienellä, joskin joutuisin poistumaan jo kuudelta (illalla). Mutta jos sinä et tule, niin en uskalla minäkään. Hörhön maineen siitä vain saisi, jos sinä puutut.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Itselläni olisi teoriassa mahdollisuus käväistä yhdellä pienellä, joskin joutuisin poistumaan jo kuudelta (illalla). Mutta jos sinä et tule, niin en uskalla minäkään. Hörhön maineen siitä vain saisi, jos sinä puutut.
No voi saatana. Kaimmä sit käväsen nopeesti morjestaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No voi saatana. Kaimmä sit käväsen nopeesti morjestaan.

O’Connell’s joskus klo 16 pintaan siis? Ja muut tulevat klo 18, eli sitten kun olen poistunut. ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
O’Connell’s joskus klo 16 pintaan siis? Ja muut tulevat klo 18, eli sitten kun olen poistunut. ;)
Mä oon siä varmaan joskus puoli viideltä. Tarinankertoja ja Mauri ny ainaki on paikalla ja Jossu tulee joskus viideltä.
 
Suunnitelmissa on karata Mordorista junaan kahden jälkeen niin että neljän maissa kohteessa.
Meinaako Mauri taas vetää punkkua, jotta tulee juotua vähemmän?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Saatan huudella intiimin keikan jälkeen, ootteko jossain vielä (=sammuneena) niin saatanpa tulla jatkoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös