Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 540
  • 2 930

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tervetuloa Tahto Maalinen (TM... hmmm?) joukkoon.

Olisiko porukalla huomenna innostusta katsoa Lukko-Kerhoa jonkun viihtyisän baarin tiloissa?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Ossi
Olisiko porukalla huomenna innostusta katsoa Lukko-Kerhoa jonkun viihtyisän baarin tiloissa?
Ei, koska samaan aikaan pelataan Ilves-HIFK-peli. First thing first.
Kukapa sitä viitsi katsella kun Pöyhkeilijät pudottavat Talonpolttajat?
Paitsi ne, jotka ovat em. seurojen kannalla. En siis minä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ossi: Idea on hyvä toteutus ei onnaa ainakaa multa. Töitä klo 21 asti...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Ossi
Olisiko porukalla huomenna innostusta katsoa Lukko-Kerhoa jonkun viihtyisän baarin tiloissa?

Mahdollisesti, kyllä. Jos vaan olen maisemissa, niin kiinnostaa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Missäs ohmot meinaatte huomenna olla?
Voisin mahdollisesti pelin jälkeen käydä morjenstamassa ja nauttia samalla piiiitkästä aikaa yhden apfekornhaundersnautserin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä sitä pari olusta voisi ihan hyvin juoda pelin jälkeen - siis jos tuo kisastudio Lukko-HPK toteutuu.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tjaah...tekis mieli lähteä, mutta töitä pelin jälkeen. Joten...pitäkäähän hauskaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Koska ilvesläiset kansoittavat Hakametsää ja Sistiksen kertoimet poisjäännille lienevät vilperi#18:n luokkaa, taidan katsoa matsin kotona Hyvässä Seurassa (6-pack). Matsin jälkeen voisinkin hurauttaa keskustaan Kerhon voittoa juhlistamaan. Defaulttina suunnistan O'Connell's Irish Bar'iin. Soitelkaa, jos sovitte jotain muuta. Kotiliittymä joko lähtee pelittämään tai sitten ei (routteri tupsahti tänään postiluukusta, konffaan sen itse). Saatan siis olla pelkän puhelimen tavoitettavissa. Töissä pitää tällä hetkellä niin kiirettä, etten uskalla luvata mitään netin seuraamisen suhteen iltapäivän aikana.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Onko se sitten O`Connells?
Mulla kun ei teidän numeroita ole niin en pääse soittamaan ja kohta pitää lähteä juo.. siis valmistautumaan peliin.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meikäläinen on kyllä todellakin valmis tulemaan paikan päälle, jos joku Lukko-HPK-studio jonnekin baariin viritellään. Mahdollinen lähtö maaseudun rauhaan tapahtuu tämän hetken infon mukaan vasta lauantai-aamuna.

Toisaalta, jos muita halukkaita ei olisi, kuin Ossi ja minä, ei tuota kyllä kannata sen takia järjestää. Tässä tapauksessa tyydyn seuraamaan matsia Herwoodissa ja vittuilen samalla raumalaiselle kämppikselleni.

Mutta jos tosiaan joku muukin vielä olisi kisastudion kannalla, niin saataisiinko me porukkaa sen verta kasaan? Jos kisastudio toteutuu, niin olen sitten illalla paikalla jatkoilla. Jos ei, niin epäilen tuloani.

Nykyisellään Tampereella ohmoilevista hepuista Vilperi#18 taitaa olla ainoa, kenen luurin numero löytyy meikäläiseltä. Eli YV:tä kehiin, jos jotain fiksua tai retkua suunnitelmaa on tiedossa.
 

Puster

Jäsen
seeyou@jne:n kanssa tuossa äsken keskustelin ja vähäsen oli puhetta jälkipeleistä O'Connellsissa. Sinne siis.

Minun kohdalla se tosin riippuu siitä, että pääsenkö näistä töistä ajoissa irtautumaan. Siihen varsinaiseen päivän päätapahtumaan en ehdi, perkele.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Oolrait. Konels it is. Kysykää tarvittaessa vaikka henkilökunnalta mua, jos ette Jatkiksen edustusta paikalta muuten tunnista. Esim. "Onko Ossia näkynyt?". Saavun paikalle varmaankin 30 min pelin jälkeen + bussin odotuksen vaatima lisäaika.
 
Biitsillä on ollut senverran vilpoista että äänikin on mennyt tai sitten eilisellä Kakkis-keikalla on osuutta asiaan. Huono on olo. Silti olisi kauheesti tehnyt mieli tulla tsekkaamaan pleijari-fiiliksiänne, mutta ohmoilin itseni illaksi soittamaan levyjä Klubille. Onneks saa edes olutta.
Jos olette O´Connelsista lähdössä johonkin jatkamaan poiketkaahan moikkaamassa meikäläistä Kluubenissa. Sisäänpääsy on ilmainen yökahden jälkeen. Sauersnautseriakin saattaa löytyä.

-Buddy
 

Puster

Jäsen
Jatkoaika - O'C lopputulos 1-4.

Ei sitten saatu Saueria loppumaan. Olivat kuitenkin käyneet ketjua lukemassa ja varautuneet invaasioon. Ja meillä oli pahasti alimiehitys. Ja liian pienet housut.

Muistaakseni.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mää olen hyvä avaamaan miittejä ja luistamaan niistä ;)
Joten antaa palaa taas.
22.5, ei kai taas mennä Naamoihin?

Bonuksena Tampereelle voi tulla eräs eteläisessä Suomessa asuva ei-perinteisen joukkueen kannattaja. Josko oppisi samalla tavoille?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kalenteri näyttäisi ainakin tällä hetkellä tyhjältä. Eli ehkäpä hyvinkin saapuisin paikalle.

Päätös tehdään luonnollisesti myöhemmin. Mutta kiinnostaa kyllä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Nostan ylös, jotta jotkut tampelaisetkin näkevät, jos eksyvät tänne.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Viestin lähetti B1
Nostan ylös, jotta jotkut tampelaisetkin näkevät, jos eksyvät tänne.

Väärin nostettu kun ensimmäinen näkijä on ex-turkulainen. Sori, oli ihan pakko. heh.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voisin edustaa kahvapuolta. Jos vain saan/päivä on vapaa töistä. Saadaankos me muita perunamafian kannattajia paikalle kuin Sistis?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Minä en pääse, on suurehko este. Mutta hei, tänä kesänä toteutetaan se, mitä viime kesänä jo suunniteltiin. Vallataan Hervannan vesitorni. Sen luulisi sopivan, sillä siellä huipullahan sijaitsee ihan mukava ravintola, ja näköalat ovat kauniit jos katsoo poispäin Hervannasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnostaisiko tällä viikolla miittaaminen? Minulla ei ole lomalleni enää mitään suunnitelmia. Alunperin olin lähdössä turkuun, mutta tässä tilanteessa voisin suunnata vaikka Tampereelle.

Jos joku Tamperetta tunteva lähtisi oppaaksi, niin voisin tulla jo aamupäivästä sinne tutustumaan vähemmän tunnettuihin kohteisiin kovasti arvostamassani kaupungissa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Designer
Minä en pääse, on suurehko este. Mutta hei, tänä kesänä toteutetaan se, mitä viime kesänä jo suunniteltiin. Vallataan Hervannan vesitorni. Sen luulisi sopivan, sillä siellä huipullahan sijaitsee ihan mukava ravintola, ja näköalat ovat kauniit jos katsoo poispäin Hervannasta.

Idea bra. Käynet tekemässä tiedusteluja aikataulun ja tarjonnan suhteen? Mikäli Apfelfeursnautseria ei löydy, niin kehoittanet baarinpitäjää hankkimaan sitä pikaisesti. Kehoitusta voit tehostaa parilla mojovalla lauseella, joissa voit käyttää sanoja "hevosenpää", "valas" sekä "painiminen". Olettaisin että se voi tehota.

Niin, tuosta seuraavasta. 22.5. tulee ulkopaikkakuntalaisia Jatkoajan kannattajia Tampereelle, mutta 1st annual Rally-skaba vienee aikaa liikaa. Joten me emme ehdi ainakaan 22.5.
Olisiko 21.5. perjantai paha?

Niin, tuossa rallyskabassa yhdistyvät videoprojektori, valkokangas, rattipolkimet, tietokone ja peli nimeltä...
empäs kerro, etteivät nuo ääliöt ehdi harjoittelemaan.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nostan ylös

Toukokuu etenee ja kesä lähenee... ja se tarkoittaa, että meikäläisen teekkarihömpötykset loppuvat kolmeksi kuukaudeksi lähes kokonaan ja vuorossa on vaan työntekoa ja muita säätämisprojekteja... eli todennäköisyyteni Jatkis-miitteihin osallistumisen suhteen nousee kummasti...

Viestin lähetti B1
Niin, tuosta seuraavasta. 22.5. tulee ulkopaikkakuntalaisia Jatkoajan kannattajia Tampereelle, mutta 1st annual Rally-skaba vienee aikaa liikaa. Joten me emme ehdi ainakaan 22.5.
Olisiko 21.5. perjantai paha?

Koko viikonloppu lienee kohdaltani sopimaton, kun menin jo alustavasti sopimaan demon nauhoittelua bändin kanssa ja mökki-/kalareissua kaverin kanssa... mutta miten olisi vaihtoehtoisesti torstai, 20.5.? Jos kesä tulee takaisin, voisi terassi olla hyvä vaihtoehto...

Älkää vaan väittäkö, että mahdollinen perjantainen työpäivä haittaisi jotain? Normi-päivä. :)
 

Puster

Jäsen
Veljet, aktivoitukaamme!

Mitä mahtaa kuulua miittisuunnitelmille? Eikö snautsenöffeli enää maistu? Söikö routa varhaisperunat?

Viestin lähetti B1
Olisiko 21.5. perjantai paha?
Veli Bonen ehdotus saa siis minun ääneni. Onko muita?

Ensimmäisten maljapuheitten pitopaikaksi ehdotan, joskus jo esillä ollutta, Telakkaa tai Konelsia. Molemmat ovat todistettavasti aidon süsselappelin taitajia eivätkä mitään plevnoja.
Naamabaariin emme sitten perinteisesti jälleen kuitenkaan mene.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös