Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 650
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Drinkin nauttiminen jäi vielä tulevaisuuteen, toivottavasti malttaa odottaa.

Näin arvelinkin, koska en ollut mukana. Ja kukaan muu ei taas käsittääkseni voi olla niin idiootti, että tarjoaisi tuollaista juomaa toisille. Juoman ja sen nimen keksin joskus opiskeluaikojeni hämärissä, syntyhistoriasta taisin kirjoittaa aikanaan "kamalimmat paukut" -ketjuun...

Mutta mutta... Tuosta on kulunut aikaa, ja minä olen aikuistunut. Uskotte tai ette. Noh, myönnetään, että tarjosin tuollaisen lankomiehelle viime syksynä...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toivottavasti seuraavaan tapaamiseen saapuisi vielä isompi porukka, suosittelen ehdottomasti myös muille palstakirjoittajille jotka eivät ole vielä rohjenneet paikalle!

Ainakin yksi tulee mukaan seuraavalla kerralla, koska:

Sitä ennen pussikaljat sillä ehdolla, että nappiverkkarit.. Se on ollut HPK-friikeillä tapana. (?)

Tällä kertaa en edes avannut suutani, kun ei vaan aikataulu osunu millään yksiin. Mukana siis sikäli mikäli, joukkoon mahtuu. Enhän mä nyt kenenkään pihamaille väkisin änkee. Edes nappiverkkareissa ja omien perunoiden kanssa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ai saatana. Jos @Wicci tulee niin sit pitää kyl tulla itsekin morjestaan. Kaljan velkaa eräästä treidistä taannoin SD:n i-muurille. + tottakai jatkoaika-drinkki porukalla niin Wiccille, kuin Herewortillekin.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sain käsiini tässä ketjussa mainittua Ultimaattista juomaa täyden litran lekan. Jos joku keksii mitä sille voisin tulevan kesän aikana tehdä, niin sitten tehdään se. Mielummin kylmänä. Liitteessä lisätietoa.
 

Liitteet

  • saurer.jpg
    saurer.jpg
    27,4 KB · kertaa luettu: 485

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
@Bone Hyi hemmetti. Yksi asia, johon itse en koske enää ikinä.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Sain käsiini tässä ketjussa mainittua Ultimaattista juomaa täyden litran lekan. Jos joku keksii mitä sille voisin tulevan kesän aikana tehdä, niin sitten tehdään se. Mielummin kylmänä. Liitteessä lisätietoa.

Voisimme vaikka kokoontua jokin kaunis aurinkoinen ilta Koskipuistoon vertailemaan juoman makua muistoihin tallentuneisiin aromeihin. Konsensuksen synnyttyä tai ainakin pullon tyhjennettyä siirrymme nauttimaan siipiä ja vapaavalintaisia juomia ravintolaan, joka päätetään huutoäänestyksellä.

Koska mennään?
 
Sauerin kera, anytime, anywhere. Nyt pitää sitten Maurin perunateattereineen aktivoitua myös. Mulle käy koska tahansa 6.6.-8.7. välisenä aikana.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Heittäisin tuota heinäkuun ekaa viikkoa eetteriin, jos olisi ilmat lämpimät jo silloin. Vaikka oltaisiin rohkeita, ja keskellä viikkoa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen mitä ilmeisemmin tulossa Tampereelle tiistaina 16.6. päivällä. Tarkoitus on olla yhden Kamratin seurana hänen Tampereen keikallaan, käydä yhdellä sillä aikaa, kun Kamrat purkaa kuorma-auton lastin, sen jälkeen käydä Kamratin kanssa torilla (joko Laukon tai Tammelan) syömässä mustaa, ja sen jälkeen tulla takaisin etelään.

Jos saan teistä seuraa, voin jäädä Tampereelle pidemmäksikin aikaa ja tulla takaisin junalla.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Heittäisin tuota heinäkuun ekaa viikkoa eetteriin, jos olisi ilmat lämpimät jo silloin. Vaikka oltaisiin rohkeita, ja keskellä viikkoa.

Ääni tälle. Ei mulla nyt muutenkaan mitään suurempia esteitä keskellä viikkoa tapahtuvalle miitille ole, mutta satun olemaan lomalla tuolloin, joten aina parempi. Mutta mihin ikinä päädyttekään, niin kyllä mää kai mukana oon. Ja haluan kyllä verestää makumuistia!
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Mä en tunne Tamperetta riittävästi, jotta tietäisin, missä Sorsapuisto on. Sen vuoksi ehdotan Eteläpuistoa. Mä voin olla Eric Cartman, ja todeta: "Screw you guys, I'm going home!".

Eteläpuisto on risukko jossa ei ole mitään palveluita ja on kaukana (keskustamielessä) kaikesta.
https://www.google.fi/maps/place/Et...1s0x468ed8b178ea95bf:0xfcdfc57e2e11d99a?hl=fi
Sorsapuistosta löytyy penkit, jädekioskit ja ravintolat lähellä. Sorsapuisto on siis se puisto, jossa TampereTalo sijaitsee, eli kävelymatka Tammelan torilta, rautatieasemalta ja sijaitsee keskustassa.
Google Maps

Linkitgooglemapsiin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ny ois se heinäkuun eka viikko menossa. Mitäs tehdään? Vai tehdäänkö?
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kiinnostaiskos tuossa ensi viikon loppupuolella miittailla? Syömistä, juomista, huonoja juttuja ja ehkä vähän Karjala-turnauskiekkoakin.

Suomihan pelaa torstaina 5.11. klo 18.30 Venäjää vastaan, lauantaina 7.11. klo 17 Tsekkiä vastaan ja sunnuntaina 8.11. klo 17 Ruotsia vastaan. Sunnuntai varmasti muutenkin jäis laskuista pois, mutta lisäks se on vielä isänpäivä. Eli torstaina tai lauantaina sitten. Mulle käy kumpi vaan (ja kaikki yllätty).

Tarinankertoja idean heitti ilmoille viikonloppuna, ja mää nyt sit ajattelin kysellä täällä. Laitan maurille vielä viestiä asiasta, niin se saa tulla käskyttään eiku suostutteleen teitä sit paremmin. Mutta miettikäähän asiaa jo nyt.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
..Suomihan pelaa torstaina 5.11. klo 18.30 Venäjää vastaan, lauantaina 7.11. klo 17 Tsekkiä vastaan ja sunnuntaina 8.11. klo 17 Ruotsia vastaan. Sunnuntai varmasti muutenkin jäis laskuista pois, mutta lisäks se on vielä isänpäivä. Eli torstaina tai lauantaina sitten. Mulle käy kumpi vaan (ja kaikki yllätty).
Tarinankertoja idean heitti ilmoille viikonloppuna, ja mää nyt sit ajattelin kysellä täällä. Laitan maurille vielä viestiä asiasta, niin se saa tulla käskyttään eiku suostutteleen teitä sit paremmin. Mutta miettikäähän asiaa jo nyt.
No siis tämä keski-ikäinen kaljuuntuva talonmies on vakaasti sitä mieltä, että torstai tai ei mitään. Marssijärjestys: Hook klo 17 ja peliin Kerhoon (vai näytetäänköhän sitä toosasta?). Deal. Tämä oli se suostutteluversio. Älkää pakottako mua pakottamaan. :p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös