Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 405
  • 2 930

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Viestin lähetti Puster
Nostetaas ketjua ylöspäin ettei heti unohdu eiliset suunnitelmat.

Eli siis puhetta oli järjestää lähes jo perinteiseksi muodostuneet kinkunsulattajaiset lauantaina joulukuun 27. päivä. Tarjolla on ainakin saurerafplefgefügeriä omakustannehintaan, siihen asti kunnes se taas loppuu, sekä mukavaa seuraa mukavassa seurassa.
Kaikki siis merkitsemään kalentereihinsa vapaata!

Lisäksi saattoi olla keskustelua myös jonkinlaisesta jääkiekko-ottelutapahtumaan liittyvästä miittingistä? B1 oli kuski ja kaiketi siis porukan selvin joten muistanee asiasta tarkemmin kuin toiset ohmot.

Otetaanko näihin pippaloihin uusia jäseniä mukaan? Kopterihan mut tuntee, mutta jos näihin vaaditaan jonkun vanhan jäsenen suositus, niin sitten taitaa jäädä multa väliin.
 

Puster

Jäsen
Viestin lähetti puuntakaa
Otetaanko näihin pippaloihin uusia jäseniä mukaan? Kopterihan mut tuntee, mutta jos näihin vaaditaan jonkun vanhan jäsenen suositus, niin sitten taitaa jäädä multa väliin.

Nämä pippalot eivät todellakaan ole mitään suljetun sisäpiirin tapaamisia vaan uusia kasvoja otetaan ilolla vastaan. Siis myös tapparalaiset ja muut immeiset mukaan vaan. Jos sitä sauerflygerbisseriä ei halua tapaamisissa maistella, niin ei sitä kukaan väkisin kurkkuun kaadakkaan. Jääpähän sitten enemmän meille.

Ja jos suosituksia olisi alettu vaatimaan, niin taitais jäädä B1:n ja duden välisiksi kaljotteluiksi nämäkin.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Kiitos tiedosta Puster, tämä on sitten tällä puheella selvä. Meikäläinen tulee mukaan, kun vaan kerrotte ajan, paikan, varustuksen ja tunnussanan.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Puster
tapparalaiset ja muut immeiset

:)

Ei vaan, kivampaahan se isommassa porukassa on mölytä.
Itse olen vielä kahden vaiheilla pääsenkö tulemaan.
Saattaa olla että olen joulun "gineksessä" mutta jos vapaata tippuu niin käytän sen joko 29.12 Blues-Ilves reissuun tahi sitten teidän ohmojen kanssa ryy...keskustellen.
Palataan asiaan.

Puuntakaa, tervetuloa joka tapauksessa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti puuntakaa
Otetaanko näihin pippaloihin uusia jäseniä mukaan? Kopterihan mut tuntee, mutta jos näihin vaaditaan jonkun vanhan jäsenen suositus, niin sitten taitaa jäädä multa väliin.
Kyllä otetaan aina uusia "jäseniä". Eihän tässä porukassa mitään jäseniä tunneta. Kaikki kelpaa kunhan tulevat mukaan ja tarjoavat ehkä vielä Sauerapfeltkjsidnfia.

Tosin se, että tuntee Kopterin, EI TODELLAKAAN OLE meriitti. Pikemminkin, sinua katsotaan pitkään ja mietiskellen, että kuinka viisas olet kun kaveeraat Kopterin kanssa.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti B1

Tosin se, että tuntee Kopterin, EI TODELLAKAAN OLE meriitti. Pikemminkin, sinua katsotaan pitkään ja mietiskellen, että kuinka viisas olet kun kaveeraat Kopterin kanssa.

Heihei, ollaan ihan hissukseen vaan siellä takana.

Mulla sentään ON kavereita.



as if....
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Kopteri
Mulla sentään ON kavereita.
Tai ainakin sulla on varmaan Suomen suurin se.

Tulen paikalle, jos sattuu vapaailta ja vaimo antaa luvan. Eli suostutteluksi menee taas. Puuntakaan ohella voisi muitakin ensikertalaisia tulla mukaan. Sauerkrauerdrauerappflelin tarjoajia tarvitaan aina lisää :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Kopteri
Heihei, ollaan ihan hissukseen vaan siellä takana.

Mulla sentään ON kavereita.



as if....

Niinhän sää puhut. Kukaan ei ole nähnyt sua muuten kuin JA:n ohmojen seurassa.
Vaimoa ja lasta ei lasketa kavereiksi.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Viestin lähetti B1
Kyllä otetaan aina uusia "jäseniä". Eihän tässä porukassa mitään jäseniä tunneta. Kaikki kelpaa kunhan tulevat mukaan ja tarjoavat ehkä vielä Sauerapfeltkjsidnfia.

Tosin se, että tuntee Kopterin, EI TODELLAKAAN OLE meriitti. Pikemminkin, sinua katsotaan pitkään ja mietiskellen, että kuinka viisas olet kun kaveeraat Kopterin kanssa.

Voin säästää teidät pitkiltä mietinnöiltä ja paljastaa, että en todellakaan ole kovin viisas, minkä ilmeisesti tuosta Kopteri-kytkystä hoksasitkin. Ja Designer, totta kai tarjotaan tätä kuuluisaa juomaa kaikille, tosin meidän koululaisten kielellä se tarkoittaa sitä, että ostetaan yksi drinksu, ja jaetaan se paikallaolijoiden kesken.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Designer
Sauerkrauerdrauerappflelin tarjoajia tarvitaan aina lisää :)

No etpä kuitenkaan viitsinyt vaivautua paikalle, kun minä sitä tarjosin. Sinulla oli jotain muka tärkeämpää ohjelmaa.

Ymmärrän kyllä, että et tullut kuultuasi, että minä olen paikalla. Sorry kaverit, jos en olisi tullut teitä kiusaamaan tai ainakaan mainostanut sitä, olisitte saaneet nauttia Designerin seurasta (siis Designer olisi tullut paikalle, ette olisi saaneet nauttia Kerhosta).
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Ylös noustatusta

Niin, myös sivulle kirjoittanut aikoo olla mukana tuolloin 27. päivä, vaikka sunnuntaina onkin työpäivä, mutta onhan sitä ennenkin töissä oltu krapulassa - ts. aina sunnuntaisin.

Myöhäislounas sopii minulle, mutta myös sopisi sellainenkin tapaus, että ennen peliä näkisimme jossain hallin läheisessä pubissa (jossa sauer affel kuuluu valikoimiin) ja ne ääliöt ja vääräuskoiset, jotka jostain kumman syystä haluavat tukea Tampereen vähemminstöseuraa, menevät halliin ja loput tulevat sivullekirjoittaneen luo myöhässä oleviin tupareihin, sekä seuraamaan peliä reaaliajassa ration ja teksti-tv:n välityksellä. Pelin jälkeen olisi helppoa kokoontua samaisessa pubinrähjässä Suomen ensimmäisen jäähallin läheisessä pubissa ne onnettomat vääräuskoiset, jotka Ilveksen varmaa voittoa ovat katsomassa. Saisiko tällainen ehdotus kannatusta?

Lounaskin käy minulle, kunhan tässä paikassa saa sen lasten annoksen ja ruokajuomaksi siihen olutta. Niin ja se paikka mihin syömään, ei saa missään nimessä olla plevna. Tämä vinkiksi vain niille, jotka ei viimeksi olleet Plevnassa - älkää siis edes ehdottako sitä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Huomenna on Ilves-HIFK-peli.
Valaskaksikko on liikkeellä, ja mahdollisuuksien mukaan illalla voimme tunkea jonnekin, jos ohmoporukkaa on liikkeellä.
Emme lupaa mitään, mutta jos haluatte huonoa seuraa ja uhan joutua painimaan, niin ottakaapa yhteyttä.

Ai niin, kun tässä tänään on tullut puukkoa selkään, niin Kaspars Astashenko on Euroopan paras puolustaja.
Ei kukaan SM-liigassa pysty hänen tasolleen, ei kukaan.
Astashenko tulee dominoimaan liigaa ennennäkemättömällä tavalla, ja kaikenmaailman nönnönnöö-puolustajat tuntevat olonsa hyvin vieraaksi.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Viestin lähetti B1
Huomenna on Ilves-HIFK-peli.
Valaskaksikko on liikkeellä, ja mahdollisuuksien mukaan illalla voimme tunkea jonnekin, jos ohmoporukkaa on liikkeellä.
Emme lupaa mitään, mutta jos haluatte huonoa seuraa ja uhan joutua painimaan, niin ottakaapa yhteyttä.

Missä painitaan ja koska?

Nim. Sunnuntaina vapaapäivä

edit: siis jos tällainen riisitikku pääsee edes valaiden seuraan.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
En tiedä vielä missä olemme, mutta emme ainakaan Naamoihin mene.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Naamoissa emme olleet, menimme tuttuun ja turvalliseen Naamoihin.
Saueria tuli juotua, useita paukkuja. Ei varmaan loppunut tällä kertaa.
Mukana olivat siis sivullekirjoittanut, dude, tsei_tsei, Rebel, Puster ja vilperi.
Todellinen ohmojen iskujoukko siis.

Panaman hinta todettiin aivan liian korkeaksi, joten tokihan dissasimme sitä paikkaa.
Emmassa ei ollut niin paljoa, sinne ja tappiin tietysti.

Nyt alkaa krapula helpottamaan. Ja tunnustan suoraan, että en kyllä muista yhtään mitään, mitä koko iltana puhuttiin täältä lähdön jälkeen :)
Tosin korvakäytävässä kaikuvat jotenkin tutunoloisesti eräät IFK-huudot, tjsp....
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Minä taas en Panamaan jaksanut siirtyä vaan piti siirtyä Diivaan ja Trainiin. Diivan reissusta voisi tietysti vitutusketjuun kirjoittaa, mutta enpä taida jaksaa. Trainiin piti mennä vielä loppuillaksi juomaan isoja tuoppeja hintaan 2,75€ ja kaksin käsinhän niitä tuli vedeltyä. Vahinko vain, että Sauer Affel loppui niin nopeasti - jälleen.

Mitäs se Rebeli muuten sano: "Ilves on paras!" Noinko se oli.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Tuli este. En pääse 27.päivä mukaan.
Syykin voin kertoa. Se on nainen.
Ennenkuin rääväsuut pääsevät vauhtiin, niin voin sanoa, että ko. nainen ei ole äitini, siskoni, serkkuni, tätini tai mitään muutakaan sukua teille. Ja todennäköisesti ei ole kenenkään teidän siskokaan. Kuitenkin kiinnostaa jotakin: 21-vuotias.

Joten en pääse mukaan, ottakaahan sauerit jostain loppuun.
Kun saatte kuitenkin kuningasidean, niin keksikääs seuraava miitti. Ens vuoden puolelle siis.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti B1

Syykin voin kertoa. Se on nainen.

Huomenna pannaan pussauskoppiin,
laallallallaaa! ;)

Viestin lähetti Kopteri
jos vapaata tippuu niin käytän sen joko 29.12 Blues-Ilves reissuun tahi sitten teidän ohmojen kanssa ryy...keskustellen.

Eli vapaa anottu ja hyväksytty.
Kopteri pörrää Blues-Ilves matsiin joten tämä ohmotapaaminen jää minultakin väliin.

Next time maybe...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nostetaanpa tätä ketjua ylös ja kysellään, olisiko porukalla halukkuutta heittää jonkin sortin miittinkiä tässä lähiaikoina? Ihan perinteisellä pub-kalja-Zcxchzauer-linjalla?

Ehdottaisin alustavasti viikkoa #9, (23.2.-29.2.), poislukien keskiviikkoiltaa. Olen itse lomalla tuon viikon, paitsi torstaiaamuna olen tentissä klo 9->

Paikkaa saa joku muu ehdottaa, jos idea saa tuulta alleen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
En vihjaa mitään, mutta Tummien oluiden tori...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Paikka kelvannee, kunhan Sauer Affelia riittää.

T: vilperi#18
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Viestin lähetti Sistis
Ehdottaisin alustavasti viikkoa #9, (23.2.-29.2.), poislukien keskiviikkoiltaa. Olen itse lomalla tuon viikon, paitsi torstaiaamuna olen tentissä klo 9->

Paikkaa saa joku muu ehdottaa, jos idea saa tuulta alleen.
Synttärit 23.2. ;) en tiedä olenko tuolloin edes paikkakunnalla..:/
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Keksikääs joku muu välillä paikka ja aika, niin katsotaan pääseekö ohmovalas paikalle.
 

Puster

Jäsen
Kunhan ei tammikuussa vielä pidetä miittinkiä, niin käy lähes kaikki ajankohdat mainiosti.
Roskaruokavapaa tammikuu -kisa Ossin kanssa kaatuisi tasan tarkkaan sinä iltana, kun sauer(jne) -juomaa pullokaupalla kiskoisi. Hämärät muistikuvat antavat kertoa, että yleensä näiden iltojen aikana on jossain vaiheessa maistunut pizza, kebab, hampurilainen tai ne kaikki.

Miten olisi nyt jo perinteiseksi muodostunut tapaminen tepsi-pelin yhteyteen? Peli on lauantaina helmikuun 28. päivä. Ensin päivällä ruokaa ja hiukkasen kaljaa. Pelissä vähän lisää ja jälkipelit päälle.
Alustavasti ehdotan lähtöpaikaksi ravintola Telakkaa. Löytyy riittävästi juotavaa, syömingit ovat kohtuullisia (lastenlistakin pikku-Raipelle on), keskeinen sijainti, alkuillasta kehtaavat varmaan teekkaritkin tulla ja se ei ole Plevna.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Puster

Miten olisi nyt jo perinteiseksi muodostunut tapaminen tepsi-pelin yhteyteen? Peli on lauantaina helmikuun 28. päivä.

Here, here!

Peliin olen kuitenkin menossa joten tämä järjestely sopii meikäläiselle mainiosti.

Mikä on muuten Telakan sauer-tilanne?
Plevnan "tuleeko jäillä?" katastrofia emme halua uusia, vai mitä B1?

Muita ääniä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös