Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 685
  • 2 930
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä olen Tampereella ensi viikon torstaista lauantaihin. Designerin kanssa puhuttiin eilen, että mentäisiin perjantaina siiville ja oluelle. Onko muita kiinnostuneita? Entä onko kiinnostusta lähteä torstaina mukilliselle?
 
Viimeksi muokattu:

Tumbi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Red Wings (Oilers), Liverpool, La Selección
Missä on Hyhky? Asun Tampereella (keskustassa), mutta en ole koskaan kuullutkaan tuosta alueesta.

Hyhky on heti Pispalan jälkeen keskustasta tullessa, vasemmalla puolen, ennen Epilää ja motaria Nokialle (itse asiassa Hyhky on palan matkaa motarin varressa). Toivottavasti selvisi tuosta ei-välttämättä-niin-selkeestä selityksestä.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Missä on Hyhky? Asun Tampereella (keskustassa), mutta en ole koskaan kuullutkaan tuosta alueesta.

Pispalan Hesburger on oikeasti Hyhkyssä. Selvensikö yhtään?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pikkujoulut

Allekirjoittanut ja nimerkit obi-wan sekä Nokkis olemme tutustumassa Tampereen yöelämään. Päätimme klo 01.54 että 10.12.2010 pidetään Jatkoaikalaisten pikkujoulut. Ilmoitus nyt että pistätte muistutuksen kalenteriin. Paikka selviää myöhemmin. Ehdotuksia otetaan vastaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ja ylös.

Eli mennäänkö? Minne mennään? Ketkä menee? Onko se noin?

Kommentteja
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Mää pääsisin sinä iltana kyllä johonkin aikaan seuraan liittymään. Kuudelta mennään työpaikan naisten kanssa sirkukseen, mutta sen jälkeen sitten olisin vapaa. Jos siis vaan muitakin kiinnostaa lähtee.

Paikka on mulle sinänsä ihan sama, "vaativammat" ja kekseliäämmät saa ehdotella.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt Ipa tsemppiä

Ipan tarvitsee vain pudottaa JYP kvartseissa ja Ässät semeissä, niin taas on keväältä 1998 tuttu finaalisarja edessä.

Minä olen jo kauan sitten sopinut olevani lomalla pääsiäistä edeltävän viikon, jotta voin nähdä ratkaisevan finaalin paikan päällä, missä tahansa se pelataankin. Erittäin paljon mieluummin kuin Jyväskylään tulisin Tampereelle, vaikka JYP onkin helpompi vastustaja.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Ei kai tämä täälläkään suurempaa haittaa tee:

Tampereen baarikärpäset huom!

Mitkä pubit näyttävät Tampereella torstaisen Suomi-Norja -matsin? Ja mitä paikkaa suosittelisitte? Hyviä ominaisuuksia paikalle ovat: Tilaa olisi hyvä olla, isohko screeni (ei vain mikään hotellin 16" tuuman putkitelkkari nurkassa) ja myös edulliset oluet+monipuolinen valikoima olisi hyvä, mutta ei pakollinen.

Ehdotuksia vaan tulemaan, kiitos!

Ja K-18 paikat.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ei kai tämä täälläkään suurempaa haittaa tee:

Tampereen baarikärpäset huom!

Mitkä pubit näyttävät Tampereella torstaisen Suomi-Norja -matsin? Ja mitä paikkaa suosittelisitte? Hyviä ominaisuuksia paikalle ovat: Tilaa olisi hyvä olla, isohko screeni (ei vain mikään hotellin 16" tuuman putkitelkkari nurkassa) ja myös edulliset oluet+monipuolinen valikoima olisi hyvä, mutta ei pakollinen.

Ehdotuksia vaan tulemaan, kiitos!

Ja K-18 paikat.

Höyryä suosittelen. Suosittelen myös hyvissä ajoin paikalle menoa. Tuppaa täyttymään nopeasti.

Keskeisellä paikalla, löytyypi Siperiasta
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Nyt kun ketjua taas nostettu esille.

Heinäkuussa -10 Zenillä näytti olevan muutto edessä Treelle.

Nyt onkin pakko kysyä, muuttiko Zen Tampereelle ja jos muutti, mihin kaupunginosaan?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miitti...?

Millon lähetään taas hummaamaan Manseen?????????????????????????????? Sata vuotta sitten ollu viimex.. :-o
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Eisevväljä ole. Enköhän voi mukaan tulla kuuntelemaan huonoja juttuja, jos vain satun olemaan paikkakunnalla. Saa ehdottaa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eisevväljä ole. Enköhän voi mukaan tulla kuuntelemaan huonoja juttuja, jos vain satun olemaan paikkakunnalla. Saa ehdottaa.

Auts, nyt tuli paineita, kun pitää väkisin laskea tasoa..
Tota, kuinka olisikaan esmes la 22.10.2011, klo 19.30 -- Tappara-HPK-matsin jälkeen? Mitä sanoo ihmiset..?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin siis silloin la 22.10. käy aikaisemminkin, kun ainakaan itse en mene Hämppälinnaan peliin...
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Miitille peukkua. Tänään oli kai hallilla joku pieni kokoontuminen mutta en nopeella vilkasulla nähnyt tuttuja niin poistuin kaverien kanssa kaljalle. Mulle käy melkein koska vaan.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Kuten hallilla maurille mainitsin, niin tuo ehdotettu lauantai käy mullekin vallan hyvin - pelin jälkeen toki. :) Vaikka tätä on omassa päässään miettinytkin, niin näköjään se vaati taas maurin, joka laittoi homman liikkeelle!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Obi-wan ilmoitteli että saattaa tulla. Jamppa kun on pelikiellossa, eikä voi kirjoittaa.

Itse en pääse paikalle, olen Lontoossa tuohon aikaan. Jos tuohon aikaan päädytte niin pitäkäähän hauskaa!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vahva ehkä täältä. Pelin jälkeen toki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös