Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 526
  • 2 930

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Päivämäärä merkattu kalenteriin. Mukana ollaan, jos vain suinkin päästään. Huippuhomma!
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Ilman muuta!

Ilmeisesti tapaamispaikka täytyy järjestää jossain vuokratilassa, että hämeenlinnalaiset voivat tuoda pussikaljansa mukana ja että siellä voidaan tanssia Popedan tahtiin pillifarkuissa, takatukkaa unohtamatta.

Ohjelmassa ainakin itkua, kahvaamista ja ryppyotsaista yrmistelyä!

Hienoa hienoa!

muaddib
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Idea hyvä, päivä paska. Olen tuolloin eräässä edustustehtävässä eräässä opiskelijatapahtumassa.

Muuten olen kyllä mukana koko touhussa.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Re: Re: Ilman muuta!

Viestin lähetti ifota

Sen verran puolustaudutaan, että eikös Popeda ole Tampereen/Ylöjärven juttu?

No niin niin, sitähän minäkin...
Joo, siis mukana ollaan, jos aikaa on.

muaddib
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
öö, mikä ettei...

Lopullinen osallistuminen selviää perhesyihin vedoten vasta lähempänä.
Mikä on ravintola Kerho? On jäänyt nuo ravintelitouhut vähän vähemmälle viime aikoina...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Waky: Tampereellahan on yleensä mukava kannattaa mitä seuraa tahansa, kunhan se ei ole Se Toinen. Siis satunnaisen kysyjän mielestä se 'väärä' ;) Eli sekaan vaan.

Voisi muuten alkaa jo miettimään sitä kokoontumispaikkaa (se Kerho taisi olla tsoukki?). Ehdotuksia saa siis heittää. Ilmeisesti kuitenkin joku keskustan tuntumassa oleva paikka lienee sopivin. Plevnassa olisi ainakin se peräosasto, mitä voi muistaakseni jopa varailla etukäteen. Tai sitten Grand Star Cafe olisi jo olemukseltaan tarpeeksi urheilullinen. Muita?
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hyvä meisinki, väärä päivä

Reijo Ruotsalaisen päivä on perhana keskellä viikkoa. Mutta jos jaksatte ryypätä perjantaihin asti, tulen siinä vaiheessa mielelläni naarmimaan autojanne ja haastamaan riitaa.

Pub Kerho.
 

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
Viestin lähetti Waky
Olisihan tuo ihan mukava. Taidan kyllä olla aika yksin
kyseisessä tapahtumassa :)

No et toki... Tulen paikalle jos ehdin kiireiltäni.

St. Pat
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Tullaan jos ollaan paikkakunnalla.
 
Toi Kerho vaikuttaa ihan mukavalta paikalta. Tuleepahan ainakin vaihtelua iänikuiseen Amadeus-Aulabaari-Doris Bermudan-kolmioon, johon rahani ovat kadonneet jo vuosia.
Elikä mukana ollaan, jos työt vain sallivat.

-Buddy
 
YLÖS,YLÖS JA KALJALLE!

Toivottavasti hyvä idea ei huku unohdukseen, kuten tämä ketju pyrkii tekemään. Juuri hetki sitten veli Petäjää ravitsemusliikkeessä asiasta informoin ja lupasipa tuo tupeepäisen Jukka Jalosen näköinen webmaster hoitaa paikalle vahvan Ilves-edustuksen!
Missä ovat Tapparalaiset? Mä ja veli Muaddib joudutaan kohta kahvaamaan kaksin, jossei muita ilmaannu...

Anyway, voitaisko sopia, että 6.11. ravintola Kerho, käviskö kello 20.00 ? Omistajaportaassa näyttäis olevan tuttuja, varaanko tilaa esim. kello kahdeksaksi illalla? Nimiä alle kiitos!

-Buddy
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Olen mukana jos puoliso niin suo. Lupahakemus pistetään sisään tänään ja välittömästi sen jälkeen aloitetaan määrätietoiset suostuttelutoimenpiteet. Saatte ihan itse miettiä, mitä ne mahtavat pitää sisällään.

Kello 20 ravintola Kerhossa kuulostaa hyvältä. Minulla olisi myös ehdotus: Koska esiinnymme täällä toinen toisillemme nimimerkillä, niin käytetään noita nimimerkkejä myös live-tapaamisessa. Tämä siksi, että ainakaan sivullekirjoittanut ei halua, että kirjoittajien oikeat henkilöllisyydet tulevat sen laajemmin tietoon. Lienee kaikille OK?
 

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yritetään eksyä paikalle.

Designerin pyyntö on erittäin ymmärrettävä ja asetun samalle kannalle. Ja minusta asiassa olisi hyvä olla yhtenevä linja (siis kukaan ei käytä oikeaa nimeä).

Sikäli minulle asia ei niinkään ole hirvittävän paha asia.
Tietenkin, jos ei käytä nimimerkkiä, mistä tietää kuka on minkäkin takana...
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti ifota
Ravintola Kerho 6.11. 20.00.
Designer, mitenkäs etunimien käyttö? Siinä ei kai paljastu mitään koviin ihmeellistä ja musta tuntuis ehkä vähän oudolta jutella muaddibin ja Buddy Langwitzin kanssa. Mulle tosin käy ihan miten vaan.

Ajattelin puolestanne ihan samaa. Mahtaakohan mm. 'Todellinen Ääliö' tai 'Ilmestyskirjanpitäjä' tulla paikalla? Heidän osaltaan etunimen käyttö voisi olla luontevampaa...
:D
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti ifota
Designer, mitenkäs etunimien käyttö?
No minun puolestani. Tai laajennetaan sen verran, että jokainen saa esiintyä joko nimimerkillä tai nimellään, ja muut saavat luvan kunnioittaa sitä päätöstä. Jos joku haluaa kertoa koko nimensä, niin ihan vapaasti, mutta itse ainakin aion esiintyä Designerina enkä etu- tai varsinkaan sukunimelläni.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näyttäisi olevan sovittu siis 6.11. klo 20, Ravintola Kerho, kyllähän se mulle passaa. Miten onkin moinen paikka jäänyt huomaamatta ;)

Ja passaa myöskin halutessaan nimimerkillä esiintyminen, ei tuohon ole kellään varmaan mitään sanomista. Ossina olisin joka tapauksessa itseni esitellyt. Jälkeenpäin muistatte minut sinä suupalttina, joka on aina oikeassa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Koko komea kööri

Viestin lähetti ifota
Mukavan sopivastihan tota porukkaa on ilmottautunut. Eli paikalle on lupautunut tähän mennessä Ossi, muaddib, Helinkopteri, Waky, Buddy Langwitz, Hammer Lynx ja allekirjoittanut. Lisäksi paikalle saapuvat, jos suinkin mahdollista myös St. Pat, Marko77 & Designer. Ja Pitkä hei, ei oo aivan pakko vetää kaikkia 12:tä tuoppia..
Kerhohan on osoittautunut viime kierroksilla Jatkoaika porukaksi, joten baarikin lienee oikea (ensi kerralla mennään sitten Ilvekseen). Ruotsin liput tanaan ja liikenteeseen 6.11. 20.00.

Minä olen myös paikalla, jos vain suinkin mahdollista. Tosin valitettavalta näyttää, että tämä kerta jää väliin edustustehtävien ;) takia...

Saattaa olla, että ehdin loppuillasta paikalle, mutta en osaa sanoa, jos tuo edustustehtäväni kestää seuraavan päivän puolelle. Ensi kerralla pyrin ainakin mukaan.
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivotan omasta puolestani oikein mukavaa illanviettoa kaikille. Valitettavasti vapaa-ajan järjestäminen siinä määrin, että ehtisin huomenna edes työntää pääni ovesta sisään, vittuilla sieltä oven raosta parilla lauseella paikalla olijoille ja kipittää sen jälkeen karkuun pino jääkiekkofanien täysiä tuoppeja käsissäni, ei näemmä onnistu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös