Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 157
  • 2 930

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pelinavaus

No niin. Viime kerrasta on aikaa, voisi taas näyttäytyä julkisesti, mauri on mulle siiwet&oluet velkaa kun hoidin homman kunnolla.

Avaan pelin, pe 3.4. Mennääks tänne? http://www.esplanadi.fi/
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Yllättäen kalenteri näyttää tyhjää, eli mielelläänhän sitä lähtisi liikenteeseen. Viime kerralla häippäsin melko aikaisessa vaiheessa, joten jos nyt koittais olla tappiin asti. Tietysti sillä ehdolla, että ravitsemusliikkeiden henkilökunnalla ei ole mitään sitä vastaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko ihan heti tunnustaa ja ylistää, että Bone osaa toden totta käsitellä upeesti - olen yhä ihan o t e t t u..
Niin, siis, tuo pe 3.4. saattaisi sopia; ihan tappiin en voi olla, kun seuraavana päivänä tarvitsee körötellä itäiseen Suomeemme hautajaisiin. Hilpee tunnelma siis, ööö. Mutta jos muille käy tuo kolmas päivä, niin tulen toki mukaan. Onko kiirastorstai ihan out of question??
Esplanadiin voisi neitsytmatkan tehdä. ;D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pakko ihan heti tunnustaa ja ylistää, että Bone osaa toden totta käsitellä upeesti - olen yhä ihan o t e t t u..
Niin, siis, tuo pe 3.4. saattaisi sopia; ihan tappiin en voi olla, kun seuraavana päivänä tarvitsee körötellä itäiseen Suomeemme hautajaisiin. Hilpee tunnelma siis, ööö. Mutta jos muille käy tuo kolmas päivä, niin tulen toki mukaan. Onko kiirastorstai ihan out of question??
Esplanadiin voisi neitsytmatkan tehdä. ;D

Meikäläiselläkin saattaa olla hautajaiset seuraavana päivänä, mutta ne olisivat taas Länsi-Suomessa. Ja en toisaalta ole edes varma, menenkö niihin. Jos en mene, tuo ilta käy minullekin. Ja Esplanadi on paikkana oikein hyvä vaihtoehto.

Kiirastorstai on taas meikäläiselle out of question, joten ehkä se päivä saa täällä parempaa kannatusta.
 

tutzba

Jäsen
Saako liittyä joukkoon iloiseen, mikäli päivämäärä itselleni vain sopii? Nyt kun on päässyt jatkoaikalaisiin tutustumisen makuun, ei millään viitsisi vielä lopetella.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Saako liittyä joukkoon iloiseen, mikäli päivämäärä itselleni vain sopii? Nyt kun on päässyt jatkoaikalaisiin tutustumisen makuun, ei millään viitsisi vielä lopetella.

Mukaan vaan.
Ja tarkennuksena, että ennen Espaa on siipiruokamahdollisuus jossain tamperelaisessa ravitsemusliikkeessä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
No niin. Viime kerrasta on aikaa, voisi taas näyttäytyä julkisesti, mauri on mulle siiwet&oluet velkaa kun hoidin homman kunnolla.

Avaan pelin, pe 3.4. Mennääks tänne? http://www.esplanadi.fi/

En osaa kyllä sanoa vielä, joten vastaukseni on jyrkkä ehkä.

Viinaa en enää Bonen seurassa juo, se vaan koittaa opastaa mua pihalle
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Täältä myös jyrkkä ehkä. En lupaa vielä yhtikäs mitään.

Perjantaina ennemmin mun mielestä.

Edit: Ah joo ja Esplanadille ehdoton peukalo! Sinne mentävä joku kerta kyl, joten ehkäpä nyt miitissä (jos tulen).
 
Viimeksi muokattu:

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Jatkismiitti! Oon mukana! Toivottavasti vaan ei ala liian aikasin, ku mulla on edelleen kaks karvanaamaa vaatimassa oman osuutensa mun ajasta. Kaikki käy, myös Hook. Mutta shotit ei käy! Ettei Bonen taas tarttis käskyttää mua kotio :D Mulla on seuraavana päivänä kahvittelukekkerit, toivottavasti ne ei oo liian aikasin, alkamisaikaa en vielä siis tiedä.
 
Mä oon mukana, jolleivat omat hautajaiset satu tuolle päivälle. Mulle käy nuo Hookinkin siivet. Jos Koirapoika ei taas ala riehua, saa sekin tulla mukaan.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mä oon mukana, jolleivat omat hautajaiset satu tuolle päivälle. Mulle käy nuo Hookinkin siivet. Jos Koirapoika ei taas ala riehua, saa sekin tulla mukaan.

Tämäpä jalomielistä, pistetään harkintaan. Olen osannut ihan hyvin käyttäytyä, JWC-röpötyskin meni pöydän päällä vaikka taas Nokkis yritti juottaa sen alle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hookin jätän väliin kyllä hyvin todennäköisesti.

Enköhän parille tule sinne uuteen paikkaan, jos menette. Varmistan asian nyt vielä lähempänä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jep jou. Tuo 3.4. on nyt tällä tietoa vapaa, eikä seuraavana päivänä ole hautajaisia. Tai no, on, mutta minä en ole niihin menossa. Ruokailun jätän minäkin väliin, mutta sinne Espaan voisin tulla parille...
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Mulla taitaa syöminen kans jäädä väliin, mutta en varmaan pysty koko iltaa poissa olemaan. Viime miitistä on ihan liian pitkä aika. Ja kun osa ei siellä edes ollut.

Hei, sopiiko Blues-fanin mahdollisesti liittyä joukkoon? Lupaan syödä, juopotella ja puhua paskaa.

Ilman muuta sopii. Uusia naamoja näkee mielellään. Ja varsinkin, kun puhuit puolestas noin hyvin. Luultavasti sovit joukkoon mainiosti. :)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilman muuta sopii. Uusia naamoja näkee mielellään. Ja varsinkin, kun puhuit puolestas noin hyvin. Luultavasti sovit joukkoon mainiosti. :)

Kiitos. Tampereella asuvan Blues-miehen on tehtävä jotain. Tämähän menee menee muuten ihan ryyppäämiseksi. Jotain muutakin pitäis tehä kuin kököttää jossain Wanhassa Postissa katsomassa canal-+-matseja.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei, sopiiko Blues-fanin mahdollisesti liittyä joukkoon? Lupaan syödä, juopotella ja puhua paskaa.
Tuu ihmeessä - kuulostaa kotoisalta! Otetaan lähempänä lukua Hook-syöjistä --> voin koettaa tilata pöytää; saattavat ottaa tilauksen perjantai-iltaan, jos meitä on piisalti:)
 
Saapa nähdä saako tälläkään kertaa kukaan Tapparankannattaja lupaa kotoa. Noita ei ole paljon näissä miiteissä näkyny. Ainiin, eihän ne asu edes Tampereella. Blegin kannattaja on erittäin tervetullut. Niitä ei ole muistaakseni vielä ollut.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Mukana ollaan, ainakin syömässä ja ehkä lähden yhdelle tai kahdelle vielä sen jälkeen.

Näkyyköhän Espassa Canal+? Tuona päivänä pelataan viides semifinaali ja en usko hetkeäkään, että kumpikaan semipari menee neljästä poikki.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
hmmm... talvilomaleskenä voisi varauksella olla mukana, kun se viime keväinen meni polvivamman vuosi ohi, ja onhan ”maurillakin” oltava ikäistään seuraa (vai pitääkö sittenkään, ehkä ”mauri” on niin nuorekas juuri nuoresta seurasta johtuen, eli pilaan senkin… noo tähän on totuttu..)
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Hmm... en ole tamperelainen, mutta kaverilla on tuparit samana päivänä Tampereella ja tokihan myös minä olen siellä. Sopiiko liittyä joukkoon, mikäli pääsen irtaantumaan tuolta, vaikka ulkopaikkakuntalainen olenkin?
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Ilman muuta, Kerholaiset ovat aina tervetulleita!
Kävin sunnuntaina tekemässä pienen tarkistuksen Hookkiin ja hyvää pöperöä sieltä sai. Ainakin minuun tehosi aikaisemmin ketjussa heitetty lehmän katse. Tai siis lehmänkatse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös