Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 510
  • 2 930

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kreit!
Ja sit pyydän, että heittäytyisimme Hookiin, kun viimeksi piti taas venyä SpeakEasyyn, joka kyllä menettelee, muttei ole Hookia voittanutta...Deal?

Mitäs jos kerrankin mentäis vaikka American Dineriin? Ihan kaikki kun siipiä ei syö ja jokainen meistä voi siivillä käydä ihan koska vaan itsekin, tai vaikka pienemmällä jatkisporukallakin joku kerta. :)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Mitäs jos kerrankin mentäis vaikka American Dineriin? Ihan kaikki kun siipiä ei syö ja jokainen meistä voi siivillä käydä ihan koska vaan itsekin, tai vaikka pienemmällä jatkisporukallakin joku kerta. :)

Tai jos ei syödä mitään, juodaan ittemme mukaviks herätään aamulla pää ihan helvetin kipiänä
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Merkkasin päivän kalenteriin, että en vaan lipsahda jonnekkin muualle törpöttelemään juuri silloin. Ruokapolitiikkaan en ota kantaa, kunhan paikaksi valitaan joku suolaa ja rasvaa isolla kädellä käyttävä pulju. Sen verran kuitenkin mainitsen, että Diner tuotti viimeksi siellä käydessäni pettymyksen. Keilailuun voisin osallistua vaikka olenkin siinä jäätävän huono. Myöskin palstaveli obi-wanin ehdotus rehellisistä vanhan liiton perskänneistä kutkuttaa.
Junailkaa mitä haluatte, oon aina mukana!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mitäs jos kerrankin mentäis vaikka American Dineriin?
Joo, mennään vaan.
Ai niin, kai kaikille sitten kävi se, että saadaan kylmää ruokaa ja hidasta palvelua?

Oma tulemiseni on merkitty kalenteriin, eri asia pääsenkö mihinkään.
Mut obin kanssa ei sitten juoda enää niin paljoa kuin viimeksi,eihän?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mahtavuutta! Jengi herää eloon loistavasti; hyvä tästä TAAS tulee!

Ja mitä syömiseen tulee: höpö höpö - me mihinkä muuhanne mennä, se o Huukki ja sillä selevä. Äläkää ny isot ihimiset pelleilkö vakavilla asioilla!
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Eiköhän sitä vois taas mukaan tulla, vaikka edelleenkään ne siivet ei oo mun juttuni - ja Hookissa toi muu tarjonta on vähän niukkaa. Mutta keilaus kiinnostaa, viimeks meikäläiseltäkin suju ihan kohtalaisesti ja erittäin hauskaa oli.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ilves-HIFK

Onko ensi viikon lauantaina (25.10.2008) miittiä?

Minä mietin tällä hetkellä kolmea vaihtoehtoa ensi viikon lauantaille:

1) Fanidösällä Tampereelle ja takaisin
- Positiivista: helppo ja edullinen
- Negatiivista: ei aikaa Tampereella

2) Stågella Tampereelle, dösällä/mittarilla hallille ja takas.
- Positiivista: aikaa Tampereella
- Negatiivista: Pitää vahtaa vikaa stågee

3) Stågella Tampereelle, yö hotlassa, sunnuntaina stågella back.
- Positiivista: enemmän aikaa Tampereella
- Negatiivista: Kallista
- Negatiivista: Pelko saada kuokkaan hotelli Ilveksen aulassa
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nimimerkki Jaswinder saattaa tulla kans mukaan, tyhmiä porkkanafaneja kukaan kaipaa, mut voispa tuo tulla vittuilun kohteeksi. Joten jasu kirjotappa ketjuun?

Oliskos täällä halukkaita jos mentäs osalla porukalla syömään muualle kuin Hookkiin? Nähtäisiin sitten baarissa, kun ei nyt nuo siivet tällä kertaa niin hotsittaisi ja tiedän ainakin pari muuta joille tuo kävisi (Jaswinder ja Jossu).

Pancho Villa, kiinalainen, American Diner, joku muu mikä?

Toki Hookkiinkin tulen sitten siiville jos kaikki sinne ehdottomasti haluaa.

Edit: Katos perkele, se on Kotiteollisuuden keikka 21.11, joten mä ja Jaswinder (mahdollisesti tullessaan) hävitään miitistä kesken kaiken ja varmaan ainakin minä palaan sitten vielä keikan jälkeen baareilemaan.
 
Viimeksi muokattu:

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Moneltakohan siellä keilapaikassa pitäis olla? Ei mulla muuten oo mitään ongelmaa, muttaku noi koirat pitää hoitaa. Oli miten oli, kaljaa ainakin otan sitten illalla.
 
Ilimottaudun alustavasti mukaan. syöntipaikalla ei ole väliä. Juomaanhan sinne ollaan menossa. 22.11 Ilves-Pelicans on muuten jo loppuunmyyty.

There can be only one
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut jättää miitin väliin. Tappara-Ilves peli + Kotiteollisuuden keikka vie tällä kertaa voiton, tulen ehkä käymään sitten keikan jälkeen jossain, jos jaksaa. Näin tekee myös Jaswinder.
 

huskis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, HC Boners
Allekirjoittanut jättää miitin väliin. Tappara-Ilves peli + Kotiteollisuuden keikka vie tällä kertaa voiton, tulen ehkä käymään sitten keikan jälkeen jossain, jos jaksaa. Näin tekee myös Jaswinder.

Looser. Kotarit ymmärrän, mutta miks ihmeessä meet Tapparan kotipeliin? Ja vielä porkkanan kanssa. En ymmärrä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pancho Villahan vois olla passeli kans, Hook kun tuntuu olevan tyylitajuttomille ja hienostelijoille liikaa;p

Keilaamaan klo 19? --> Sitte sapuskalle - ja mihin ny si päätetäänkin mennä.. Ja loppujengi valuu si paikalle, kun kerkii.
Poikakoira? Ai nii, se vanha koulukaveri...kjäh.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
21.11 tulikin esteelliseksi illaksi joten tulette pitämään paljon hauskempaa ilman minua
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
7.11 oli siis ilmoittautumismääräaika keilaamaan?
Yritän siihen mennessä selvittää tilanteen. 22.11 on muuten Hakametsässä rätin kattoon veto, että sinne pitää päästä.

Voitais mennä muuten maurin kartanoon jatkoille, ja korjataan sen WLAN, jos se on vielä ongelma. Eikös kuulostakin hyvälle?

Mietin vielä tuota keilausta. Prkl, joku kuitenkin tunkee sormensa mun nenään ja suuhun, kun luulee mun päätä keilapalloksi...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos osalle jengistä on toi 21.11. mahloton, niin kuis ois pe 28.11?
Kunhan tsekkaan............................. ;)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
7.11 oli siis ilmoittautumismääräaika keilaamaan?
Yritän siihen mennessä selvittää tilanteen. 22.11 on muuten Hakametsässä rätin kattoon veto, että sinne pitää päästä.

Voitais mennä muuten maurin kartanoon jatkoille, ja korjataan sen WLAN, jos se on vielä ongelma. Eikös kuulostakin hyvälle?

Mietin vielä tuota keilausta. Prkl, joku kuitenkin tunkee sormensa mun nenään ja suuhun, kun luulee mun päätä keilapalloksi...

Kierrepalloksi ehkä, joten pelkoa ei ole kun kierteitä ei kukaan heitä :D
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos osalle jengistä on toi 21.11. mahloton, niin kuis ois pe 28.11?
Kunhan tsekkaan............................. ;)

Käy. Menen seuraavana päivänä laivalle, joten kaipas sitä vois harjotella juopottelua edellisiltanan.

Oon Game!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kohta loppuu Katri-Helenan... errr.. maurin säätämä ilmoittautumisaika, mukana kuin pukama. Keilaus käy, rännitreenit on aina paikallaan. Ruokapaikalle ei väliä eikä sillä jatkopaikallakaan. Edellinen keilaus-ruoka-juoma-reissu meinasi päättyä sammumiseen, yritän olla pirteämpi tällä kertaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
28.11. ei käy, meillä on pikkujoulut samaan aikaan. Tuskin olisin tosin muutenkaan tullut. Ei se silti estä ihmettelemästä, miksette käy Speak Easyssä, kun sieltä saa siipien lisäksi ruokaakin. Ja siivetkin voittaa Hookin, ellen ihan väärin muista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös