Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 120
  • 2 930

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
On hiljaista, hiljaista. Onkohan sakilla, vanhoilla ja ehkä jopa uusilla tulokkailla, pikkujoulurientoa?
Jos on, niin pääsisiköhän seeyou ja miksei muutkin etelän asukkaat mukaan?
Viime vuonnahan kinkerit oli osuvasti 23. päivä ja väkeä oli ajankohtaan nähden melkoisen mukavasti.

Lämpimin terveisin: Yksinäisten metsäseutujen surumielinen samooja
 
Suosikkijoukkue
HIFK
On hiljaista, hiljaista. Onkohan sakilla, vanhoilla ja ehkä jopa uusilla tulokkailla, pikkujoulurientoa?
Jos on, niin pääsisiköhän seeyou ja miksei muutkin etelän asukkaat mukaan?
Viime vuonnahan kinkerit oli osuvasti 23. päivä ja väkeä oli ajankohtaan nähden melkoisen mukavasti.

Mulle ei sovi 23. päivä.

Ensi viikolla sopii arkena, sillä olen lomalla. Tiistaina on tosin kotipeli Kerhoa vastaan, mutta miten olisi ke, to tai pe?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse en ole 23.12. maisemissa. Taidan lähteä jo pari päivää aiemmin joulun viettoon muualle. Tapanina taas paikalla, mutta silloin on varmuudella krapula. Jos siis tapaaminen on muulloin kuin 21.-26.12., voin harkita osallistumista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olitko Bone paikalla, kun Raipe pelasi viimeisen runkosarjan pelinsä? Minä olin, ja annoin Raipelle Standing Ovationin.

Itse pelissähän Tampereen pikkukisulit olivat vain suunpala Isoille Punaisille Kissoille.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hei hipit ja muut mukavuudet. Millä juottoloilla Tampereella on tarjota MTV3 Max?

Nimim. Pitäsisikö käydä kaupungilla useammin?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Moi. Mites jos miettis miittiä lähiaikoina? Syömään ja jonnekin? Tai jopa esim. jonkun luo? Jossu tai joku? :)

Ps. Naispuolinen ihminen käski nostamaan ketjun ylös, oli pakko nostaa siis ketjua ylöspäin. :P
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Entäs, jos huutaisitte Hakametsässä niin kovaa, että Porot pissisivät housuun? Sen jälkeen voisitte huutaa välierävastustajan suohon.

Pidetään miitti sitten parillisten finaalipelien yhteydessä, kunhan olette järkänneet meille finaaliin kotiedun...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ketjua taas ylös ja miitti passaa. Kunhan nyt ensin käydään katsomassa miten Tappara tänään ottaa takkiinsa ja alkaa pikkuhiljaa pakkaamaan rantakamppeita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara-leiristä en osaa sanoa, mutta meillä rantakamoja pakataan jo kiivaasti.

Onko Näsijärven rannalla hyviä biitsejä? Löytyykö kavereita viettämään mukavaa päivää rannalla? Vai menisinkö sittenkin Hietsuun...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ketjua taas ylös ja miitti passaa. Kunhan nyt ensin käydään katsomassa miten Tappara tänään ottaa takkiinsa ja alkaa pikkuhiljaa pakkaamaan rantakamppeita.

EDIT: Eri asia ketkä alkaa rantakamppeita pakkaamaan, ei tällä pelillä.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Moi. Mites jos miettis miittiä lähiaikoina? Syömään ja jonnekin? Tai jopa esim. jonkun luo? Jossu tai joku? :)

Ps. Naispuolinen ihminen käski nostamaan ketjun ylös, oli pakko nostaa siis ketjua ylöspäin. :P

Vähän on sitä sun tätä nyt tulevina viikonloppuina, pääasiassa johtuen siitä, että juniorit pelailee noita turnauksiaan -> tuomarointeja piisaa. Mutta jos vain pystyn , niin mukana olen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nostetaas vähän. Kesä on tuloillaan, pitkä ja pimeä talvi takana. Pitäisiköhän kevään kunniaksi pitää pieni miittinki. Siipien merkeissä? Vai keilailemassa. Vai keilailua ja siipiä? Mielipiteitä!

No totta mooses! Pitäisi varmaan maurin olla täällä taas käskemässä, alkaisi ukot liikkumaan, tai minä ainakin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juu kelpaa. Siivet ja keilaus molemmat, koska ?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ideahan on periaatteessa ihan hyvä. Aikataulut vaan ovat aina hankalia. Keilaamaan en taida tulla, siiville tuloa voisin harkita, tai sitten parille oluelle lähtöä. Mutta mitään en vielä lupaa, kaikki riippuu asioista.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jumaleissön ja nippu muita ronskeja kirosanoja! Meinaako tulla uusi jäsen ja vieläpä uuden joukkueen edustaja?
Rohkeasti vaan, ei siellä purra, kovaa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nostetaas vähän. Kesä on tuloillaan, pitkä ja pimeä talvi takana. Pitäisiköhän kevään kunniaksi pitää pieni miittinki. Siipien merkeissä? Vai keilailemassa. Vai keilailua ja siipiä? Mielipiteitä!

Juu kelpaa. Siivet ja keilaus molemmat, koska ?

Keilaus ois _b tahi vaihtoehtoisesti :peuk (teille jotka ei vaan tajua niin annan täällä virtuaalipeukkua ylös, eiks oo ihq daa). Noita siipiä en vieläkään ymmärrä mutta ainahan jotain muutakin saa syödä. Eli jos aika passaa niin mukana, taiteellisessa pipossani tahi ilman. Mutta ainakin humalassa.

Jumaleissön ja nippu muita ronskeja kirosanoja! Meinaako tulla uusi jäsen ja vieläpä uuden joukkueen edustaja?
Rohkeasti vaan, ei siellä purra, kovaa.

Eikös me olla yleensä käytetty uusinta jäsentä keilapallona?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Voin ehkä lähteä mukaan ja ilmoittaa peruutuksesta sitten viime hetkellä. Katsotaan nyt kun päivä päätetään, että onnaako vai ei.
 
Iloset pohjosen pojjaat keskisuomesta on aina tervetulleita. Ilimottaurun ihte mukhaan. Kaekki käepi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Iloset pohjosen pojjaat keskisuomesta on aina tervetulleita. Ilimottaurun ihte mukhaan. Kaekki käepi.

Faktat kuntoon hammer reindeer! Profiilissa paljastaa olevansa tyttö, jos Hepulia tarkoitit. Nyt kun vielä saadaan päivämäärän arvonta käyntiin niin ollaan jo puolimatkan krouvissa miittiin. Itsehän en tietenkään peliä avaa kun tuppaa käymään kaikki päivät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös