Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 090
  • 2 930
Suosikkijoukkue
HIFK
kangaroo kirjoitti:
Itsehän olen jo pitkään halajanut osallistumista Tampereen siipi&sauergeimeihin, ja @jäähallin mainitsemalla viikolla näyttäisi pe 23.3. olevan ihan vapaana. Ei ole edes narrien playoff-matsia, jos sellaista nyt enää muutenkaan jaksaisi seurailla.

Kengun mainitsemana päivänä ei ole pelejä, joten se olisi hyvä päivä miitille. Sopiiko Tampereen seudulla asuville jatkoaikalaisille? Jos sopii, saatatte nähdä sellaisenkin ihmeen, että narri ja julli keskustelevat sulassa sovussa - jopa jääkiekosta.

Ehdotan siis miittiä perjantaina 23.3.2007 iltapäivällä Hookissa. Ketkä kaikki lähtevät mukaan?
 

Puster

Jäsen
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Jos sopii, saatatte nähdä sellaisenkin ihmeen, että narri ja julli keskustelevat sulassa sovussa - jopa jääkiekosta.

Ehdotan siis miittiä perjantaina 23.3.2007 iltapäivällä Hookissa. Ketkä kaikki lähtevät mukaan?
No perkl. Tollasta ihmettä pitää tulla katsomaan!

Mutta eihän mennä tälläkään kertaa sinne naisten puolelle..?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Puster kirjoitti:
Mutta eihän mennä tälläkään kertaa sinne naisten puolelle..?

Minä en tiedä naisten/miesten puolesta ko. ravitsemusliikkeessä. Eli tulen kummalle puolelle tahansa.

Voisiko joku teistä "vakkareista" käydä etukäteen vihjaamassa, että tulisuusasteen "Suicide" on syytä olla oikeasti tulinen. Hookissa on yritystä, mutta ei puoliväkevää saisi mielestäni markkinoida tulisuusasteeltaan itsemurhana.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
23.3. ei valitettavasti sovi minulle. On jo ennalta merkitty kalenteriin menoa, mitä en voi siirtää.
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Kengun mainitsemana päivänä ei ole pelejä, joten se olisi hyvä päivä miitille. Sopiiko Tampereen seudulla asuville jatkoaikalaisille? Jos sopii, saatatte nähdä sellaisenkin ihmeen, että narri ja julli keskustelevat sulassa sovussa - jopa jääkiekosta.
Näitä ihmeitä nähtiin takavuosina usein. Harmi etteivät PK-seudun jatkislaiset pidä enää<(ainakaan julkisia) miittejä :(

Hitto pitäisiköhän sitä tulla vierailemaan Tampereella että näkisi tuttuja naamoja?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
bisnesman kirjoitti:
Näitä ihmeitä nähtiin takavuosina usein. Harmi etteivät PK-seudun jatkislaiset pidä enää<(ainakaan julkisia) miittejä :(

Hitto pitäisiköhän sitä tulla vierailemaan Tampereella että näkisi tuttuja naamoja?

Minäkin voisin ehkä olla Tampereella tuona ajankohtana.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Varataan koko Hook näköjään. Alustavasti paikalla.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
kangaroo kirjoitti:
Itsehän olen jo pitkään halajanut osallistumista Tampereen siipi&sauergeimeihin, ja @jäähallin mainitsemalla viikolla näyttäisi pe 23.3. olevan ihan vapaana. Ei ole edes narrien playoff-matsia, jos sellaista nyt enää muutenkaan jaksaisi seurailla.

Uskomatonta,mutta totta.Taitaa osua vihdoinkin minunkin kalenteriin vapaata,pienellä kellonaikarajoituksella. Eli 17.00 taitaapi olla tentti mutta sen jälkeen onnistuisi
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Emmä ny noin pitkälle voi vielä tietää, ihme kun Ossi tietää. ;)
Mutta jos mitään ei ole, niin paikalla olen toki kertomassa huonoja juttuja.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Näillä näkymin passaa, kunhan ei ylittämättömiä esteitä ilmaantuisi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Alustavasti kyllä, varaukseton ehkä kuitenkin vielä mukaan.
 
Alustavasti ilmottaudun minäkin. Pakko nähdä narri ja julli sulassa sovussa. Ainakaan työpaikallani eivät tule juttuun kovin hyvin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Maurikin ilmoittautuu - ja varaan tänään Hookkiin pöytiä, JOS se enää/vielä/koskaan/lainkaan/ehkä/kenties onnistuu...Laitan tietoo, jahka oon soitellu sinne.
Laskinko oikein, että meitä olisi noin 14 tulossa (nopea silmäys)??
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
mauri kirjoitti:
Lisäys: SIIS VARAAN pe 23.3. -päivälle:) Käykö klo 20.30??? Comments???

obi-wan kirjoitti:
Uskomatonta,mutta totta.Taitaa osua vihdoinkin minunkin kalenteriin vapaata,pienellä kellonaikarajoituksella. Eli 17.00 taitaapi olla tentti mutta sen jälkeen onnistuisi

Sen verran korjaan itseäni että luentohan se oli, päättyy 21.00 mutta hiivin sitten perästä paikalle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
obi-wan kirjoitti:
Sen verran korjaan itseäni että luentohan se oli, päättyy 21.00 mutta hiivin sitten perästä paikalle.
Voidaan klo 21:kin yrittää, ni ett jää kauhiast palijoo jäläkijunaan. Siis
JOS Hook ottaa pe-illalle varausta.....
Yleinen mielipide, käykö tollattinen aikataulu? :)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kaikki käy jos on hiivaa.
Tosin, millä malttaa odottaa siipiä klo 21 asti?
Pre-siiwet?

Itse olen vielä tulossa ellei joku keksi mulle tekemistä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B1 kirjoitti:
Kaikki käy jos on hiivaa.
Tosin, millä malttaa odottaa siipiä klo 21 asti?
Pre-siiwet?

Itse olen vielä tulossa ellei joku keksi mulle tekemistä.
E l l e i?? Siis tarkoittanet, että olet tulossa - JA joku keksii sullA tekemistä? Hehee... ;p
Aattelin, ett toi 21 ois simmottinen aika, että kaikilla alkais olemaana arjen velvoitteet takana...Vai kui?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Mulle se on se ja sama. Jos nyt lähdetään odottelemaan kaikkien mielipiteitä, on jo 23.3. Mutta kyllä se 21 käy, ei ainakaan ole sitten hätää ehtiikö. Tuohon aikaan pitäisi kyllä ehtiä heleposti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
21 on bueno. Meikäläinenkin ehtii Tzaddista paikalle työpäivän päätteeksi.
 

Puster

Jäsen
seeyou@jäähalli kirjoitti:
perjantaina 23.3.2007 iltapäivällä Hookissa.
Iltapäivä suhteellinen käsite. Itsekin suosisin aikaisempia ajankohtia (jet lag, ikä, nälkä, jnejne) mutta vedetään sitten Hookissa jotain kevyttä yöpalaa.
Pre-wings @ SW?
 

Puster

Jäsen
Pre-möte pints @ Gravediggers?
No aina ei saa kaikkea mitä haluaisi.

Onko siitä pelisilmättömästä mutta kuitenkin Raipennäköisestä junnusta mitään havaintoa? Eikös Hookissa lastenlistakin löydy?
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin, tulikin tenkkapoo: Hookiin ei saa varauksia edes erikoistapauksessa perjantaisin klo 21. Seitsemäksi sais vielä, joten varaanko siihen? Itse en valitettavasti pääse vielä silloin, vasta aikasintaan puoli yheksäksi, mutta toki voin tulla perässä jonnekin pupiin tms. Voin hoitaa Hook-varauksen, jos tiedän, montako 19:ksi menisi. :)
(Speakeasy-raflakaan ei ota varauksia tuohon aikaan, siellähän olis ollu samanveikkaiset ja -tyyliset sapuskat..)

Eli mitenkäs tehhää?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toki otetaan varaus, jos sen 19.00 vielä saa. Muut liittyvät sitten seuraan aikataulunsa mukaan. Eli mukana med avec.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös