Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 274 663
  • 2 930

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
mauri kirjoitti:
Jos tiiän, moniko ois tulossa, ni vois kokeilla varausta (ehkeivät ota varauksia klo 20:ksi enää, mutta yrittää voisi). Leon, Lake, Jossu, Immo ja -tar, Poison, Teacup + mara. Muita? Sistis? Bone? Ketkä kaikki? - Kaikki tervetulleita:))

En ole tulossa, eikä ole -tarkaan. Tällä kertaa siis.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eikä tule lakekaan, ei nyt vaan mahdu kalenteriin tänään. Toisella kertaa sitten ja pidemmällä varoitusajalla, pitäkää hauskaa!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nokkis kirjoitti:
Jos tuossa tammikuussa on joku sopiva iltama niin tuuppaan itseni ihmettelemään Tampereen Jatkoaikalaisten juttuja. Omat juttuni ovat vähintäänkin huonoja mutta kuuntelen sujuvasti :)
Siirrät vaikka omia häitä tai hautajaisia että pääset mukaan. Jutut on sitä tasoa ettei alemmas tahdo päästä, jääkiekosta puhutaan pelottavan vähän jos lainkaan. Ihan vaan todisteena juttujen tasosta, jos obi-wan saadaan mukaan, voidaan hänelle sanoa Star Warsia hieman mukaellen: "We've been waiting for you, obi-wan. We meet at last." Huutonaurua! Menen nurkkaan häpeämään.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli Hookissa tänään klo 20: Poison, Teacup, Leon, Jossu, Designer, Flonaldo ja mauri. Saa tulla ilmoittamattakin, annan luvan;D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
JÄLLEEN HÄLYTYS HYVÄN RUUAN JA SEURAN YSTÄVILLE!! Leon ja mauri ovat päättäneet, että tiistaina 23.1. klo 19 on aika mennä vetaseen wingssisetti taas huiviin, Hookiin tietysti. Eli jos aikatauluihinne suinkin vaan istuu, niin saapukaatten paikalle seittemältä..Deal? :))
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Edelleen se Hookki ei ole MITÄÄN verrattuna Siipiweikkoihin, mutta olen (mahdollisesti) Hämeenlinnassa, joten tuskin tulen. Harkitsen jos matka jostain syystä peruuntuu.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nokkis kirjoitti:
Mahtuuko sekaan mussuttamaan? Hook olisi ihan uusi tuttavuus kuten myös seurakin :)
Ehottomasti messiin! Ja safka ON hyvää - melkein yhtä hyvää kuin seura, likimain, muttei ihan. Tunnetko meistä ketään naamasta eli löydätköhän samaan pöytään? Yläkertaan yleenä mennään, mutta ihan sikavarma ei voi olla, ett onko siellä just sillon tilaa...Jossain siellä olemme:)
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
mauri kirjoitti:
JÄLLEEN HÄLYTYS HYVÄN RUUAN JA SEURAN YSTÄVILLE!! Leon ja mauri ovat päättäneet, että tiistaina 23.1. klo 19 on aika mennä vetaseen wingssisetti taas huiviin, Hookiin tietysti. Eli jos aikatauluihinne suinkin vaan istuu, niin saapukaatten paikalle seittemältä..Deal? :))

lainaan itseäni viime kuulta

obi-wan kirjoitti:
Perkelettäkös minä sille voin että aina väärään aikaan (siis minun kannaltani ja sehän on silloin kaikille väärä aika) kokoonnutte.

Miten voikin osua aina näin,ensi viikko kun menee muuton merkeissä :D
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
obi-wan kirjoitti:
Miten voikin osua aina näin,ensi viikko kun menee muuton merkeissä :D
Vai muuttopuuha - pääd taiming. Kai me sitt syödään sunkin puolesta....
Mutt Nokkishankin osallistuu talkoisiin, ei siis hätää!;) Mukaan tulossa tällä hetkellä: ainakin Leon, Poikakoira, Nokkis ja mauri. Vielä mahtuu noin 40..heh.
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nokkis kirjoitti:
En tunne kyllä ketään mutta eiköhän pöytä löydy luulen minä :)
En ole enää yksinäinen JYPin ystävä, oh joy! Voidaan mollailla Ilvekselle kärsittyä säälittävällä esityksellä tullutta 6-0 tappiota ja Missio 07 fiaskoa. Rohkeasti mukaan, ei vähemmistöä pahasti kiusata, Hämeenlinnan Peruna Kerho ry. saattaa jotain yrittää, niiden kanssa saa olla tarkkana.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän tämä postata Ihmettely-ketjuun...

Miten voi olla mahdollista, että ihminen, joka ei ole ikinä asunut Tampereella, kaipaa Tampereelle.

Kävin viime viikonloppuna serkkupojan luona Vesilahdessa, mutta se ei auttanut kaipuuseni. Tampereessa on jotain, mitä muualta ei löydy.

En valitettavasti pääse keskellä viikkoa mukaan. Järkätkää lauantaimiitti, and I´ll be there.

Mauri, syö minunkin puolestani, jos uskallat...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hahaa, Poikakoira on oikea hemmo varoittamaan kerholaisten vaarallisuudesta; koukussa on muutenkin kuin vain Hookiin...käkäkäkä... *kuitti*
CU@jäähalli ois melkeinpä pakko järjestää kehiin taasen, kun ei musta oo stuntiksi ekstrahottien (korjaan: suisaittisiipien!) wingssien kanssa, heh.
Porukkaa mera Hookkiin tiistaina! Kamoon! :)
PS. Tampere nyt vaan on niin hilpee mesta!
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Oli kovasti mukavaa saada uutta verta sisäsiittoiseen joukkoon, jos moinen ilmaus sallitaan.

Rehuruokaan käy inkivääri makua antamaan, täytyy vaan raastinta käyttää jotta rihmat jää ruuasta pois, hävikki on kohtalainen jos on halpa ostettavakin. Porkkanaakin on tullut käytetyksi, ihan hyvin käy kun jättää puoliraa'aksi muiden kaninpöperöiden tapaan. Kuuluisi Asia joka aukeni minulle-ketjuun, mutta sain kuoritusta inkivääristä huikean ahaa elämyksen joskus. Tuoksuhan on ihan sama mikä äidin käsivoiteessa oli kun penskoja oltiin.

Ja Leonille vielä kiitokset kyydistä, osasin neuvoa perille.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Taisi olla omassa makuaistissa vika eikä kastikkeessa tällä kertaa. Taidan ottaa varmuuden vuoksi konjakin lääkkeeksi. Ja osasin jopa lähes suorinta reittiä kotipolulle Huikkaasta (Huikaksesta? Huikasista?).
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Leon kirjoitti:
Taisi olla omassa makuaistissa vika eikä kastikkeessa tällä kertaa. Taidan ottaa varmuuden vuoksi konjakin lääkkeeksi. Ja osasin jopa lähes suorinta reittiä kotipolulle Huikkaasta (Huikaksesta? Huikasista?).
Kai se Huikkaasta on, ei ole vielä näiden viiden (muistaakseni) vuoden aikana oikein selvinnyt oikea lausunta.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
No perkules, meikäläinen sytty vähän myöhään tähän hommaan. Itsehän olen aika uusi jäsen Tampereen seudulla. Voisin kuitenkin jatkossa ehkä joskus lähteä johonkin joidenkin kanssa. Näkyy olevan toinenkin HPK mies porukassa niin ei tartte sitäkään jännätä. :)
 
Bliz kirjoitti:
No perkules, meikäläinen sytty vähän myöhään tähän hommaan. Itsehän olen aika uusi jäsen Tampereen seudulla. Voisin kuitenkin jatkossa ehkä joskus lähteä johonkin joidenkin kanssa. Näkyy olevan toinenkin HPK mies porukassa niin ei tartte sitäkään jännätä. :)

Potaatteja meidän porukassa on pilvin pimein, mutta ei lisä pahaa tee. Tampereen toisen seuran kannattajia taasen ei juurikaan näissä miitingissä näy. Johtuneeko siitä, että painista emme juurikaan puhu.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Wingssit jälleen lunastivat odotukseni - samoin kanssasyöjät:)
Ja seuraavaksi pitäisi laittaa vireille hohtokeilausprojektia: helmi-maaliskuussa lienee paikallaan kehitellä aktiviteettia:)
Varotus: oon aika peto siinä lajissa, siis kaadoissa, siis keilauksessa...ehe.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Perjantaina 9.2 voisi harkita taas miittiä.
Ehdotan The Gravediggersia, vaikka klo 19 olisi hyvä aika aloittaa.
Itse tulen toki paikalle.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Perjantaina 9.2 voisi harkita taas miittiä.
Ehdotan The Gravediggersia, vaikka klo 19 olisi hyvä aika aloittaa.
Itse tulen toki paikalle.
Kavanaugh kuulostaa hyvältä. Saavun paikalle.
 

Puster

Jäsen
B1 kirjoitti:
Perjantaina 9.2 voisi harkita taas miittiä.
Ehdotan The Gravediggersia, vaikka klo 19 olisi hyvä aika aloittaa.
Itse tulen toki paikalle.
Okei, jos nyt tämän kerran.

Cosmo taitaa olla Monakossa mutta lähteeks Gleb?

Tarkennuksena että kaiketi kuitenkin siellä pubin puolella? Lounge on naisille.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En pääse firman saunaillan vuoksi, mutta pitäkää hauskaa.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
xD Apinaa koijattiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös