Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 475
  • 2 930

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Kokeiliko kukaan Gringosissa hampurilaista? Jos testasi, niin joko oli päästy pikantista mausta ja väristä eroon, oli omalla kokeilulla "mukavan" hiilinen. Ei siellä hinta-laatu suhde ihan kohdillaan ole.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Sen siitä saa kun ei kuuntele viisaampiaan.

Gringosin kana-burrito oli nimittäin erittäin hyvää. Monissa paikoissa kun tekevät siitä kuoresta kovan ja sitkeän, toisin Locosissa.
Pieni miinus salaatista, oli kuivaa. Taisi olla sama kokki asialla joka teki muiden ohmojen riutuneet kanankoivet.
Mutta joo, taisi olla eka ja vika keikka kyseiseen puljuun.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
'Viime hetken hälytys' vielä kaikille: tänään alepupi klo 20. Jou! :)

Kumoan tämän tiedon viime hetkessä, toivottavasti vielä tavoittaa mahdollisia halukkaita, Alepub ei ollut sittenkään sattuneista, tässä mainitsemattomista syistä kohteena. Osa porukasta on nyt Hooksissa syömässä. Minä olen vielä asunnollani, mutta hyppään kohta bussiin ja suuntaan keskustaan ja yritän löytää porukan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kotiuduttu miitti2:sta, tai oikeastaan 3:sta, kivaa oli ja kiitos jälleen kaikille. Kiva että Jossukin tuli paikalle ja näki ihmisiä.

Seeyouhun oli mukava tutustua ja todellakin tulet toisen kerran sitten kaupunkiin Tampereelle jälleen. Valitan että olin loppuillasta tylsä, mutta väsymys vei voiton ja ei oikein enää huvittanut mikään. Mauria lupaan kätellä kahdella kädellä seuraavan miitin päätteeksi. :) Nyt unta.

Edit: Ai joo, Immortalitarilla oli hieno laukku!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli kiva ilta, ei siinä mitään, vaikka minut nurkkaan ahdistettiinkin omasta vapaasta tahdostani. Seeyou oli mukava tavata taas parin vuoden tauon jälkeen. Muuten porukka olikin samaa, kuin normaalistikin. Arvoituksiakin heitettiin. Keksikääpä kymmene Jatkoajan nimimerkkiä, joissa ei ole kirjaimia j, a. t, k, o, a, i, k,a...

Luulin jo lähteneeni kotiin, mutta törmäsin erääseen kaveriini. Tältä palstalta jo pois potkitun nimimerkin Poutros Poutremos kanssa kävimme pizzan jälkeen vielä kaljalla ja viskillä. Ja muistakaa, että kankkuselle ei ruveta.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Alepubin pallinaamalle terveisiä. Muuten oli oikein mukavaa, toivottavasti seeyou@jäähalli tulet toistekin, juttua piisasi ja triviaa. Wingsit oli ihan ylläri, epäilen tosin syöneeni palan luuta alkuhötäkässä, ei kai siihen kuole. Kenenkäs kanssa lähdin Hesestä yhteisellä taksilla kenenkä luokse? Oli kolme tyttöstä kenestä valita, vai kävinkö kaikkien luona... Maurikaan ei tainnut pahemmin pyörällä kaatuilla.

C.U:lle nimimerkin vaihdosta sen verran, että löysin tuon sivussa mainitun Stam1nan ja sehän iski minut sen verran vahvaan talutusnaruun, eikä ole irti päästänyt, että sieltä löytyi uusi nicki.

EDIT: hammer lynx, oikean naaman ja nimimerkin yhdistäminen on iloinen asia, vaikka niin kauan veikin.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jahas, vielä viikolla ajattelin, että piänellä porukalla ollaan perjantaina liikkeellä, mutta hyvä lössihän meitä oli! Ett oikein voimalla seitsemän jatkoaikalaisten! Aleksiskivimäisesti..? Noo, sen verran ainakin taidettiin olla hurjan näköstä jengiä, että Alepubin poke säikähti het' kättelyssä..Enkä mä ite asiassa kerjenny ees kättelemään sitä. Kaikenlaisia reppanoita ne ottaa ovilleen...Alepub oli tainnu saada pokenkin jostain alennuksella...Hehee.
Myöhemmin meit' oli kaheksan.

Jou, meikkiskin pääsi CU:n varjolla jälleen Hookiin wingsseille; vastahan se oli mulle kahen viikon sisään 4. kerta...No hei, kamoon, pitäähän turistille Mansen (ehkä jopa koko Telluksen??!) paras wingssimesta esitellä!! (Lake; ei, Siipiweikot ei paini A-sarjassa, vaan B-luokka on aina B-luokkaa...toim.huom.)

Vaan kylläpä se söikin. CU nääs!! 25 kpl suisaittia! Me oltiin varmoja, että mies on jotenkin elämäänsä väsynyt, kun tahtoo mättää kupuunsa paikan äkäisimmät sapuskat. CU: "Hieman oli iso annos, ehkä 18 olis riittäny - mutta kastike ois saanu olla vielä tulisempi.."
Että silleesti.
Sain 4 leimaa, kun pojat antoivat omansa. Enää kuus - sitt saan taas ilmaisen annoksen. Taloudellisesti kannattava keikka siis.

Juu CU; kyllä se niin on, että vaikka pääkaupunkiseudulla on tapana sanoa ' II ÄF KOO', niin muualla päin Suomea se on 'hifki'. Tästähän ei neuvotella.

Immortalitaren kanssa oli aikomusta selvittää, että ollaankos sitä bi-osaston immeisiä vaiko eikö. Hintapolitiikkahan oli puitu jo edellisessä miitissä; Immortalitar oli valmis maksamaan naisesta 3 ekee, mauri puolestaan 22. Joten 19 euron verran jäisin maksajaksi. Niin, siis o l i s i n (KONDITIONAALI!) jäänyt, jos o l t a i s i i n (KONDITIONAALI!) ryhdytty tuumasta toimeen. Mutta ei me sitt viittitty. (Jotenkin ei oltu on the mood...Heh.)

Ja nikkinsä vaihtaneelle Koirapojalle jouruin kertomaan jo alkuillasta, että poikakoirat (tosin ei tyttökoiratkaan!!) ei miun sänkyyn tule ikuna. Kissat puolestaan saa kehrätä samassa punkassa. CU kyselikin, että "Miten olisi iso punainen kissa..." Laitoin harkintaan. Harkitsen yhä. ;))

Hammer; nyt muistan sut! Ikuisesti..Ja aina. :)

Ja Jossukin saapui paikalle jostain ulkopaikkakunnalta oikeen junalla. Cool!

Sistis: tässois listaa:

Hessu
Hex
Hewle
Hexy
Hq100
Hude
Hybbe
Hämy...

Tää oli aika helppoa, kun on käyttäjälistat käytössä. Eilen en ois keksiny kö B1. Tosin lausuttuna se ei ois läpässyt vaatimuksia (Bone)...

Jeps.

Huba ilta, enkä oo ees rapuloissa. ;)
 
Hauskaa oli, vaikka vähän myöhässä paikalle saavuinkin. Alepubissa oli melko hölmistynyt pöytäseurue kun tiedustelin että ovatko JA:n porukkaa. Eivät tietysti olleet. Hauskaa oli. Näitä miittinkejä ei voi olla liikaa.

CU: Tuliko kädet pestyä huolellisesti?
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Hähää olipas taas hauska ilta :D jutun tasosta piti huolen viinielvis, eli mauri. Kunnes hiljeni ja halus lähtee Hesettään. Onneks tuli sopivasti valomerkkikin.

Siivet on siis parhaita Siipiweikoilla, ei Hookissa. NIH! CU:n kantsis seuraavaks kokeilla se weikkojen tulisin, jos sekin on liian mietoo, niin sit ei tarpeeks tulista oo olemassaka.

Mulle jäi hieman mysteeriks se, että minkä takia Sistiksellä oli sateenvarjo mukana. Olikohan se itsepuolustusta varten, sillä ois voinu töniä vaikka maurin pois. No ei voi tietää.


Kattellaan taas ens kerralla, T: mikälie Immortalitar :D
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Immortal kirjoitti:
Mulle jäi hieman mysteeriks se, että minkä takia Sistiksellä oli sateenvarjo mukana. Olikohan se itsepuolustusta varten, sillä ois voinu töniä vaikka maurin pois. No ei voi tietää.

Juurikin siksi, eipä vainen, syy oli siinä, että sääennuste oli luvannut mahdollista sadetta illalle, ja minä tietysti varauduin siihen ja pidin huolta, että sitä sadetta ei tullut. Jos en olisi ottanut varjoa mukaan, olisi ollut aivan saletti, että vettä olisi tullut niin helvetisti...

Hukkasin muuten sen varjon loppuillasta, ainakaan en näe sitä missään asunnollani. Surullista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen kotiuduin viikon lomareissulta (josta pe-su Tampereella). En jostain syystä jaksanut eilen avata Jatkoaikaa, vaan preferoin sohvalla makaamista.

Perjantain miitti oli mitä mainioin, kiitoksia kaikille paikallaolleille. Oli todella mukava tavata uusia naamoja. Ainoastaan Sistiksen ja maurin olin tavannut kertaalleen aiemmin.

Miinuspuolia oli vain kaksi. Alen pikkuhitleri oli vain pieni harmi, mutta se että Hook markkinoi korkeintaan puoliväkevää kastiketta nimellä Suicide harmitti enemmän.

Lopuksi vastauksia/kommentteja:

Koirapoika - varmasti tulen uudestaan, tuskin ennen kauden alkua, mutta todennäköisesti ennen vuoden loppua.

mauri - Täällä se on kyllä II EFF KOO (ei ÄF).

hammer lynx - Pesin kädet varmuuden vuoksi ennen "suoritusta" kahteen kertaan saippualla.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lauantaina 16.9.2006 pelataan Hakametsässä jääkiekko-ottelu Tappara-HIFK. Ajattelin saapua paikalle katsomaan ko. peliä.

Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Lauantaina 16.9.2006 pelataan Hakametsässä jääkiekko-ottelu Tappara-HIFK. Ajattelin saapua paikalle katsomaan ko. peliä.

Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?

Harmin paikka, mutta olen aika kaukana tuolloin. Muuten olisin lähtenyt mieluusti.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
En voi sanoa vielä tulemistani. Tiedän vasta hyvin paljon lähempänä, about edellisenä päivänä. Joten tulen tai en tule, so not.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tapparan peleihin en maksa, kuin jos vastustaja on Ilves, joten passataan.

Edit: Päivämäärän oikein katsottuani, olen tuolloin Kuopiossa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
lake79 kirjoitti:
Tapparan peleihin en maksa, kuin jos vastustaja on Ilves, joten passataan.

Nyt en ymmärrä. Ei tosin ole ensimmäinen (tuskin myöskään viimeinen) kerta.

Minä kysyin: "Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?" Etkö sinä suostu juomaan olutta niinä päivinä, kun Tapparalla on kotipeli jotain muuta joukkuetta vastaan kuin Ilvestä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Nyt en ymmärrä. Ei tosin ole ensimmäinen (tuskin myöskään viimeinen) kerta.

Minä kysyin: "Löytyykö kiinnostusta lähteä oluelle kyseisenä päivänä? Ennen peliä, sen jälkeen tai sekä että?" Etkö sinä suostu juomaan olutta niinä päivinä, kun Tapparalla on kotipeli jotain muuta joukkuetta vastaan kuin Ilvestä?

Äääh, pitäs mennä nukkumaan ja lisäksi olen vielä kipeäkin. Eli en pääse kun olen KalPa-Ilves-fanimatkalla
 
Halliin en lähde minäkään, mutta alustavasti lupaudun olustelemaan pelin jälkeen.

p.s. CU: Joko hankit Maurille sen vaatteen, jonka vaikutuksesta IFK:n logo on päin *****a?
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Itse olen luonnollisesti pelin aikana Hämptonissa ihailemassa viiriä. Paluun jälkeen voisi ehkä harkita. En myönnä enkä kiellä. Päinvastoin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mää oon siellä, missä Leonkin, joten viineilyt Mansessa ei onnaa. Harmi, kun en näje suisaitti-CU:ta..

Vaan mites - olisiko miitin paikka esmes pe 22. tai la 23.9, jahka on saatu kausi käyntiin muutamalla kierroksella? Saako ajatus vastakaikua..?
Miettikääs.

PS: Mikä vaate...??
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Leon kirjoitti:
Itse olen luonnollisesti pelin aikana Hämptonissa ihailemassa viiriä. Paluun jälkeen voisi ehkä harkita. En myönnä enkä kiellä. Päinvastoin.
Tuo on aika hyvin sanottu. Joo, mä olen samaa mieltä. Pelin jälkeen takaisin kotikaupunkiin ja sitten kaljalle jos vaimo antaa luvan. Tällä kertaa lupaan olla sosiaalisempi kuin viimeksi miitissä ja jos ei ole yhtä pahaa pääkipua niin ehkä se jopa onnistuu.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Vaan mites - olisiko miitin paikka esmes pe 22. tai la 23.9, jahka on saatu kausi käyntiin muutamalla kierroksella? Saako ajatus vastakaikua..?

Mulle ei sovi, mutta mitenkäs esim. viikkoa myöhemmin? Sitä seuraava vkl ei taas käy, kun joudun mummoni 85-päiville.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Mulle ei sovi, mutta mitenkäs esim. viikkoa myöhemmin? Sitä seuraava vkl ei taas käy, kun joudun mummoni 85-päiville.
Viikkoo myöhemmin elikäs pe 29. tahi la 30.9 passaavatten miulle ainaski. Mites muut?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Siirretään samalla joulukuulle, että varmasti kaikki pääsevät mukaan, mmkay?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös