Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 470
  • 2 930

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Oukei - nyt alkaa kuulostaan quite perfect! Mie jo kerkisin aattelemmaan, notta et pääse riekkumaan lainkaan! Eli tapaamme sittenkin. Ah tätä autuutta! ;p
Noh, noh, pysytäänpäs pöksyissä. Et sinä minusta näin helpolla eroon pääse. Yhtä hiljaa ja huomaamaton olen kuin ennenkin, et huomaisi vaikka en mukana olisikaan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
Noh, noh, pysytäänpäs pöksyissä. Et sinä minusta näin helpolla eroon pääse. Yhtä hiljaa ja huomaamaton olen kuin ennenkin, et huomaisi vaikka en mukana olisikaan.

Läsnä voi olla muutenkin kuin vain volyymillä. Nääs.
Joten aistin kyllä sinut. ;p
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Voi moro teidän juttuja taas :P

Sit ei puhuta sanaakaan HPK:sta, okei? :P
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heips, pitkästä aikaa vois tulla miittinkiin, mutta sen näkee varmuudella vasta lähempänä ajankohtaa. Syömään tuskin ainakaan tulen, mutta sitten jatkoille ofkoors.

Silloinhan vielä tulee MM-kisoja(?). Jos on sinäpäivänä matsia, ja varsinkin Suomen peliä, niin sitähän voisi myös kokoontua katsomaan jonnekin kuppilaan...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
PeZu kirjoitti:
Heips, pitkästä aikaa vois tulla miittinkiin, mutta sen näkee varmuudella vasta lähempänä ajankohtaa. Syömään tuskin ainakaan tulen, mutta sitten jatkoille ofkoors.

Teretulemast, ei ollakaan vähään aikaan nähty, kun meikäläinen onnistui karistamaan Herwoodin tomut jaloistani. Hajoa sä vaan sinne. :)

Teikäläiselle ei muistaakseni olekaan vielä tarjottu tätä herkkudrinkkiä... odotahan vaan. :)

http://www.ihwc2006.lv/?va=en&sa=34

Tuon mukaan kisoissa on välipäivä.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Sistis kirjoitti:
Teikäläiselle ei muistaakseni olekaan vielä tarjottu tätä herkkudrinkkiä... odotahan vaan. :)
Sistis perkule! Kaameuksia kokeneena vaadin nähdä sinun maistavan herkkudrikkiä myös, tulipa vaan huikean aivomyrskyn tuloksena mieleen, etten ole sinun nähnyt sitä maistavan. Tai sitten olin sen verran itse maistaneena etten muista. Olet vaan keksinyt moisen drink from hell ja naureskelet partaasi kun muut sitä juo, toki hurjien irvistysten saattelemana.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Sistis kirjoitti:
Saa nyt nähdä, uskaltaako B1 ja se tuntematon mies (tai nainen) tulla paikalle, kun me olemme messissä.

Uskaltavat. Mies. Tunnette.
Lähinnä itselläni on kiinni aikatauluista, enkä tiedä niitä vasta kuin ehkä ensi viikolla. Mutta olen mukana kuin peräpukama, jos aikataulut natsaa. Ainakin ruoka+jokunen juoma-linjalla. Katsomma.

Jos tulen, niin voisin ehkä matkia maurin hiustyyliä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Väliaikatietoitus:
aika: pe 19.5
plan: ekaks syömään Hookiin (ilmotattehan mulle pe 12.5 mennessä YKSITYISVIESTILLÄ, ketkä lähtee sapuskoimaan?????) --> riekkumaan..

Nyt mukaan ovat lupautuneet:

- Sistis
- Jossu
- Faaip
- Lake
- Kopteri
- Hammer Lynx
- theace
- PeZu
- kananpersekampaus-B1
- mauri

Ja Ossikin ilmotteli, notta on tulossa joukkion jatkoksi.

Lisää ootellaan... :))
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
faaip de oiad kirjoitti:
Sistis perkule! Kaameuksia kokeneena vaadin nähdä sinun maistavan herkkudrikkiä myös, tulipa vaan huikean aivomyrskyn tuloksena mieleen, etten ole sinun nähnyt sitä maistavan. Tai sitten olin sen verran itse maistaneena etten muista. Olet vaan keksinyt moisen drink from hell ja naureskelet partaasi kun muut sitä juo, toki hurjien irvistysten saattelemana.

Kuule faaip, olen niitä varmaan n.30 tilannut elämäni aikana ja joka kerta ottanut niistä huikkaa enemmän tai vähemmän, joten se on koettu ja hyväksi havaittu.

Ja kyllä, naureskelen, kun muut niitä juo. Ja juurikin niille irvistelyille.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sistis kirjoitti:
Teretulemast, ei ollakaan vähään aikaan nähty, kun meikäläinen onnistui karistamaan Herwoodin tomut jaloistani. Hajoa sä vaan sinne. :)

Teikäläiselle ei muistaakseni olekaan vielä tarjottu tätä herkkudrinkkiä... odotahan vaan. :)

En hajoa. Täällä etelässä on kiva asustella. Rauhallista ja ei tarvitse haistella betoniviidakon tomuja :)

Mä olen jo sen verran vanha näissä ympyröissä, että ei tarvitse Kleoa mulle tarjota :) Tarjoille sä niitä noille uusille kasvoille sitten...

Mutta kattellaan, jos pääsee pistäytymään. Merkataan nyt päivämäärä ainakin allakkaan!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kovin haluaisinkin osallistua, niin jään odottamaan lauantaimiittiä. Perjantaina on hankala ehtiä Tampereelle miittiin, kun pitäisi työt hoitaa ennen lähtöä.

Mutta jään seuraamaan tätä ketjua, ja kunhan pidätte lauantaimiitin, saavun paikalle, ellei silloin ole mitään elämää tärkeämpää ohjelmaa.
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
mauri kirjoitti:
Väliaikatietoitus:
aika: pe 19.5
plan: ekaks syömään Hookiin (ilmotattehan mulle pe 12.5 mennessä YKSITYISVIESTILLÄ, ketkä lähtee sapuskoimaan?????) --> riekkumaan..

Nyt mukaan ovat lupautuneet:

- Sistis
- Jossu
- Faaip
- Lake
- Kopteri
- Hammer Lynx
- theace
- PeZu
- kananpersekampaus-B1
- mauri

Ja Ossikin ilmotteli, notta on tulossa joukkion jatkoksi.

Lisää ootellaan... :))


Alustavasti voisin ilmoittautua, kun kerran B1:kin uskaltautuu.
 
Suosikkijoukkue
ILVES
50-60

Fifty-sixty lienee meikäläisen tuleminen.

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Niinhän se joku sanonta kuuluu. Meikäläisellä, kun on tapana ollut pitää toukokuu tipattomana kuukautena, voi olla, että tämä miitti jää väliin. Eihän sitä kukaan kestä selvin päin ainakaan lake, Kopteria, Immortalia ja muita ohmoja.

Mutta tietysti aina voidaan jemmailla jallu-pulloa povariin, käydä hakemaan kolaa tiskiltä ja käväistä aika ajoin vessassa, kuten jäsen B1 taannoin Briks-miitissä.

Katsotaan lähempänä ajankohtaa, miten aikataulut sopivat kohdalle.

Jatketaan harjoituksia...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
vilperi#18 kirjoitti:
...Meikäläisellä, kun on tapana ollut pitää toukokuu tipattomana kuukautena, voi olla, että tämä miitti jää väliin. ...Katsotaan lähempänä ajankohtaa, miten aikataulut sopivat kohdalle.

Joo, perinteitä pitää vaalia! Mutta mieti ny viä... ;p
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tartteepa nostaa tämä ylös, notta mahdollisimman moni pistäisi miitin korvansa taate ja varaisi perjantain 19.5 hyvissä ajoin jatkoaikalaistouhuille...
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Niin, vaikka ilmoittauduin alustavasti, mauri pisti mut listaan. Oli oikeassa, tulen. Aikaa järjestyi, joten mukana ollaan kuin peräpukama.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saattaapi olla että on yhdet toiset bileet tuolloin perjantaina joten osallistumiseni on vieläkin enemmän arpapeliä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
PeZu kirjoitti:
Saattaapi olla että on yhdet toiset bileet tuolloin perjantaina joten osallistumiseni on vieläkin enemmän arpapeliä.
Höpöhöpö, laitappas nyt asiat tärkeysjärjestykseen! ;p
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No niin! Ketkäs kaikki ovatten lähössä Hookiin syömään perjantaina 19.5 varsinaisen riekkumisen esileikiksi?
Muutama taisi olla jo ilmottanukki...
Varaan pöydän tällä viikolla, loppuviikosta, joten laittakaahan yv:llä tietoo, ken lähtee.
Varaus pitää tehä tosi ajoissa, kun se nyt sattuu olemaan aika suasittu rafla..
Jou!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monelta se Hook nyt oli?
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tää on niin tätä, meikä joutuu peruun taas vaihteeks tulemisensa koko meettiin, voi perseensuti että voikin mennä homma aina ketuilleen....En taida enää ees viittiä ilmottautua jatkossa, kun ei näytä tulevan mitään kuitenkaan.

Että sutatkaa paksulla tussilla mies listalta, paskan möivät.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Niin, selailin hieman tätä ketjua taaksepäin, ja totesin omin silmin, että kellonajasta ei ole ainakaan mitään puhuttu. Eli, kysymys: Moneltako sinne syömään olisi tarkoitus mennä? Jos menette paljon ennen klo 19:a, minä en ehdi. Tuossa tapauksessa tulen vasta jatkoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös