Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 528
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Eli vaihtoehtoja lienee esmes pe 12.5., la 13.5., pe 19.5. tai la 20.5 -- tai kyllähän jonkinmoinen arkijutskakin onnais, jos vaiks mentäis syömään eli ei niinkä riekkumaan??
Nyt mielipiteitä pöyvälle. :)

Kaikki onnistunee, ainakaan vielä ei ole mitään tuplabuukkausta. Tosin sellainen saattaa hyvinkin tulla. Niin, jos siis annatte minun osallistua.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
HEP! Täällä jo lähtökuoppia kaivetaan. Uudet tulokkaat rohkeasti mukaan, ihmisiä me vaan ollaan.
Moon kyll aikas yli-ihimine...Moon kuiteski suamenmestari! Hehee...
Nyt kommenttia - passaako toi perjantai muillekki!
KAIKKI remmiin ny!! :))
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
19.5. passaa näillä näkymin. On kuitenkin asioita, jotka asetan miitin edelle. Eli ne, jotka eivät tahdo meikäläisen osallistumista, toivokaan, että minulle tulee sellainen este...
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
19.5. passaa näillä näkymin. On kuitenkin asioita, jotka asetan miitin edelle. Eli ne, jotka eivät tahdo meikäläisen osallistumista, toivokaan, että minulle tulee sellainen este...
Hei - tollasia vihjailuja ei oteta kuuleviin korviin! Ite vouhasit Hämiksen torilla, että 'miittiä pystyyn'! Joten sun on oltava messissä! ;p
Ja lake kans! :))
Ja kaikkikin!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
mauri kirjoitti:
Hei - tollasia vihjailuja ei oteta kuuleviin korviin! Ite vouhasit Hämiksen torilla, että 'miittiä pystyyn'! Joten sun on oltava messissä! ;p
Ja lake kans! :))
Ja kaikkikin!

Se oli vitsi. Siis tuo äskettäinen. 19.5. minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään. Joten pyrin tulemaan paikalle.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sistis kirjoitti:
Se oli vitsi. Siis tuo äskettäinen. 19.5. minulla ei ainakaan tällä hetkellä ole mitään. Joten pyrin tulemaan paikalle.
Oukei, ainaski 3 on jo kasassa. Mitäs muut tuumaa?
 

MokkaSiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
tappara
Täytyy vielä hieman testata tuleeko noista pahoista aineista oralanssi drinksu, noin niinkuin sen mestaruuden kunniaksi, mutta teoreettisesti pitäisi tulla. En tiedä uskallanko itse testata etukäteen makua mutta kai se pakko on.

Sitäpaisti sitä äpfffrrreekrutsiikin on löytynyt :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saas nyt nähdä tulenko, riippuu mitä tehdään ja mikä on rahatilanne tuolloin. Palailen lähempänä tuota päivämäärää. Päivämääränä toki käy, tuolloin ei pitäisi olla mitään erikoista.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Count me in.

Miten mua ei yhtään yllätä, että mauri täällä hääräilee taas intoa täynnä? ;) Ei voi tosta energialatauksesta mestaruuttakaan "syyttää", koska yhtä innokkaalta neiti aina vaikuttaa.

Mielelläni lähden taas iltaa istumaan porukalla, ja uusia naamojakin olisi enemmän kuin mukava nähdä, joten mukaan vaan. Mää en ainakaan alkuillasta syö muuta kuin ruokaa. :D Tarkotus ei kyllä ole millekään örvellyslinjalle muutenkaan lähteä, mutta toki ennenkin on mieli muuttunut.

Syömisestä kun pääsin puhumaan, niin miten olis viiden pintaan rehvit jossain ravintelissa? Työviikon jälkeen olis kiva mennä valmiiseen pöytään eikä ruveta kotona kokkaileen. Paikkaa en nyt heti osaa ehdottaa. Toisaalta olis kiva mennä Coyoteen, mutta toisaalta jotain uuttakin paikkaa olis kiva kokeilla. Ehdotuksia kellään?

Jahas, Lake jatkaa kiukuttelulinjallaan. Toinen samansisältöinen viesti tän päivän aikana. Onko sillä tylsää? Mutta voitte olla varmoja, että paikalle se kuitenkin saapuu. ;)

Sitä peli-iltaa voidaan sit katella joskus myöhemmin - tai mahdollisesti aiemminkin, jos joku vaikka arkena haluaa tulla selvää iltaa viettämään tänne. Mutta seurailen taas hetken sivusta muitten ehdotuksia ennen kuin pistän lusikkani taas tähänkin soppaan.

Ja mää kyllä yritän välttää SM-liigasta puhumista viimeseen asti. No, ei oo pakko uskoo. ;)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Jahas, Lake jatkaa kiukuttelulinjallaan. Toinen samansisältöinen viesti tän päivän aikana. Onko sillä tylsää? Mutta voitte olla varmoja, että paikalle se kuitenkin saapuu. ;)

Kiukuttelua ja kiukuttelua, jos ei ole rahaa, niin ei ole rahaa. Toivotaan nyt että saan järkättyä (esim myyn tossa pleikkarini ja ylimääräisen adsl-modeemin), niin jos siitä vähän rahaa jäisi sitten tuonne. En tuhlaisi muuhun kuin uuteen dvd-soittimeen, joka maksaa 59e Gigantissa.

Tottakai paikalle haluan ja näkemään uusia kasvoja, mutta ruokailemaan en todennäköisesti kyllä tule. Kuten sanoin, katsotaan lähempänä :) Kiva et kuiteski tytöt välitätte, lämmittää kummasti kohta 27v:n vanhuksen sydäntä ;P

Edit: Ja on todellakin tylsää, hitto tätä kotona istumista. Onneksi sentäs huomenna saa mennä kaupungille edes hetkeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Piiiiitkästä aikaa itsekin ehtii vääntäytyä paikalle. Uusia "kasvoja" tuntuu olevan jo aika paljon.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
hammer lynx kirjoitti:
Piiiiitkästä aikaa itsekin ehtii vääntäytyä paikalle. Uusia "kasvoja" tuntuu olevan jo aika paljon.

Perkele, jos "original six" hammer lynxikin niin kai minäkin.
Muistakaahan osoittaa kunnioitusta körmyille, jotka aloittivat koko toiminnan :)

Syöntihomma kuulostaa aina hyvältä.
Itselläkin olisi yksi ehdotus, mutta palataan asiaan vielä lähempänä.

Sistis, meinaakkonä Tähkää mennä kattomaan kyseisenä iltana?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kopteri kirjoitti:
Itselläkin olisi yksi ehdotus, mutta palataan asiaan vielä lähempänä.

Ryhmäseksiä? Rokee ja pokee?

Tää jannu lopetti kiukuttelun just nyt ja ilmottaa että tulee paikalle, oltiin sit missä vaan :) Count me in tuu jes jes!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kopteri kirjoitti:
Sistis, meinaakkonä Tähkää mennä kattomaan kyseisenä iltana?

Missä Tähkä soittaa? Ja paljonko liput kustantaisivat? Ja mihinkä aikaan konsertti on? Voisin meinaan vaikkapa lähteä, kyseistä artistia kun en ole vielä bongannut livenä.

Ja Lake, respectit sulle. Saa nyt nähdä, uskaltaako B1 ja se tuntematon mies (tai nainen) tulla paikalle, kun me olemme messissä.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Sistis kirjoitti:
Missä Tähkä soittaa? Ja paljonko liput kustantaisivat? Ja mihinkä aikaan konsertti on? Voisin meinaan vaikkapa lähteä, kyseistä artistia kun en ole vielä bongannut livenä.

Joullahan ne, kympin maksaa tiketit. Kellonaika selvinnee lähempänä.
On nimittäin kova livebändi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli perjantaina 19.5. ois tähän menessä ilimottautunu liikenteeseen ainaski:

- Sistis
- Jossu
- Faaip
- Lake
- Kopteri
- Hammer Lynx
- mauri

Muita????!!!??? Paljon muitaki, jookos!!!!

Itse ehdottaisin syömäilypaikaksi Hookia - njam! Sinne pitää tehä varaukset todella ajoissa, joten sanokeehan, miltä vaikuttais...?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Eli perjantaina 19.5. ois tähän menessä ilimottautunu liikenteeseen ainaski:

- Sistis
- Jossu
- Faaip
- Lake
- Kopteri
- Hammer Lynx
- mauri

Muita????!!!??? Paljon muitaki, jookos!!!!

Itse ehdottaisin syömäilypaikaksi Hookia - njam! Sinne pitää tehä varaukset todella ajoissa, joten sanokeehan, miltä vaikuttais...?
Älä laske minua mukaan. Lupasin paremmalle puoliskolle kuskata tuon aterioimaan sitten seuraavana päivänä. Jos vaan minulla on kykyä moiseen suoritukseen miitin jälkeen, sekä rahallista että fyysistä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Syömisestä en tiedä vielä, todennäköisesti en tule syömään ja liityn teidän mukaan vasta myöh... vitut! kaivan rahat vaikka mistä että pääsen syömäänkin seuraanne, Hookki on hyvä idea ja kannatan, sieltä kun saa muutakin kuin kanasiipiä. Weikoista taas ei saa.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
lake79 kirjoitti:
Syömisestä en tiedä vielä, todennäköisesti en tule syömään ja liityn teidän mukaan vasta myöh... vitut! kaivan rahat vaikka mistä että pääsen syömäänkin seuraanne, Hookki on hyvä idea ja kannatan, sieltä kun saa muutakin kuin kanasiipiä. Weikoista taas ei saa.

Tosson on asennetta! Piä toi linja!!! ;p
Ookkei - Hookia esitetty - mitäs muut tuumaa?
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaha, tääkin ketju on saanu virtaa taas, meno on kuin Rovaniemen markkinoilla...

Aiemmin itsekkin mukaan tuloa uhkailleena, voisi paikalle vääntäytyä, kun näyttäs ainakin tällä hetkellä tuo 19.5. olevan vapaana. Ja kun tästä näyttää sulkeutuvan jonkinlainen uusien kasvojen sisäänajo tilaisuus, niin mikä ettei...

Ja ruokailupaikaksi tuo Hook(er) käypi hyvin, uusi tuttavuus meikäläiselle.

Jatkakaa säätämistä.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
theace kirjoitti:
... ...voisi paikalle vääntäytyä, kun näyttäs ainakin tällä hetkellä tuo 19.5. olevan vapaana. Ja kun tästä näyttää sulkeutuvan jonkinlainen uusien kasvojen sisäänajo tilaisuus, niin mikä ettei...
Ja ruokailupaikaksi tuo Hook(er) käypi hyvin, uusi tuttavuus meikäläiselle...

Hei - onkohan tässä jokin koira haudattuna, kun porukalle alkaa näin helposti passaamaan toi perjantai? (Faaippia tiätysti kaipaan, harmi, kun se ei natsant...)
Mä voisin vastata Hookin varaamisesta, jos ja kun saan osallistujien kpl-määrän mieluummin jo pe 12.5 mennessä. Hook on perjantaisin sikasuosittu mesta, joten varaus kantsii tehä jo tuolloin.
Jepsutin.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
mauri kirjoitti:
Hei - onkohan tässä jokin koira haudattuna, kun porukalle alkaa näin helposti passaamaan toi perjantai? (Faaippia tiätysti kaipaan, harmi, kun se ei natsant...)
Mä voisin vastata Hookin varaamisesta, jos ja kun saan osallistujien kpl-määrän mieluummin jo pe 12.5 mennessä. Hook on perjantaisin sikasuosittu mesta, joten varaus kantsii tehä jo tuolloin.
Jepsutin.
Älä minusta huoli, syöpöttelyn jälkeisille kinkereille saavun toki kunhan saan tietoa missä ja mihin aikaan ruokailun jälkeen viipotatte. Ehtinen tutustua uusiin ja näihin myyttisiin, original six, tervaskantoihin sitten siellä, pientä intoa jo ilmassa.. jopa minulla.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
faaip de oiad kirjoitti:
Älä minusta huoli, syöpöttelyn jälkeisille kinkereille saavun toki kunhan saan tietoa missä ja mihin aikaan ruokailun jälkeen viipotatte. Ehtinen tutustua uusiin ja näihin myyttisiin, original six, tervaskantoihin sitten siellä, pientä intoa jo ilmassa.. jopa minulla.
Oukei - nyt alkaa kuulostaan quite perfect! Mie jo kerkisin aattelemmaan, notta et pääse riekkumaan lainkaan! Eli tapaamme sittenkin. Ah tätä autuutta! ;p
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös