Jatkoaikalaiset Tampereen seudulla

  • 275 566
  • 2 930

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Puster kirjoitti:
Tai sitten saman viikon tiistai ja/tai torstai. Yhdistettynä illan jääkiekko-ottelutapahtumaan.

Molemmat kelpaa. Tosin ehkä torstai voisi olla hyvä päivä miittingille. Silloin näet nuo kaksi pahinta tenua saattaisivat kerrankin käyttäytyä rauhallisesti, ettei ne tulevat pikkujoulut menisi piloille. ;)
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo kyl meikäläiselle käy viikollakin, ottaa sillai siivosti vaan.Lärvit sit joku toinen kerta. Tai jos mennään vaikka pomppulinnaan pomppimaan ja jätetään kaljottelu kokonaan pois. Olispahan ainakin erilainen miitti...Taitaa ikä ja painorajat tulla vaan vastaan. Eli ehkä sit kuitenkin se kaljottelu kohtuudella.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Puster kirjoitti:
Tai sitten saman viikon tiistai ja/tai torstai. Yhdistettynä illan jääkiekko-ottelutapahtumaan.

Jos ei näistä päivistä joku käy, niin pitäkää tunkkinne ja miittinkinne. Nappailen sitten laatuviskejä omiin nimiin.

Mulle käy, pistetään käymään.
Ja jos laatuviski on hyvää ja sitä on jopa jaossa, niin sitten pidetäänkin privamiitti..
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
B1 kirjoitti:
Mulle käy, pistetään käymään.
Ja jos laatuviski on hyvää ja sitä on jopa jaossa, niin sitten pidetäänkin privamiitti..
Toivottavasti tuo pistetään käymään ei tarkoittanut mitään alkoholipitoista. Tai ainakin sen mainitseminen laatuviskin yhteydessä kuulostaa aika leuhkalta. Mutta siis, meikäläinenkin voi osallistua omalla panoksellaan laatuviskimiittiin. Olisko tuo viskihomma etkot niille, joilta kiinnostusta ja omia eväitä löytyy? Siipeilijät pysykööt loitolla, ainakin meikäläisen puteleista.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ossi kirjoitti:
Olisko tuo viskihomma etkot niille, joilta kiinnostusta ja omia eväitä löytyy? Siipeilijät pysykööt loitolla, ainakin meikäläisen puteleista.

Saako tulla mukaan, jos tuo jotain muita alkoholijuomia? Nyt puhun sellaisista, joita minäkin pystyn juomaan. ;)
 

Puster

Jäsen
B1 kirjoitti:
Ja jos laatuviski on hyvää ja sitä on jopa jaossa, niin sitten pidetäänkin privamiitti..
Käviskö joku sellanen, mitä ei saa mistään muualta? Ja nyt en tarkoittanut niitä täkäläisestä Lidlistä löytyviä "laatu""viskejä".

Mutta yhden sellaisen paremman voisin raahata tuliaisena ja saatan jopa panostaa pari euroa ylimääräistä modattuun etikettiin. Lisää infoa viskiketjussa.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Kappas, mulla on sillä viikolla kesäloma.
Sepäs sattui. Enää pitää varmistaa että on käteistä, mitä tuhlata silloin.
Näin se homma etenee.
 

Herwanta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere, F.C Internazionale Milano
Yksi Ilveksen edustaja ilmoittautuu mukaan, mahtuuko? Jos ei niin, tulen väkisin...Mulle kävis lähes jokainen päivä.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Esillä olleesta viikosta parhaiten kävisi torstai-ilta pelin jälkeen, mutta toki muunakin ajankohtana paikalle tulen, jos muille sopii sellainen paremmin.

Ja Bonelle pienenä vinkkinä, että saatan olla hiukan pettynyt, jos et laita erästä tiettyä vaatekappaletta päällesi.

Herwanta kirjoitti:
Yksi Ilveksen edustaja ilmoittautuu mukaan, mahtuuko? Jos ei niin, tulen väkisin...Mulle kävis lähes jokainen päivä.

Mukaan mahtuu aina. Varsinkin oikeita värejä tunnustavia. ;)
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Pusterille tiedoksi että tuolla viikolla tiistaina tulee Ilves-TPS-ottelu töllöstä ja sen katsominen on myös yksi vaihtoehto tiistaille.
Tosin virallista päivää ei ole vielä päätetty, mutta tiedä onko edes kiirettä. Kaipa se voidaan myöhemminkin päättää.
Josko nyt tulisi isompi remmi liikkeelle.
 

Puster

Jäsen
B1 kirjoitti:
Pusterille tiedoksi että tuolla viikolla tiistaina tulee Ilves-TPS-ottelu töllöstä ja sen katsominen on myös yksi vaihtoehto tiistaille.
Tämä vaihtoehto ylöskirjoitettu ja huomioitu. Viritä sinä televisiokanava ja varaa minulle sohvapaikka, minä tuon napanderit. Ehtii sitä jäähalliin ensi kaudellakin...

Ja jos sitä isompaa lössiä on paikalle raahautumassa, niin onhan siinä viikolla päiviä. Vaikka torstaina syömään->halliin->naamoihin -kuviolla. Jokainen valitkoon tuosta itselleen sopivat vaihtoehdot.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin. Mikä päivä? Mikä baari? Mikä kellonaika?
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Joskus jonain sopivana hetkenä voisin tulla livenä kertomaan totuuksia jääkiekosta ja elämästä yleensäkin. Selvinpäin ei välttämättä jaksa, joten seuraava viikonloppu-'miitti' ehkä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minä ja Ossi menemme 9.12. jonnekin juomaan. Ehkä syömään, katsomma.
Ainakin siis juomaan. Jos ette tule, menemme kaksin. Jos tulette, niin kiva kiva.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mukaan tulen, ellei jotain ihanihanihmeellistä satu.

Kannatan ehdottomasti ruokailemaan, oluen siivittämänä menoa....

Olisko muuten Ravenna hyvä ehdotus mahdolliselle ruokapaikalle?

Edit: Klamydian keikka on tuolloin, mutta enpä taida sinne mennä. Jatkismiitti ja kiekkopuhevääntö vois napata enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
B1 kirjoitti:
Minä ja Ossi menemme 9.12. jonnekin juomaan. Ehkä syömään, katsomma.
Ainakin siis juomaan. Jos ette tule, menemme kaksin. Jos tulette, niin kiva kiva.

Count me in.

Töiden jälkeen olisi toki mukava syömään mennä, mutta myöhempikin kokoontuminen sopii. Kyllähän sitä yksinkin syö tai sitten kotona.

Jos Sistis saapuu paikalle, niin pitää sitten varmaankin kumota se legendaarinen juoma. Ja yhden toisenkin jutun teen, mutta se on yllätys (ainakin melkein kaikille), suuremman osanottajaryntäyksen välttämiseksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
jossu kirjoitti:
Count me in.

Töiden jälkeen olisi toki mukava syömään mennä, mutta myöhempikin kokoontuminen sopii. Kyllähän sitä yksinkin syö tai sitten kotona.

Jos Sistis saapuu paikalle, niin pitää sitten varmaankin kumota se legendaarinen juoma. Ja yhden toisenkin jutun teen, mutta se on yllätys (ainakin melkein kaikille), suuremman osanottajaryntäyksen välttämiseksi.

Niin tai sitten nyt kun se on yllätys, kaikki (miehet ainakin) innolla ryntäävät katsomaan, että mitä se jossu mahtaisi tehdä...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Pitäisikö...

Silloin olisi rahaakin. Joskus aiemmin Jossu toivotti uudet turvat tervetulleeksi, jopa tämmöiset ujot ja hiljaiset kuunteluoppilaat. Kieltämättä kiinnostaisi kovasti, en vielä myönnä enkä kiellä mutta enempi tulon puolella. Mietityttää kovasti mistä sakin tunnistaa ja vielä enemmän se käytetäänkö miitissä oikeita nimiä vai onko kaikki nimimerkkiensä takana, nimikyltit ja kaikki? ;)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
jossu kirjoitti:
Jos Sistis saapuu paikalle, niin pitää sitten varmaankin kumota se legendaarinen juoma. Ja yhden toisenkin jutun teen, mutta se on yllätys (ainakin melkein kaikille), suuremman osanottajaryntäyksen välttämiseksi.

Minun paikalla olostako se on kiinni? Noh, mikäpä siinä, onhan se aina hauska nähdä arvon neidin ilme tuota juomaa litkiessä...

Mutta joo, tulen paikalle jos ei mitään yllättävää ja äkillistä estettä tule. Enkä vielä osaa sanoa, tulenko syömään vai vain juomaan. Selvinnee tuonnempana. Pyrin olemaan mukana alusta loppuun.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Sistis kirjoitti:
Minun paikalla olostako se on kiinni? Noh, mikäpä siinä, onhan se aina hauska nähdä arvon neidin ilme tuota juomaa litkiessä...

No siis, eihän se nyt mikään ehdoton edellytys ole. Mutta ensimmäisen miittini jälkeen jotenkin alitajuisesti kai sitten niin päätin. :D

lake79 kirjoitti:
Niin tai sitten nyt kun se on yllätys, kaikki (miehet ainakin) innolla ryntäävät katsomaan, että mitä se jossu mahtaisi tehdä...

Yeah, right. :P
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
jossu kirjoitti:
Yeah, right. :P

No tottakai!!

Ehdotuksia otetaan siis vastaan, lähteäkö jonnekin syömään tjsp?
Pointtina on se, että pitänee mahtua vähän enemmän kuin se neljä pöytään. Ellei taas kuivu.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Komppaan bonea, tottakai!! Ketä nyt ei jatkoajan huikein kirjoittajatar kiinnostaisi? ;D
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
B1 kirjoitti:
Ehdotuksia otetaan siis vastaan, lähteäkö jonnekin syömään tjsp?

Ite olisin syömisen kannalla ja esim. Laken mainitsema Ravenna olis ihan jees, vaikka siellä ei taida yli neljää saadakaan samaan pöytään kovin sujuvasti mahtumaan. Muita ehdotuksia ruokapaikaksi esim. Bonella itsellään? Mun kokemukset Tampereen ravintoloista kuitenkin on vielä suhteellisen suppealla pohjalla.

Syöpöttelyn jälkeen tietysti juopottelemaan ja paikalla/paikoilla nyt ei sinänsä ole väliä. Kunhan on kohtuuhintainen paikka, josta saa muutakin kuin olutta - mielellään myös Saueria sekä sitä herkullista juomaa, jonka nimeä ei nyt mainita.

lake79 kirjoitti:
Komppaan bonea, tottakai!! Ketä nyt ei jatkoajan huikein kirjoittajatar kiinnostaisi? ;D

Jos sovitaan, että et ota enää niin paljon... Tai et ainakaan tuu kännissä tänne Jatkoaikaan näpyttelemään?
 

theace

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
9.12. ......niin just, firman pikkujoulut Plevnassa sillon, että eipä pääse tälläkään kertaa mukaan. Noh ehkä joskus vielä, kai. Mut pitäkäähän lippu korkeella!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös