Jatkoaikalaiset painaa viikonloput duunia

• 1 259
  • 5

Tumba

Jäsen
Suosikkijoukkue
HJK
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että tänne kirjoitellaan eniten arkisin ja päiväsaikaan. Koska tiedän, että tunnolliset suomalaiset ei työaikaa tällaiseen käytä ja täällähän ei kukaan dokaa, niin olen tullut siihen tulokseen, että suurin osa jatkoaikalaisista tekee töitä/opiskelee iltaisin ja viikonloppuisin. Osuinko oikeaan?

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Osuit oikeaan töistä viikonloppuisin.Niitäkin riittää tarpeeksi.Työajalla kirjoittelut ja dokaamiset ovatkin sitten toinen juttu...

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti Tumba
Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että tänne kirjoitellaan eniten arkisin ja päiväsaikaan. Koska tiedän, että tunnolliset suomalaiset ei työaikaa tällaiseen käytä ja täällähän ei kukaan dokaa, niin olen tullut siihen tulokseen, että suurin osa jatkoaikalaisista tekee töitä/opiskelee iltaisin ja viikonloppuisin. Osuinko oikeaan?

Niin, kukapa sitä nyt omalla ajallaan surffailisi jos kerran työaikanakin voi...? ;)

Täältä tähän

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ehkä näillä sivuilla tulis kotoa käsinkin enemmän oltua, mutta töissä on huomattavasti nopeampi kone.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Olen teemu73n kanssa samaa mieltä. Kotona 333 celeroni ja 56k modeemi ja töissä kiinteä verkko ja astetta parempi kone. Kummassa siis sitä surffaa...

Wolves

Jäsen
Niinpä niin...

Mitäs sitten jos työpaikka on kotona, kuten allekirjoittaneen tapauksessa. :confused:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy