Jatkoaikalaisen aktitiheys

• 2 102
  • 25

Jatkoaikalaisen tempputiheys keskimäärin

• 1 kerran viikossa

Ääniä: 6 6,1%
  • 2 kertaa viikossa

Ääniä: 7 7,1%
  • 3 kertaa viikossa

• 4 kertaa viikossa

• 5 kertaa viikossa

Ääniä: 4 4,1%
  • 6 kertaa viikossa

Ääniä: 0 0,0%
  • 7 kertaa viikossa

Ääniä: 3 3,1%
  • Höh, huomattavasti useammin

Ääniä: 2 2,0%
  • En ole vielä kypsynyt

Ääniä: 9 9,2%
  • Olosuhteiden pakosta hieman vähemmällä nyt

Ääniä: 13 13,3%
  • Liian harvoin tällä asteikolla mitattavaksi

Ääniä: 16 16,3%
  • Voi niitä aikoja kun vielä.....

Ääniä: 4 4,1%
  • Haku on päällä ja tavoitteet korkealla

Ääniä: 22 22,4%

• Äänestäjiä
    98

sulovilen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPA
Eli kuinka usein jatkoaikalainen hoitaa aviollisia velvollisuuksiaan.

Tyttolapsetkin voivat tähän vastata myöskin....

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Sain kerran, olikos se vuonna -98 tai jotain. Sitten onkin ollut hiljaisempaa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti fiftyeight
Sain kerran, olikos se vuonna -98 tai jotain. Sitten onkin ollut hiljaisempaa.

-Mutta oliko se juhannuksena? Silloin sain minäkin, mutta sitä ei kuulemma lasketa kun kaikki saavat.....:p

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jos juhannuksena, niin ei siitä voi koskaan olla varma. Siis saiko vai näkikö unta.
Siitä tulikin mieleen, että aikoinaan matkahommissa ollessa tuli duunikaverin kanssa puhetta siitä, että onko mahdollista kännissä naida yöllä niin, ettei aamulla muista onko eli eikö.
Edelleen olen sitä mieltä että on.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja jos juhannuksena, niin ei siitä voi koskaan olla varma. Siis saiko vai näkikö unta.
Siitä tulikin mieleen, että aikoinaan matkahommissa ollessa tuli duunikaverin kanssa puhetta siitä, että onko mahdollista kännissä naida yöllä niin, ettei aamulla muista onko eli eikö.

-Voin vahvistaa että on! Varmaan valtava kokemus myös sille naispuoliselle partnerille

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tämä tarina on tosi

Ajattelisin, että esille ottamasi asia ei ole aviollinen velvollisuus vaan pikemminkin parisuhteen mukanaan tuoma ns. luontaisetu.
Oli nyt mikä tahansa olen harkinnut luopuvani koko touhusta.
Syynä tähän on ympäristöni ja hyvien ystävieni ylenpalttinen mielenkiinto sexiä kohtaan. Olen ehkä saanut yliannostuksen tosin vain puheiden pohjalta, mutta niin tai näin aihe tökkii.

Naapurustossani puhutaan vain ja ainoastaan sexistä, aktista ja yleensä siitä ja sen kestävyydestä. Joka kolmannet juhlat päättyvät jonkinlaiseen piilosexiin tai sexipiiloon. Ne kahdet juhlat joista sexiosiot puuttuu menee näin. Sexiä seuraavat juhlat pyydellään anteeksi ja yritetään paikkailla tilannetta ja seuraavissa juhlissa ollaan oikein fiksuja ja todetaan, että osataanhan me fiksujakin olla. Näin toimimalla annetaan taas mukavasti lupa irrotella kun seuraavat juhlat koittaa.

Viimeisimmät karkelot oli nimeltään Muna ja mitä kaikkea munalla voi tehdä. Rakkaat ystäväni valtasivat erään kunniakkaan jääkiekkoseuran treenimaaston ja leikkivät naisten ohjaamia munaleikkejä. Pari tuntia yleisellä paikalla munat milloin missäkin joten ymmärtänette että poliisitkin kutsuttiin paikalle. Nämä virkavallan edustajat olivat kirjoitustaidottomia, lupsakoita miehiä joten seuraumuksena oli vain ja ainoastaan se, että kohta hekin olivat munaleikeissä mukana. Toinen jopa hävitti tämän kalleutensa ja vaikka seitsemän naista kuinka pöyhi hänen housujaan, ei munaa löytynyt. Koska oli kylmä ilma seurue joutui siirtymään sisätiloihin, mutta aihe jatkui vitsien muodossa. Nämä vitsit eivät olleet todellakaan blondivitsejä. Tiedättehän venäläisen ...suristimen...
Aamuyöstä sitten käytiin soittelemassa ihmisten ovikelloja ja kyseltiin mitä munille kuuluu...

Joopa joo Sulo, en tiedä miten teilläpäin aikaa kulutetaan mutta meilläpäin on tällaista joten ymmärtänet, että yliannostuksenkin voi saada.

Terveisin koo

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit

>>> Asiaan liittyen: Turkulainen dementikkomiekkonen seisoo suihkussa ja tuijottaa ihmeissään kämmenellään olevaa harmahtavan valkoista tahmeaa mönjää. Toteaa siinä sitten ihmeissään itsekseen:
- Tuling mää, vai onk toi shamppoota?:D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joo, ja Turun tyttö sanoo saatolle päässeelle kundille yleensä:
-PanHiven

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Re: Tämä tarina on tosi

Viestin lähetti koo
Joopa joo Sulo, en tiedä miten teilläpäin aikaa kulutetaan mutta meilläpäin on tällaista joten ymmärtänet, että yliannostuksenkin voi saada.
Isot pojat puhuivat sittenkin totta.Siitä voi todellakin saada tarpeekseen.Äiti jo varoitteli ahnehtimasta liikaa mutta minä niitä uskomaan vaan tarkoituksella yritin yrittämästä päästyäni.Kerran sain ja uskoin,että tässä on se,mitä on etsitty koko ikä.Miten sitä muka voi saada liikaa,kyllästymiseen asti?Mahdotonta.Miten ilman tätä on ennen tullut edes toimeen?
Niinpä niin,Kekkonenkin oli vain kuolevainen ja seksi käy tökkimään.Kukapa olisi uskonut.Ehkä on sittenkin parempi rauhoittua nykyisen "voiton kunniaksi"-tahdin kanssa ja etsiä muita virikkeitä.Niitä voittojakin on jo hengästymiseen asti.

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
- Nothing is better than sex !!!
- Masturbation is better than nothing...

Therefore masturbation is better than sex, right?

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Surullisen harvoin :(

No, puskaradion mukaan puolella kutsunta-ikäisistä ja vielä viidesosalla armeija-ikäisistäkin on poikuus tallella.
Onneksi en kuulu tuohon porukkaan .

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti TwilightZone
Surullisen harvoin :(

No, puskaradion mukaan puolella kutsunta-ikäisistä ja vielä viidesosalla armeija-ikäisistäkin on poikuus tallella.
Onneksi en kuulu tuohon porukkaan .

Pitäisikö siinä olla jotain hävettävää?

Minä aion säästä seksin avioliittoon, enkä häpeä sitä tippaakaan, pikemminkin päinvastoin.

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Viestin lähetti sampio

Minä aion säästä seksin avioliittoon, enkä häpeä sitä tippaakaan, pikemminkin päinvastoin.
Oletko nainen?:D

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Kaksi on äänestänyt kohtaa "Höh, huomattavasti useammin". Mahtaa olla käveleminen vaikeaa...

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aktitiheys alkaa olemaan tasoa ... Nolla kertaa päivässä, nolla kertaa viikossa ja kuukauden sisään voisi arvioida tuollaiset nolla kertaa.

Mutta onneksi on jalkapallo-lähetykset Canalilta - nuo nörtin orgasmit.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Derby Country

Oletko nainen?:D

En. Tai ainakin vielä edellisellä kerralla tyhjensin rakkoni seisaaltani, pitänee mennä kämpille katsomaan onko tilanne muuttunut.

Niin, ihan yleisesti vaan sen verran, että toki jokainen saa touhuta makuuhuoneessaan silloin kun huvittaa. Sitä minä en tässä aio kieltää, koska se nyt ei sattuneesta syystä minulle kuulu. Harmittaa vain se, kun seksistä on tehty sellainen jumala nykyään. Jos et parikymppisenä ole vielä ollut kenenkään kanssa, niin sinä olet jotenkin outo, tyhmä, idiootti, rasvainen, toistaitoinen, huonokuuloinen ja turpea huulinen...

Menee taas tuolle linjalle "paatos", mutta menköön. Itse kunnioitan ihmisiä (heidän vakaumuksestaan välittämättä), jotka pysyvät uskollisina yhdelle ja kykenevät tyydyttämään hänet koko seksuaalisesti aktiivisen ajan. Siinä vasta haastetta onkin.

Huoh. Alla on tylsä kokous- ja neuvottelutaidon luento. Ja vielä englanniksi. Tarvitsen ymmärrystä.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG

En tiedä voiko, mutta kyllä ainakin vituttaisi jos heräisi aamulla esim kahden mimmin välistä jotka ihanasti hymyilevät siinä vielä raukeina, ja sitten ei muistaisi illasta yhtään mitään.. Ei voisi edes kavereille elvistellä. ja SE vasta hirveää olisikin! ;)

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
AAAAAAAAAARRRRRGH

Ei tällaisia otsikoita saa avata...
Ketutar on viimeisillään paksuna enkä edes muista, koska viimeksi olisimme...
Ei tosiaankaan tee mieli miettiä tällaisia asioita... kasvaa muuten tuska liialksi. Eikä itseasiassa suurta nautintoa partnerilla olisikaan tarjota. Vähän sama kun yrittäisi köyriä selkäydinpuudutuksen veltostamaa virtahepoa. Halut on, mutta kunnolliset mahdollisuudet vähissä.

Ehkä sitten joskus... paitsi, että sitten on jo kaksi lasta, eikä miehestä sitten ole niin väliksi. Nainen näet ottaa miehen vauvan korvikkeeksi ja helittelee ja hoivaa tätä kunnes mies erehtyy hankkimaan vauvan, jonka jälkeen mies onkin syrjäytetty käveleväksi lompakoksi, ruohonleikkuriksi ja kodin ahkeraksi työläiseksi.

Miten tässä näin kävi... ennen minullakin oli elämä... kiva kun muistutitte.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!

No varmaan jos on sitä sorttia jolla menee kännissä muisti, yksi kaveri oli ihan legenda, sillä meni aivan täysin filmi poikki ja sitten se vielä vainoharhoissaan tekin kaikkea outoa, mm. kätki aina lompakkonsa kotiinsa tai kantoi patjan eteiseen ja nukkui siellä... :)

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Viestin lähetti sampio

Ei tietenkään ole mitään hävettävää ja arvostan toki vakaumustasi .
Meikäläisellä oli tilanne vaan semmoinen, että 16-kesäisenä oli jo kovat paineet, ja kun olin ollut tyttöystävän kanssa "jo" 4 kuukautta, niin mikäs siinä ...
Miehelle ensimmäinen kerta ei ole ehkä niin yleisesti mullistava/tärkeä kuin naiselle. Toki hetken tulee aina muistamaan (ellei ollut ihan kännissä) ja sitä muistelee lämmöllä, mutta tuskin kukaan poika harmittelee jälkeenpäin, jos poikuus meni esim. yhden illan suhteen myötä.

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niinkuin Cosmo hyvin tiedät, ollaanhan sitä elvistelty, vaikkei mitään olisi tapahtunutkaan.
Miksei siis voisi, jos kuvittelee ainakin saaneensa.
Vaikka eihän sillä enää nykyään ole mitään merkitystä.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Seksi on loppujenlopuksi aika yliarvostettua. On maailmassa nyt parempiakin asioita. Kyllä joskus on ihan mukava muuten vain olla naisten kanssa. :)

sulovilen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IPA
Viestin lähetti -Kantor-
Kyllä joskus on ihan mukava muuten vain olla naisten kanssa. :)

Eihän ne puhu edes jääkiakosta, eikä varsinkaan jalkapallosta.:cool:

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No kyllähän se täytyy myöntää että kovin on hiljaista taas ollut. Ja pitkään. En ymmärrä että mikä ihme noissa naisissa on vialla kun eivät älyä tulla pyytämään, pystyisin luettelemaan useita joille antaisin ihan mielelläni.

Saattaa tosin olla että osasyy on minussakin. En levittele osoitettani kovinkaan laajalti, joten vaikeahan tyttösten on ovelleni löytää. Ja toisaalta baareissa liikkuessani olen useimmiten mukana seurueessa, joka koostuu 5-10:stä miehestä, jotka puhuvat taukoamatta levottomia. En moiti, jos siihen ei ujo naisihminen uskalla tulla vonkaamaan.

Mutta mihinpä sitä seksissä kahta tarvitaankaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy