Seuraan monipuolisesti kaikkia sarjoja/turnauksia
- Paskanmarjat. Mitkään Hollannin, Ruotsin, Tanskan ja Turkin liigat eivät kiinnosta minua, eikä mitkään turhanpäiväiset Baltia Cupit.
Seuraan vain arvokisojen karsintoja
- Karsintoja seuraan lähinnä veikkausmielessä ja tarkistan, että Italia vaan menee sinne arvokisoihin. Ja niinhän se menee.
Seuraan jalkapallon arvokisoja
- Toden totta, MM-kisat on aina todella odotettu tapahtuma, eikä EM-kisat hirveästi huonommaksi laita.
Seuraan oikeastaan vain Euroopan sarjoja
- Sarjoista Euroopan sarjoja vain, harvan seurajoukkueen osaan nimetä Euroopan ulkopuolelta.
Seuraan oikeastaan vain kotimaan sarjoja
- En sitten yhtään, suomalainen jalkapallo ei koske minua.
Seuraan mestareiden liigaa
- Kyllä sitä tulee seurattua, onhan se mielenkiintoinen turnausmuoto jossa kovat seurajoukkueet kohtaavat joukkueita, joita eivät kotisarjassaan tapaa. Ja mukana siis vain kovia joukkueita, ei mitään suomalaisten tasoisia.
Satunnaisesti seurailen yleisesti tuloksia urheilu-uutisista
- Tähän se ei ole mennyt.
Katselen jalkapalloa jos sitä vain televisiossa pyörii
- Kyllä ottelun pitää olla kiinnostava, että sitä jää katselemaan kanavasurffauksen yhteydessä. Suomen cupin ottelut Yleltä tullessaan jätän huoletta väliin, samoin naisten jalkapallon. Ja MTV3:n maksukanavilla ei Englannin heikkojen joukkueiden pelit kiinnosta.
En seuraa jalkapalloa lainkaan
- Seuraan.
Käyn kotimaan otteluissa paikanpäällä
- Kerran viidessa vuodessa taidan käydä yhdessä ottelussa.
Käyn katsomassa jalkapalloa ulkomailla
- Olisi erittäin kivaa, mutta valitettavasti ei ole vielä omalle kohdalle tullut vastaan. Toivottavasti tulevaisuudessa ja mahdollisimman nopeasti, useamman kerran.
Minulla on suosikkijoukkue Euroopan isoissa sarjoissa
- Niin tekee, se tulee Italiasta ja tottelee puhekielessä nimeä Juventus.
Minulla on suosikkijoukkue kotimaan sarjoissa
- Ei ole, en tee sellaisella mitään.
Minulla on suosikkijoukkue arvokisoissa
- Kyllä, maa tulee Euroopan eteläpuolelta ja on nimeltään Italia.
Kannatan ja seuraan huuhkajia, mutta siihen se jää
- En kannata enkä seuraa, eikä se siksi siihen voi jäädä.
Minulla ei ole mitään tiettyä suosikkia jalkapallossa
- On, kuten mainittua.
En pidä jalkapallosta lainkaan
- Pidän, senkin tajuaa aikaisemmin.
Harrastan jalkapalloa itse
- Tuli joskus harrastettua, nyt en ole muutamaan vuoteen muuta kuin satunnaiseesti potkinut palloa. Hienoahan tuota olisi useamminkin pelata, joskus olisi kiva pelata taas yksi kunnon ottelu.
Mikä kysely tämä on kiekkopalstalla?
- Tämä ei ole puhdas jääkiekkopalsta, vaikka sen keskittymä onkin jääkiekossa. Hyvä vaan, että muutakin löytyy.