Jatkoaikalainen 2003

• 7 231
  • 91

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viime vuoden ketjussa tätä pyydeltiin, niin käynnistetään sitten uusi äänestys. Eli kaikessa yksinkertaisuudessaan, kuka on mielestäsi Jatkoajan paras kirjoittaja vuosimallia 2003?
Ääniä yksi per nimimerkki. Mikäli äänestät pois potkittua nimimerkkiä, täytyy hänen olla kirjoittanut palstalle vuoden 2003 aikana.
Allekirjoittanut voi hoitaa ääntenlaskun (se kun on varsin pieni duuni vaikka muuta voisikin epäillä). Kaikilla oikeudet omistavilla (siis myös itselläni ;) äänioikeudet täysin rajoituksetta.
Tällä hetkellä en pysty sumplimaan omasta päästäni parasta, joten editoin oman ääneni tähän viestiin huomenissa kun olen asiaa jonkin verran päässäni pyöritellyt.

Olkaa hyvät.

EDIT: Kuuluisi varmaankin tuolle kilpailuvisailuäänestyswhatever-palstalle? Voitaisiinko tämä poistaa tai pistää lukkoon, my bad? Pahoittelut.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Äänestän ehdottomasti itseäni.

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vlad

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No niin. Spekuloin jo eilen, että äänestäni kamppailee kolme kirjoittajaa, jotka ovat Finnishninja, Sergei_Krivokrasov ja varjo. Syynä on, että olen kaikkien kolmen kanssa päässyt/joutunut koviinkin väittelyihin kuluneen vuoden aikana ja juuri nämä väittelyt ovat keskustelupalstan keskustelujen suola.

Finnishninjaa en äänestä, koska hän ei ole enää aikoihin vaikuttanut täällä. Varjokaan ei saa ääntäni, johtuen minulle pyhän teekkariuden ajoittaisesta morkkaamisesta. Ääneni saa siis Sergei_Krivokrasov. Mies joka on ajoittain vittumainen, mutta pitää tyylipuhtaasti linjansa, ja jonka kanssa on kiva vääntää. Väriläiskä sanan kirjaimellisessa muodossa.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Herrasmieshumoristi Senior saa ääneni.

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Meneepäs taas vaikeaksi ketä ääneestää. Jos sitä vaikka laittaisi äänensä Seniorille, mjuu. Onneksi mua ei ole kukaan vielä äänestänyt, rauha maassa.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Cairns
Äänestän ehdottomasti itseäni.

Damn, jätinpäs tällaisen porsaanreiän tänne. Kai se sitten on päästettävä Cairnsin egosentrinen ääni läpi, kun ei tajua riitä tarpeeksi. :) Mutta toivottavasti kovin moni ei sorru äänestämään itseään...

Itse päätin sitten äänestää nimim. Pressiboxia. Moneen kertaan on saanut hillittömät naurut aikaiseksi TPS-asioissa. Muita harkitsemiani kirjoittajia olivat Senior, Predator ja Oloneuvos.

Voittaja

Jäsen
Tiukille veti, varjo, vlad ja Everton taistelivat viimeiseen asti tästä arvokkaasta äänestä. Kaiken huomioon ottaen, ääneni menee vladille.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Juha Salminen
Itse päätin sitten äänestää nimim. Pressiboxia. Moneen kertaan on saanut hillittömät naurut aikaiseksi TPS-asioissa.

Ööh joo... Luulen että turkulainen "huumori" aukeaa vain meille turkulaisille. Muiden ei tarvitsekaan ymmärtää tätä Salmisen ajattelua...

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Everton

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Melkein sama kuka kunhan on HIFK- fani.
Lähes ketju kuin ketju niin siellä osataan sopivasti laittaa huumoria ja totuutta. (ehkä Penan ansiosta?)

Ääni kuitenkin Carlokselle!

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Cairns

Minun ääneni menee Cairnsille.

Toinen vaihtoehtoni oli JHag. Jhag joutui kuitenkin omasta mielestäni oudoille teille muutamien pelaajien suhteen ja siitä syystä arvostukseni hiukan hänen mielipiteitään kohtaan laski. Kirjoittajana Jhag on kuitenkin ehkä paras.

Cairnsille annan ääneni vahvasta kovanpelin suosimisesta kirjoituksissaan jota minäkin suosin. Myöskin Cairnsin aktiivinen haastatteluiden, kilpailuiden ja juttujen tekeminen Jatkoajassa on ollut yksi syy valintaani.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omasta mielestäni kukaan teistä ei ole hyvä!!!

No ei, kunhan vitsailen.

Annan ääneni oikeassa elämässäkin niin valloittavalle ja mukavalle JHagille. Perintöprinsessoja ovat Senior ja Korak. Pusut sinne.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikki jatkoajan naiset!

Mari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minun ääneni menee myös Cairnsille,jonka (lähes) kaikki viestit ovat olleet hyviä:)

Toinen hyvä valinta olisi mielestäni Girlzilla,jotenkin aina tulee iloisempi mieli kun hänen viestejään lukee.

Jospa sittenkin jakaisin ääneni Cairnsin ja Girlzillan kesken:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy