Jatkoaika Winter Classic 2009

  • 8 758
  • 50

Kuinka päättyy Jatkoajan ensimmäinen Winter Classic -ottelu?


  • Äänestäjiä
    166
  • Poll closed .

M10

Jäsen
Kumpi joukkue vie järjestyksessään ensimmäisen Jatkoaika Winter Classicin Valkeakoskella 7.2.2009? Otteluhan on tarkoitus streamata justin.tv:ssä, jos vain mahdollista. Myös muuta mediaa sekä yleisöä on tulossa paikalle. Lisää ottelusta täällä.

Joukkueiden alustavat kokoonpanot seuraavassa

TEAM A


se7en - M10 - Paha_Kurki
Teemu Aalto - Max Power

tiuke - Bliz - JMA
Rosenrot - Golden AWe

wilco - Speed - PieceOfCake
obi-wan (C) - Steegil

TosiFani



TEAM B


Jarzki - kentsu - proffa#8
Saikka - smasa

The Great Cornholio - tutzba - FutureHockey
B1 (C) - passenger

Hespeler - d2uce - Jiri
repe_joke - Simba

Nokkis
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kanada! Kyllä mä lähtisin ihan ykkössenttereiden perusteella veikkaamaan voittoa Team B:lle, mutta toisaalta maalivahtipeli voi ratkaista ottelun yllättäen Team A:lle. Mikäli sattuisi käymään niin, että ottelu päättyy tasan, ehdotan että mitään jatkoaikoja tai rankkareita ei vedellä, vaan voittaja ratkaistaan ainoalla rehellisellä tavalla, eli joukkopunnituksella jonka voittaa luonnollisesti se joukkue, jonka yhteispaino on enemmän.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
TosiFani ja Max Power samassa joukkueessa, ei hyvää päivää! Enää puuttuu ystävämme Anfa! Joukkotappeluksi menee, mahdollisesti jopa sisäiseen sellaiseen.
 

d2uce

Jäsen
Menin näemmä massan mukana, koska en uskaltanut voittajaa veikata. Todennäköistä kuitenkin on, että kabineteissa vielä suhisee.

Aika nimivahvat jengit näyttäisi olevan kasassa.

Muutamana poimintona A-joukkueen ykkösparin oikea puolustaja, nimestä päätellen melkoisen jykevä kaveri ja maalin edessä pelkkiä makuupaikkoja. Kolmosvitjaakaan ei pidä aliarvioida sen oikean laiturin nimen perusteella. Eiköhän obi-wan saa jollain mielenhallinnalla kiekon täyteen vauhtiin Speedille.

B:llä taas melkoinen pelinrakentaja ykkösvitjan oikeassa laidassa. Kakkosketjun laidoilla nuoruuden intoa. Kolmosketjuun olen saanut ilmeisesti rinnalleni kiintiötsekin?
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
TosiFani ja Max Power samassa joukkueessa, ei hyvää päivää! Enää puuttuu ystävämme Anfa! Joukkotappeluksi menee, mahdollisesti jopa sisäiseen sellaiseen.

Minä aion ainakin hyödyntää tuon TosiFanin kiukun positiivisella tavalla ja kohdistan hänen raivonsa kiekkoon, joka tarttuukin hänen kintaisiinsa noin96% varmuudella. Joukkue A vie pelin tiukasti 16-14.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Team A voittaa, ei epäilystäkään. Kun katsoo kokoonpanoja on ilmeistä, että liigan all stars pelaa mestiksen vastaavaa vastaan.

Olen sentään yhden vastaavan tapahtuman järjästänyt ja silloin ainakin 1 team A.n pelaaja oli paikalla, eikä ihan pienessä roolissa ollutkaan. Team A vie 100-0 ;)
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Minä aion ainakin hyödyntää tuon TosiFanin kiukun positiivisella tavalla ja kohdistan hänen raivonsa kiekkoon, joka tarttuukin hänen kintaisiinsa noin96% varmuudella. Joukkue A vie pelin tiukasti 16-14.

No siinä tapauksessa pitää melkein vaihtaa vastausta ja sanoa että ehkä Team A tämän voittaakin? :D
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Voi Repse. Tässä näkee mitä on vastattu...ööh...TAHALLANI EN AJA KETÄÄN SELKÄÄN. Ainakaan montaa kertaa. Ainakaan peräkkäin. No en ainakaan mielelläni. Myöskään maalivahdin päälle en kaadu tahallani.

Jooh, Goonin hommia ykköspakkiparissa. Löytyykö toisaalta Team A:n (jengien nimiä voitaisiin alkaa tosissaan miettimään, btw) riveistä valssaajia? Ei taida löytyä, Rauma-Pori tappelee keskenään, Turenki hassuttelee kimpassa vaihtoaitiossa, muuten aika vässykältä näyttää tuo porukka. Toki obi-wanilta saattaa tulla ajatuksen voimalla litsareita, muuten kaikki ok.
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Joukkotappelu nähdään, mutta peli jatkuu, koska puusilmäinen tuomari ei huomaa koko puolen tunnin episodia.

A-Teamilla on ilmeisen leveä ja monipuolinen materiaali höystettynä vähemmän paskalla maalivahdilla. Ykkösketju tekee 95% maaleista, kakkosketju nollaa vastustajan tähtipelaajat ja kolmosketju käyttää kolmen minuutin peliaikansa ärsyttämiseen.

B-Rapun kokoonpanoa katsoessa esiin nousee ykkösketjun pakkipari. Smasa on varsinainen Lidström, mutta Saikan puolustuspelaaminen on tasoa M-A Bergeron. Epäilen myös B1:n johtajanominaisuuksia. Kolmosketjun laidasta löytyy tsekkiläistä taitoa ja Jiri vastaakin B-rapun tehoista lähes yksinään.

B-Rapun ainoa mahdollisuus on valita nimimerkki P.Sihvonen valmentajaksi. A-Teamin vastauksena Sihvoseen voisi olla nimimerkki Cairns.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Saikan puolustuspelaaminen on tasoa M-A Bergeron.

Ja tämä on hyvän päivän sattuessa. Huonona päivänä vedetään rennosti Martin Skoula-mode päällä ja heitetään voltteja oman maaliviivan tasolla, samalla menettäen kiekko vastustajan ylimmälle hyökkääjälle. Hyökkäyspeli on tasoa Tero Konttinen, koko kentän sooloja odotellessa siis. Hyvän äijän olette ykköspariin heittäneet hei!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Niin paljon luotan omiin puolustustaitoihin, että äänestin vastustajaa voittajaksi. Harmi kun tämä kohde ei ollut vielä veikkauksella auki, ei päässyt pistämään sopupeli veikkauksia.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Kyseiseen spektaakkeliin on vielä kuukausi aikaa ja täällä joku jo etsii kavaljeeria tanssajaisiin. Pidän omasta jengistä eka sen verran huolta, että mätän tarpeeksi maaleja meidän voittoa varten. Sen jälkeen kyllä tumput lentää jos haaste käy.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Kanada! Kyllä mä lähtisin ihan ykkössenttereiden perusteella veikkaamaan voittoa Team B:lle

Selkeestikään et ole nähnyt mun pelaavan kun tommosia veikkaat, jos M10 on läheskään yhtä kova jätkä heittämään lättyä kun on heittämään hetulaa niin mut on jo soitettu suohon ja ykkössenttereiden taistelu on käyty.
 

tutzba

Jäsen
Mitä ihmettä, eikö jatkoaikalaisilla ole ollenkaan luottoa meihin B-rapun poikiin? Uskomatonta! Itsehän veikkaan ottelun päättyvän tasapeliin, ja lopulta voitto ratkaistaan juomakisassa. Pöydän alla on vielä tilaa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Onko myllyt sallittu? Team B:n kolmoskentällisessä näyttäs olevan potentiaalia kääntää matsi tuolla osastolla.

Entä viheltääkö Rönn? Isoja kysymyksiä avoinna vielä. Ei voi veikata.
 

tutzba

Jäsen
Entä viheltääkö Rönn?

Näillä näkymin tuomarinta toimii fiftyeight. Mikäli kyseinen herra ei sen sijaan pääsekään paikalle, toimivat tuomareina suurta ihastusta maailmalla saaneet tuomarit Valkeakosken tuomarikerhosta. Lupaan hankkia ne huonoimmat ja nuorimmat, että saadaan pelata.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä aion ainakin hyödyntää tuon TosiFanin kiukun positiivisella tavalla ja kohdistan hänen raivonsa kiekkoon, joka tarttuukin hänen kintaisiinsa noin96% varmuudella. Joukkue A vie pelin tiukasti 16-14.

Kun vielä suuttuisi....

Nyt huolestuin hieman joukkueemme taktiikasta, sillä jos torjuntaprosenttini on 96% ja maaleja menee 14, tarkoittaa tämä yli 140:a laukausta kohti maalia. Tehokas peliaika 3 x 15 min. = 45 min. Eli yli kolme laukausta/ min meidän maalia kohti. Mitä meidän kenttäpelaajat tekevät??? Laukovat omaan maaliin??

Tulee hikinen iltapäivä.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Nyt huolestuin hieman joukkueemme taktiikasta, sillä jos torjuntaprosenttini on 96% ja maaleja menee 14, tarkoittaa tämä yli 140:a laukausta kohti maalia. Tehokas peliaika 3 x 15 min. = 45 min. Eli yli kolme laukausta/ min meidän maalia kohti. Mitä meidän kenttäpelaajat tekevät??? Laukovat omaan maaliin??

Luotetaan maalivahtiin kuin muuriin ja aina välillä nopeista vastaiskuista käydään tekemässä maali. Taktiikkana toimii Kummelistakin tuttu taktiikka, jonka voi kuunnella ja katsella alla olevasta linkistä.

http://www.youtube.com/watch?v=D0NC6P3T4B0
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Onko myllyt sallittu?

Myllyt on pakko sallia, meikäläisellä keittää kuitenkin yli. Vedän shaatana Salakit jos ei muuten löydy tanssiparia.

HC B-Rappu, on kyllä hieno joukkueen nimi. Pitäiskö tuo jo virallistaa?
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Myllyt on pakko sallia, meikäläisellä keittää kuitenkin yli. Vedän shaatana Salakit jos ei muuten löydy tanssiparia.

HC B-Rappu, on kyllä hieno joukkueen nimi. Pitäiskö tuo jo virallistaa?

Et varmasti ota jäähyjä. Vielä jos av pelataan samalla kentällisellä vain ilman yhtä pelaajaa eli kolme hyökkääjää ja smasa ainoana pakkina, johan kolisee omissa. Mulla hyytyy jalat. Varsinkin jos aloitus on jossain keskialueella. En mä sieltä omiin ehdi.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Ottelu päättyy tasapeliin, ja voittaja ratkaistaan jotenkin sekavalla tavalla

Olisi luullut että edes tässä tilanteessa jääkiekko-ottelu olisi voinut kerrankin päättyä tasan.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Tämä ei onneksi ole mahdollista, sillä jäähyistä tulee automaattisesti rangaistuslaukaus. Näin ainakin alustavasti on ollut puhetta, mutta tiedä sitten jos tämä muuttuisi ajan myötä.

Noniin, totta. Hyvä näin!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
A-joukkue vie 9-8

TosiFani ja AWe hoitelee homman. B:stä pelote Hespeler ottaa 5+5+20+20 ja siitä puhutaan vielä pitkään ;)
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Et varmasti ota jäähyjä. Vielä jos av pelataan samalla kentällisellä vain ilman yhtä pelaajaa eli kolme hyökkääjää ja smasa ainoana pakkina, johan kolisee omissa. Mulla hyytyy jalat. Varsinkin jos aloitus on jossain keskialueella. En mä sieltä omiin ehdi.

Noniin, totta. Hyvä näin!

Olisin mä sua tullut auttamaan, kaveria ei jätetä. Mä jopa osaan liukua takaperin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös