No niin, täältä tulee tulokset. Äänestysinto jäi todella vaisusti. Lienee vähiten äänestäjiä koskaan JA:n historiassa. Liekö kiinnostus äänestämiseen ylipäätään laskenut, vai oliko huono musiikkivuosi monen mielestä?
Kiitos kun vielä jaksoit. Olen pannut saman merkille, että tämä topic kerää vuosi vuodelta vain vähemmän äänestäjiä (tosin ainakin minun kohdallani musiikkivuosi 2016 oli myös aivan äärimmäisen heikkotasoinen), eikä edes äänestyksen karsiminen vain näihin oleellisimpiin asioihin näköjään tilannetta auttanut. Koko ketjun mielekkyyttä lieneekin syytä pohtia.. suunnittelin jo, että avaan äänestyksen itse vuoden 2016 osalta, sitten Ted ehti kuitenkin vielä väliin. Mitään uutta informaatiotahan tämäkään vuosi ei tarjonnut, metallimusiikin ystävät ovat selvästi palstalla suuri enemmistö. Tosin metallimusiikin ystävät ovat myös kaikkein innokkaimpia listaamaan asioita, ja siksi se dominoi tässä ketjussa vuodesta toiseen. Sattuneesta syystä tiedän sen itsekin *hymiö*
Sen sijaan tämä alkanut musiikkivuosi vaikuttaa äärimmäisen lupaavalta, jo ensimmäisen neljänneksen aikana tulee ainakin minulle 4-5 erittäin kiinnostavaa ostosta. Mutta katsotaan vajaan 11 kuukauden kuluttua, saadaanko äänestystä kasaan vai onko aika jo ajanut tämän ketjun ohi..