Mainos

Jatkoaika-lakko

• 3 153
  • 17

Cucamonga

Jäsen
Jatkoaikatauko

- Tuntuuko sinusta, että internet vie liikaa aikaasi?
- No juu!

- Tuntuuko, että voisit käyttää aikasi tehokkaammin?
- Paljoa tehottomammin en enää voisi!

- Tähän on ratkaisu!
- Älä saatana?

Nyt kaikki pahaiset addiktit voivat yrittää lopettaa kirjoittamisen jatkoaikaan, koska on hyvä syy. On aika pitää tauko! Se on loppu nyt!

Täällä voi siis ilmoittaa kuinka pitkään yrittää huilata ja jälkikäteen selitellä, mikä meni pieleen. Eikun siis, kuinka hyvää teki olla erossa täältä!

Viimeksi muokattu:

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lakkoon en ainakaan nyt ilmoittaudu, mutta totean, että kirjoitteluni on vähentynyt huomattavasti siitä, mitä joskus kirjoitin. Periaatteessa joka päivä käyn kyllä viestejä lukemassa, mutta kirjoittaminen on hieman jäänyt. Lakkoon menemisen täytyisi siis minun kohdallani tarkoittaa sitä, että en edes tulisi lukemaan Jatkoaikaa. Tuohon taas en näe oikein mitään syytä. Joskus tosin voisi ihan muuten vain kokeilla, miten paljon surffausaikani lyhenisi, jos jättäisin jatkoajan lukemisen kokonaan väliin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sovitaan niin, että minä olen tästä hetkestä alkaen kaksi viikkoa kirjoittamatta Jatkoaikaan. Onnistuu kyllä. En ole riippuvainen palstasta, vaikka kirjoitankin tänne paljon. Todistan sen teille.

Otan vapauden rikkoa lakkopäätöksen vastaamalla Evertonin musavisoihin, mutta muuten en kirjoita mitään. Ellei Tommy taas avaa jotain Sistisketjua tai muuta yhtä nerokasta...

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Otan vapauden rikkoa lakkopäätöksen vastaamalla Evertonin musavisoihin, mutta muuten en kirjoita mitään. Ellei Tommy taas avaa jotain Sistisketjua tai muuta yhtä nerokasta...

Minäkin lupaan mennä Jatkoaikalakkoon välittömästi, tästä hetkestä ikuisuuteen. Tämä ei kuitenkaan koske niitä aikoja kun luen tai kirjoitan Jatkoaikaan.

Strigidae

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No voi vittu. On se niin vaikeaa olla koskematta johonkin onnettomaan keskustelupalstaan. Että ihan lakko. Kyllä on vaikeaa elämä joillain.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Jatkoaika lakko?
Onko tuo yhdys sana? En ole nimittäin varma.
Noh, joka tapauksessa. Itsehän en aio olla jatkoaika lakossa, kyllä kirjoitan sekä seuraan Jatko aikaa jatkossa hyvinkin tiiviisti.
Tämä taitaa olla ns. todellinen kuningas idea, tiedä vaikka idea olisi saatu futis foorumilta.

Cube

Jäsen
Viestin lähetti Sistis
Sovitaan niin, että minä olen tästä hetkestä alkaen kaksi viikkoa kirjoittamatta Jatkoaikaan. Onnistuu kyllä. En ole riippuvainen palstasta, vaikka kirjoitankin tänne paljon. Todistan sen teille.
Onnea matkaan kusipää.

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Ennen lakkoa kehoittasin harkitsemaan 2 kertaa. Kirjoittajien lakolla Jatkoajassa olisi suuret kansantaloudelliset vaikutukset! Molempien iltapäivälehtien urheilutoimittajat joutuisivat lomautetuksi juttujen vähyyden takia. Nytkin molempien lehtien toimituksissa luetaan Jatkoaikaa jos vaikka saisi jonkin skandaalijutun jääkiekosta aikaiseksi. Hävetkää kun ette edes lähdettä mainitse niissä kirjoituksissanne.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti B1
Jatkoaika lakko?
Onko tuo yhdys sana? En ole nimittäin varma.

Väli-viivalla. Jos siinä tarkoitetaan eris-nimeä Jatko-aika.

Kansantaloudellisiin vaikutuksiin voisi lisätä vielä muutkin työt. Kukas viitsii duuniin enää mennä, jos aikaa ei voi tappaa jatkoaikailemalla? Paitsi mä, jolla ei ole nettiä työpaikalla.

Onkohan Fanfaarin lakossa vain kirjoittaminen vai myös lukeminen? Jäi vähän epäselväksi.

Ja Sistis. Musavisaa on jäljellä vain kaksi osaa. Sen jälkeen visaillaan muista aiheista. Jos tarkkoja ollaan, olet siis joko hannari tai rikot lakkosi.

Cucamonga

Jäsen
Noin.

Reilun viiden (5) kuukauden "lakko" on nyt ohi.

Huomaan, että jatkoaika on minun nikotiinini.

Vanhoista kirjoituksista ei ole muuta suuntaa kuin parantaminen, mutta ei pelkoa, en minä kirjoituksieni laatua ole parantamassa, ehei paskemmaksi muuttuu vaan.

Velvet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhan tämä Jatkoaika aikamoinen addiktiota aiheuttava foorumi. Hyvä ettet ole joutunut kokonaan Jatkiksen orjaksi.

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Noin.

Viestin lähetti Fanfaari
Reilun viiden (5) kuukauden "lakko" on nyt ohi.

Huomaan, että jatkoaika on minun nikotiinini.

Vanhoista kirjoituksista ei ole muuta suuntaa kuin parantaminen, mutta ei pelkoa, en minä kirjoituksieni laatua ole parantamassa, ehei paskemmaksi muuttuu vaan.

Onnitellaan nyt sitten kun saavutit tavoitteesi. Itse en moiseen ryhtyisi, kun en Jatkoaikaa koe haittana ja ei se muulta elämältä paljoa vie pois. Kukin tyylillään.

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En voisi edes kuvitella... Kylmät väreet menevät pitkin selkäpiitä, huih..

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eiköhän tuota tule jatkossakin jauhettua scheissea edes jonkin verran...

Tupakointi kyllä loppui ainakin täksi viikoksi.

Radio City on mennyt pahasti perseelleen.

Kärpät uusii mestaruuden.

Cat Deeleyllä on Britannian parhaat sääret.

Missäs ma näitä kaikkia kiinnostavia asioita muualla jauhaisin?

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Kyllähän lakko olisi omalla kohdallani melko mahdoton ajatus. Ainakin näin lätkäkauden ollessa käynnissä. Fanfaarille on nostettava hattua. Sitkeä jamppa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy