Jatkoaika @ Kumikannu VII Hernesaari - otteluseuranta

  • 4 823
  • 25

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Jatkoajan porukka pelaa parhaillaan turnauksen ensimmäistä ottelua Kumikannu harrasteturnauksessa. Tilanne parhaillaan tasan 3-3

Itse joudun harmillisesti seuraamaan tätä katsomosta käsin vaikka kentällä piti olla, onneksi seurana on äänekäs Azul

Sitä se liika jumppailu teettää, ei kestä paikat. 3-3 tilanteesta on hyvä nousta voittoon.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Ylivertainen löylytys! Seuraavaksi nollapeli. Onhan otteluita ennenkin krapulassa pelattu, paremmatkin joukkueet. Mutta onko niitä? Parempia joukkueita? Ei.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
2-0 Bliz huikeasti rankkarista yläriman kautta sisään

4-0 passenger rankkarista

obi-wan poimii rankkarin. Marjoja

4-1 maskia edessä

vastustaja sai rankkarin ja olipa muuten harvinaisen munaton yritys. tilanne edelleen 4-1

5-1 Paha_kurki

Vastustaja veti rankkarinsa tolppaan.

obi-wan nollasi vastustajan rankkarin

Tuomarin linja mailahäirinnän suhteen muuttui lievästi sallivaksi. Bliz turhautui ja vastustajalle rankkari joka oli täysin säälittävä lääpäisy.
Onkos tuolla jotenkin modifioidut säännöt, kun noita rankkareita tulee liukuhihnalta?
 

tutzba

Jäsen
Onkos tuolla jotenkin modifioidut säännöt, kun noita rankkareita tulee liukuhihnalta?

Kaikki jäähyt muuttuu rankkareiksi. Ainakin siis kakkoset.

HCJ on ollut kahdessa turnauksessa ja molemmilla kerroilla päässyt finaaliin. Tällä kertaa olisi kuitenkin saatava se parempi mitali.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Osa luistaa vastuusta..:)

Otettiin sitten roolia huolella ja jäätiin pois finaalista. Joo, koutsi penkitti, ni lähin pois. Ottakaa voitto kotia, ni maistuu kalja illalla paremmalle...
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Finaaliottelu. Vastustaja osaa selkeästi pelata verrattuna aikaisempiin vastustajiin.

1-0 Tutzba rankkarista

Ei haittaa, omilla vahvuuksilla voittoon. Kova liike ja pakotetaan vastustaja rikkomaan, rankkareilla voitto.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Vituttaa. Kyllä se siitä silti taas paremmaksi illan kuluessa muuttui, vaikka selvinpäin joutuikin olemaan. Porukka suuntasi ravintolasta kuppilan puolelle ja itse poistuin, harvinaista kyllä, takavasemmalle ja ajelin kotio.

Kyllä se on keskimäärin mukavampaa voittaa kuin hävitä. Pikkusen nyppii se tasoitus kun taisi olla about 15s peliaikaa jäljellä... Noh, seuraavassa turnauksessa hakemaan taas sitä jo pikkuhiljaa ansaittua kultaa.

Ihme ettei mua lynkatty vielä, kolme hopeaa jo plakkarissa! Eiköhän se palkinto odottele, jengi pelasi helvetin hyvin koko turnauksen. Lukuunottamatta finaalin viimeistä puolta minuuttia, jonka voi tietysti laittaa valmennuksen piikkiin paskan peluutuksen vuoksi.

tutzbasta tuli mieleen hävityn finaalin jälkeen eräs Raimo Helminen, äijä iskee kaksi häkkiä pelissä ja manaa kun ei onnistunut rankkareissa. Istuu sen näköisenä että tappio johtui siitä ettei kaveri tehnyt tarpeeksi. Shockin news: Eipä se tainnut siihen kyllä kaatua.

Itse kärsin kotona vatsataudista, ansaitusti. Ihan kiva turnaus taas kaikinpuolin, kyllä ne kultajuhlat sitten maistuu kun ne meidän kohdalle osuu.

Edit: Antaa tän kaverin kertoa mun mietteet kun ei itte viitti.. :P
http://www.youtube.com/watch?v=u92P1tHARVQ&NR=1

Videolta löytyy jonkun toisen kohtalotoverin, elikkäs valmentajan, tuntemukset hävityn kauden jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

MrFrost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No, eiköhän se aika koita vielä, että HC Jatkoaika voittaa turnauksen.

Ensi lauantaina Salossa, perhaps.

Itse lupauduin lainaamaan autoani Jirille, muttei näemmä tarvetta olekaan, ja Salossa, suomen Kebab Capitalissa pitkään asuneena olisin voinut opastaa joukkueen parhaimmille kebabeille, kun sopiva lounastauko olisi ollut... Noh, ehkä sitten seuraavalla kerralla, tuskin jaksan yksin lähteä ajamaan tänne landelle taas ensi viikonloppuna.

-T
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Hojo Hojo.

Vittu että olin hyvä. Mutta kerronpa teille, että vaikka hävisimmekin finaalin ja tutzballa oli se vika rankkari niin perskeles, ilman jannun kahta maalia, ei oltaisi oltu edes pilkuilla. Eli pakko oli tulla liekittämään Nokkismaisesti ottelun vakuuttajaa, viimeisessä ottelussa se oli mr JWC.

Hauskaa oli, palailtiin juuri kupilta ja osa vielä jäikin. Hauskanpito ensin ja kiekko sitten. Ja näinhän se meni.
 

Paha_Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hojo Hojo.

Vittu että olin hyvä. Mutta kerronpa teille, että vaikka hävisimmekin finaalin ja tutzballa oli se vika rankkari niin perskeles, ilman jannun kahta maalia, ei oltaisi oltu edes pilkuilla. Eli pakko oli tulla liekittämään Nokkismaisesti ottelun vakuuttajaa, viimeisessä ottelussa se oli mr JWC.

Hauskaa oli, palailtiin juuri kupilta ja osa vielä jäikin. Hauskanpito ensin ja kiekko sitten. Ja näinhän se meni.

Niin kuin puhuttiin.. "Tolppa sisään, tolppa ulos. Nyt meni näin." ;-)
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Siis parhautta oli juurikin kaikki. Viikon päästä kultaa. HOJO HOJO
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Kiitoksia taas Jirille ja kaikille muillekin mukana olleille. Hyvät pelit oli jälleen kerran ja ensi lauantaina jatketaan.
 

tutzba

Jäsen
Täytyy kiittää kaikkia vielä täälläkin, jos eilinen viestini Azulille ei mennyt perille joka suuntaan. Tiivistettynä: mahtavia tyyppejä jokainen, se tuli taas kerran todistettua.

Toivottavasti kaikilla oli mahtava ilta siellä jatkoilla!

Np. Bon Jovi - Always
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jatkoajan porukka pelaa parhaillaan turnauksen ensimmäistä ottelua Kumikannu harrasteturnauksessa. Tilanne parhaillaan tasan 3-3

Itse joudun harmillisesti seuraamaan tätä katsomosta käsin vaikka kentällä piti olla, onneksi seurana on äänekäs Azul

... ja viskipullo. Sitä paitsi, joka pelissä pitää olla edes yksi ihminen, joka kannustaa. Ja mä käyttäydyin ihan hyvin. Poislukien muistutus Obille (en tiedä, kuuliko edes), että pöytävaraus on vasta kahdeksalta, ei mitään kiirettä hävitä pelejä ja lähteä aikaisin kotiin sekä jatkoni vastustajan #8:lle esitettyyn kysymykseen, mikä vittu sua vaivaa.

Täytyy kiittää kaikkia vielä täälläkin, jos eilinen viestini Azulille ei mennyt perille joka suuntaan. Tiivistettynä: mahtavia tyyppejä jokainen, se tuli taas kerran todistettua.

Oikein kuule kilistin lasia saadakseni huomiota, ja yhdessä funtsattiin vastaus =)

Toivottavasti kaikilla oli mahtava ilta siellä jatkoilla!

Nokkiksella on varmaan niin paljon muistikuvia, että kertonee mielellään kaiken ;)

Oli helkkarin kivaa ja jengi pysyi kasassa jonnekin puoli kolmen tietämille, jolloin muutama hävisi himaan, osa lähti jonnekin Onnelaan tjsp ja osa jäi Prahaan hyvän musiikin pariin.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Jeps, tuli vetäistyä aika kumara. Erinäisistä syistä johtuen kolahtaa aika nopeasti tuo alkomaholi, täytynee siis ilmeisesti opetella uusi annostus.

Ei hätää, sä olit silti oikein sympaattinen. Lisäksi annoit mulle oikein luvan sanoa sua Pöksyksi tai Pöksikseksi, koska se on sun mielestä söpöä ;)

Laittele kuvia tänne ja tonne kunhan kerkiän.

Tänne en laittele, pelikuvat on sen verran huonoja, ja kukaan tuskin haluaa tänne kovin selviä naamakuvia jatkoilta. Mutta FB:ssa mulla on oma kansio eilisen kuville, näkyy JWC:ssä ja eilen paikalla olleille, as you might have noticed.

Edit. laittele ja kerkiät vai laittelen ja kerkiän? Anyways, vastasinpa kuitenkin =)

PS. Ethän tosiaan laita mun kuvia tänne.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Joo. Ei pysty hyväksyy. Harmittaa :|
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Hei mehän oltiin hyviä! Kaikki! Hyvä me jne. Noudusuhdanne turnauksissa. Vierumäellä 4-3 tappio finaalissa varsinaisella peliajalla ja nyt vasta rankuilla.

Kova treenaaminen yhdessä tuo siis tulosta.

Kiitos hauskasta ja mukavasta viikonlopusta kaikille!
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Oli helkkarin kivaa ja jengi pysyi kasassa jonnekin puoli kolmen tietämille
Tyhmä kysymys (ehkä). Olinko minä mukana?

Nimim. Sinertävä tuulipuku ja Karjala-lippis. Hiukan käheä- ja kovaääninen. Hampaaton. Tukka pystyssä. Hanoi Rocks rulaa!.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tyhmä kysymys (ehkä). Olinko minä mukana?

Nimim. Sinertävä tuulipuku ja Karjala-lippis. Hiukan käheä- ja kovaääninen. Hampaaton. Tukka pystyssä. Hanoi Rocks rulaa!.

Et ollut. Jollet sitten ottanut tyyppejä kiinni jossain Onnelassa tai minne nyt osa menikään. Minähän pysyttelin Prahassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös