Jatkoaika FIGHT FEST

• 3 156
  • 31

Valitse minkä otteluparin haluaisit mieluiten nähdä livenä?

• L4E vs. kapa76

Ääniä: 14 10,4%
  • JHag vs. Cairns

Ääniä: 35 26,1%
  • Tommy vs. daespoo

Ääniä: 27 20,1%
  • Pärde vs. Senior

Ääniä: 6 4,5%
  • Annuli vs. tant gredulin

Ääniä: 25 18,7%
  • Senior vs. Johannes

Ääniä: 1 0,7%
  • mirasane vs. dude

Ääniä: 18 13,4%
  • Flonaldo vs. Kiisa

Ääniä: 8 6,0%

• Äänestäjiä
    134
  • Poll closed .

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Edesmenneen Tormentorin ideoimasta kisasta tulee nyt totta.

Jatkoaika FIGHT FEST!

Kunhan äänestätte ensin mitkä parit (4 parasta) selviytyvät jatkoon, palaan asiaan... Äänestys kestää viikon päivät.

Tasatilanteissa kolikko ratkaisee - ilman virallista valvojaa.

Viimeksi muokattu:

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kritisoin tännekin, että miksei tässä ole sellaista evvk-vaihtoehtoa tyyliin "juoskaa kaikki seinään ja potkikaa ringissä kaveria munille"?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Pikku Myy
Kritisoin tännekin, että miksei tässä ole sellaista evvk-vaihtoehtoa tyyliin "juoskaa kaikki seinään ja potkikaa ringissä kaveria munille"?

Koska sitä vaihtoehtoa ei vain ole, piste.

Jatkoaika FIGHT FEST II sisältää sitten uudet kilpailijat, kunhan turnauksia on ollut neljä, jokaisen turneen voittaja osallistuu siihen viidenteen ja viimeiseen kamppailuun nimeltä The Ultimate Jatkoaika FIGHT FEST.

Minä olen tuomari (ja osallistuja), vain minä saan perustaa ja availla näitä. Kaikkien muiden avaamat vastaavat ketjut ovat laittomia ja epävirallisia.

Fighter profile:
Cairns
Ottelut: JHag x2, 1 tasapeli, 1 voitto
Tavoite: Jatkoaika FIGHT FEST Champion

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Äänestin vaihtoehtoa L4E vs kapa76, koska Lukko vastaan Ässät -väännöt ovat aina mielenkiintoisia :)

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaikea, vaikea valinta. Tyttötappelut ovat jotenkin kieroutuneella tavalla aina kiehtovia, etenkin jos kuuluu paljon korviaraastavaa kirkumista, näkyy hiuksista repimistä, yleistä puremista ja raavintaa. Tosin jatkoajan mimmithän eivät sellaista tee, vaan kunnon goonietyyliin tempovat turpiin ja örisevät.

mirasane vs. dude. Näin se on päätetty, vaikka tuo JHag vs. Cairns houkutteli myös.

Listalla pitäisi ilmiselvästi olla Psychodad vs. Korkki, koska näillä kahdella tuntuu menevän sen verran usein sukset ristiin.

Näistä äänestin L4E vs. Kapa76

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Itse äänestin Pärde vs. Senior. Takooko nuoruuden into Seniorin sairaalaan vai voittaako vanha kehäkettu viekkaudella?

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
Cairns vs. Jhag oli ääneni kohde.

Listan ulkopuolelta löytyy kuitenkin toivomani ykköskohde ja se on:
Pee vs. Loponen

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kissatappelu

Niin, itse rakastan kissatappeluita. Tästä syystä haluaisinkin nähdä kuinka Daespoo ja Tommy ottavat öljyttyinä mittaa toisistaan mm. repimällä toisiaan tukasta ja kirkumalla hysteerisesti.

Täältä tähän

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Jakke Huuliparta
Listalta tosin puuttui matsi jonka todellakin haluaisin nähdä, Varjo vs. Sistis.

Pahimmassa tapauksessa tuo matsi on nähtävissä n. 10 vuoden kuluttua jomman kumman väitöstilaisuudessa toisen ollessa vastaväittelijänä.

Lupaan lähettää kutsun sinne. Tarkkaile silloin yv:täsi.

Sanotaan nyt kuitenkin vielä sen verran, että itse ottelun lopputuloksesta tuskin on epäselvyyttä; Jopa minun varjoni on vahvempi, kuin varjo. Tämä siis hypoteettinen tilanne, minä kun en oikeasti tykkää väkivallasta.

Viimeksi muokattu:

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti Lakaisija
Listalla pitäisi ilmiselvästi olla Psychodad vs. Korkki, koska näillä kahdella tuntuu menevän sen verran usein sukset ristiin.

Näistä äänestin L4E vs. Kapa76

Tätä otteluparia toivoin itsekin, mutta näin tällä kertaa. Siksi annoin ääneni L4E vs. Kapa76 matsille, koska Lukko-Ässät väännöissä on aina tunnelmaa.

JanJ

Jäsen
Tarkoituksella on jätetty listasta pari Cairns-JanJ koska tilasto on tällä hetkellä 0-4 JanJ:n hyväksi... Ja tästä löytyy valokuviakin. Tosin yhdestä erästä väitettiin tulleen tasapeli, mutta paskat. Mä vein.

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mtmela
Itse äänestin Pärde vs. Senior. Takooko nuoruuden into Seniorin sairaalaan vai voittaako vanha kehäkettu viekkaudella?

Jööses ei lopu ideat Cairnsilta ketjuavauksiin. Jos joskus perustan yrityksen Aivoriihi Oy, on jannulla hallitustason paikka yrityksessä.

Itsehän en väkivaltaan Pärden kanssa lähtisi. Saattaisin tosin sanan säilällä pudottaa jannun kertomalla jonkin umpirasvaisen alapäävitsin, jolloin kaveri helähtäisi tulipunaiseksi veren pakkautuessa yksintein päähän muun verenkierron lamaantuessa ja kaveri pökertyisi maahan lyhistyen korvat liekehtien. Helppo.

Fight Fest -ehdokkaista en ole vielä osannut valita omaa suosikkiparia. Cairns vs JHag...mmm... sellaisenhan näkee jo nyt harva se ilta Jäähallissa, joten ei mitään uutta. Eilenkin oli orastava "tilanne päällä", mutta onneksi paikalla oli kaksin kappalein virkavallan edustajia poikain intoa hillitsemässä.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Senior
Cairns vs JHag...mmm... sellaisenhan näkee jo nyt harva se ilta Jäähallissa, joten ei mitään uutta. Eilenkin oli orastava "tilanne päällä", mutta onneksi paikalla oli kaksin kappalein virkavallan edustajia poikain intoa hillitsemässä.

Säälittävää, että isolla miehellä kuten JHag oli omat palkatut kytät turvaamassa selustan, yks osuma uppos ja steroidileuka leveni.

JanJ puhuu melkeni totta, hän vetäisi cheapshotin kun olin jo aloittamassa voitontanssejani, hän ei kunnioittanut kirjoittamattomia sääntöjä. Tosin hän oli tuolloin aivan omassa (paino)luokassaan.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Cairns
Tosin hän oli tuolloin aivan omassa (paino)luokassaan.
Painoluokka on pudonnut 103 -> 90.
Tosin Cairns taitaa olla nostanut aikaisemman painonsa ~40 tuplamäärään.

No joo, myönnetään. Juuri kun olit lopettamassa niin käänsin ottelun tasapeliksi ja rikoin sääntöjä.

Otetaan uusiksi taas pian.

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Jahas, tällaista... Unelmieni täyttymys... sniff...

Itselleni kelpaa myös mutapaini, kun tuo oikea suora ei oikein suju. Avaria osaan kyllä antaa.

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
No voi kiesus, mikä ketju! :D
Minulla ja dudellahan on viime ajat ollut sangen rauhallista. Edellisestä verbaalimyllystä on jo kulunut sangen kauan. Ehkä tämän illan Ilves-SaiPan jälkeen löytäisimme taas jonkun perustavaa laatua olevan erimielisyyden...

Bandana

Jäsen
Daespoo Vs. Tunkki olisi mielenkiintoinen kamppailu.

Äänestin Cairns Vs. JHagia. Tyttötappelutkin on ihan kiinnostavia joten Flonaldo vs Kiisa ei olisi huono vaihtoehto.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Listassa puuttuu selkeästi ainakin cobol vs Isaksson ja HN vs TM. Lisäksi ervatsalolle ja Sergei Krivokrasoville pitäisi löytyä kumppanit. Nimimerkki Tunkkikin on sen verran huomion (vai hellyyden-) kipeä ettei muuta kuin rinkiin vaan. Jo aiemmin mainittu varjo vs Sistis olisi tod.näk väittely eikä tappelu. Plus että voittajasta kiistelty olisi loputon.

Bubbling under: Pee vs Loponen

Koska minäkin tykkään tyttöjen tappelusta äänestin Flonaldo vs Kiisa vaihtoehtoa. Vielä kun tuohon mukaan saisi sen tytön (vai ne tytöt) jotka HPK:n palstalla kertoivat lätkäpelaajakokemuksistaan niin avot. Annuli vs tant gredulin jäi tällä kertaa kunnialliselle kakkossijalle.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Väkivallan vastustajana en halua olla missään tekemisissä minkäänlaisten tappelujen kanssa. Make peace, no war.

Palaamme mirasanen kanssa asiaan ehtoolla, ellen löydä jostain kaljanottofiilistä sitä ennen.

EDIT:

Viestin lähetti Nikke
Koska minäkin tykkään tyttöjen tappelusta äänestin Flonaldo vs Kiisa vaihtoehtoa.

Neiti Flo, neiti Flo...

Viimeksi muokattu:

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille ja IFK:lle
Yksi joukkotappelu sopisi myös tuohon sekaan. RY-fanit vs. muut olisi sopivan tunteikas ottelupari.

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa että tälläinenkin kisa. Lupaan antaa kaikkeni 188 cm ja 70 kg voimalla. Nimimerkillä penkistä nousee 55 kg.

Viestin lähetti Senior
...Eilenkin oli orastava "tilanne päällä", mutta onneksi paikalla oli kaksin kappalein virkavallan edustajia poikain intoa hillitsemässä.

Minusta vähän tuntuu että poliisit olivat Cairnsin järjestämiä kun tulivat paikalle juuri "sopivaan" aikaan. Olisipa tuo nöyryyttävä tappelu ollut pojalle häpeä....

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Miksi minä en saa tapella? Epäreilua! Tulen sitten kesken jonkun tappelun mukaan ja alan hakata tappiolla olevaa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti kapa76
Olisipa tuo nöyryyttävä tappelu ollut pojalle häpeä....

Taitaa veljemme kaapo painaa sen 55kg ja nostaa penkiltä 7,0kg?

JHagista on tulossa vanha, EI VOI MITÄÄN!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy