Jatkaako Aravirta Hifk:ssa sopimuskauden loppuun?

• 2 920
  • 13

Jatkaako Aravirta Hifk:ssa sopimuskautensa loppuun?

• Kyllä

Ääniä: 108 64,7%
  • Ei

Ääniä: 59 35,3%

• Äänestäjiä
    167

Edd13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitäs mieltä olette?
Kuten viime vuodet ovat osoittaneet, niin ihan helpolla Ifk:ssa ei valmentaja pestiään loppuun asti kanna.
Itse luulen että Aravirta valmentaa Ifk:ta ainakin sopimuksensa loppuun asti, toisaalta niin luulin myös Kuulan, Mälkiän, ja Suhosenkin kanssa.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Jos Alpo, miksei Ara?

En näkisi mitään uhkakuvia, että Hannu saisi lähtöpassit kesken kauden. Ifk:ssahan on "periaatteessa" vaihdettu valmentajaa hyvin harvoin paniikkinappulaa painamalla. Aravirran taidot soveltuvat hyvin SM-liigaan ja uskonkin, että IFK pelaa iloista ja näyttävää jääkiekkoa Aravirran käskyttäessä.

Kapulainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Jos Alpo, miksei Ara?

Viestin lähetti SuperTero
En näkisi mitään uhkakuvia, että Hannu saisi lähtöpassit kesken kauden. Ifk:ssahan on "periaatteessa" vaihdettu valmentajaa hyvin harvoin paniikkinappulaa painamalla. Aravirran taidot soveltuvat hyvin SM-liigaan ja uskonkin, että IFK pelaa iloista ja näyttävää jääkiekkoa Aravirran käskyttäessä.

Hyvin samoilla linjoilla olen yllä olevan tekstin kanssa.
Uskon Aravirran olevan erittäin hyvä vaihtoehto HIFK:lle, vaikka maajoukkueuran loppu meni miten meni, on seurajoukkueessa valmentaminen aivan eri asia ja meriittejä seurajoukkuetasolta Aravirralla on kyllä hyvin.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä en katso tämän aiheen olevan ajankohtainen, kun ensimmäistäkään peliä ei ole vielä pelattu.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Kyllä!

Hannu Aravirta tulee vetämään vähintään neljän vuoden putken HIFKIN luotsina. Sen jälkeen hän siirtyy kansliaan Penan hommiin.

SuperTero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,
SC Classic,
Suomen Leijonat
Viestin lähetti BigRedBob
Mä en katso tämän aiheen olevan ajankohtainen, kun ensimmäistäkään peliä ei ole vielä pelattu.

Pakko oli näköjään silti jotain kirjoittaa. Eikö täällä enää saa spekuloida ollenkaan? Jäädytetäänkö kaikki keskustelut ja avataan uudelleen kun eka kierros on pelattu?

Wähän offtopiccia, tiedän...

Jr. Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Osaako Ara sitten valmentaa monipuolisesti?

Leijonissa mukani vuosia ja tulosta tulikin alkuun -) Viimeiset kaksi vuotta ilman mitalia, joko kaikki tietää Aran "valmennusmetodit ja pelitaktiikan".

Voipa hyvinkin olla että HIFK:lle ei "poikaa" ole Aran aikana tulossa.

Mutta kaikki on mahdollista ja kun HIFK saa lisäksi hyvän jengin jalkeille ei sen menestykselle välttämättä ole esteitä , ei edes Ara!

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Viestin lähetti Jr. Hockey

Voipa hyvinkin olla että HIFK:lle ei "poikaa" ole Aran aikana tulossa.

Ei ole, eikä tule. Ei edes lainausmerkkienkään kera.

Mutta itse asiaan. Itse kylläkin uskon, että Ara hoitaa tuon vähintään kaksi vuotta IFK:n valmennuksessa.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, New Jersey
Eiköhän Ara hoida pestinsä kunnialla loppuun asti, toivon ainakin. Mutta toivossa on hyvä elää. Odotellaan nyt että kausi edes alkaa niin nähdään mihin suuntaan mennään.

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
En usko, että Ara saa potkuja, mutta uskon fanien sitä vaativan. En valitettavasti usko Aran joukkueen pelin olevan sitä, mitä Hifk:n fanit haluaisivat nähdä. Mikäli käytössä on vielä sanonta: "Mielummin ryminä pronssi, kuin Mikki Hiiri kulta". Ara tosiaankin on Mikki Hiiri kiekon ruummiillistuma.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti SuperTero
Pakko oli näköjään silti jotain kirjoittaa. Eikö täällä enää saa spekuloida ollenkaan? Jäädytetäänkö kaikki keskustelut ja avataan uudelleen kun eka kierros on pelattu?

Wähän offtopiccia, tiedän...
Tottakai saa spekuloida, enhän minä sitä kieltänyt? Vastasin tietääkseni vain ja ainoastaan omasta puolestani, en sinun enkä kenenkään muun. Ja itse katsoin parhaaksi jättää spekuloimatta ja päätin tuoda sen asian julki.

Sen pituinen se.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän tuo potkut saa

Montakos valmentajaa siellä on Penan aikana pidetty sopimuksen loppuun saakka? Potkittaneen viimeistään toisella kaudella pois. Toivottavasti jo nyt kesällä, niin ei mene Araan panostetut pikkurahat hukkaan. Jeps.

Jospa Pena vaikka katsoi mömöm-kisoja ja tekee sen pohjalta johtopäätökset.

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Eiköhän tuo potkut saa

Viestin lähetti Oiva
Montakos valmentajaa siellä on Penan aikana pidetty sopimuksen loppuun saakka? Potkittaneen viimeistään toisella kaudella pois. Jospa Pena vaikka katsoi mömöm-kisoja ja tekee sen pohjalta johtopäätökset.

Pena ei ole potkinut yhtään valmentajaa pois IFK:sta, eikä tule potkimaan jatkossakaan ainakaan toimitusjohtajan paikalta.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Täkäläisestä vinkkelistä katsoen Arafat ei ole HIFK:n näköinen valmentaja. Jore olisi ollut, mutta lipsahti naapuriin. Mikäli pelit eivät ala sujua, alkaa paljon kiusattujen kannattajien maltti varmasti olla koetuksella ja sitä tietä paineet seuran johdossakin tietysti kasvavat. Uskoisin kuitenkin Aran jatkavan kauden loppuun asti. Mielenkiintoista peluutusta tosin saattaa olla luvassa. ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy