Jarno Pikkarainen HPK:n valmentajana

  • 110 711
  • 743

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Haloo... Ihan oikeesti. Tiedätkö vässykkä että hifkillä puolet isompi pelaajabudjetti ja kerholla koko ajan kaksi kenttää telakalla... Tiedätkö? Jos et älä tule avautumaan asioista joita et ymmärrä. Aika vitun hyvin vedetty kahdella kentällä ja kokonaan ilman pelintekijöitä. Se vaatii
paneutumista ja taktikointia. Mistä et näköjään ymmärrä hevon helvettiä.

Siitä huomaa hyvin että argumentit on loppu kun aletaan haukkumaan.

Jatka toki. Varmaan kun tarpeeksi toistat tuota samaa paskaasi niin alat itsekin uskoa siihen.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Voi muru, varmasti on kehittynyt. Mutta toimisto ei ole antanut pelimerkkejä enempää. Tuhannen en kerran. Kärki äijät kera kohtuuttomien kuormien taistellut pisteitä meille. Liharekka vahvuudet ei pääse nyt oikeuksiinsa.
Minkälaisia hankintoja tuonne tarvitaan? Nimiä esimerkkinä.

Täällä on kysytty, mutta sinulta onnistuu (?) vain vittuilu.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Oisit nyt vaan vastannut jos osaat etkä uhriudu kun huomaat realiteetit.

Toki voisin vastata vaikka mitä.

Itse luonnollisesti sivuutit ensimmäisen kysymykseni siitä miten se "saatanan kova jälki" näkyy ja päätit kääntää keskustelun minun haukkumiseen.

Näin käy aina kun argumentit loppuu. Niin kävi sinullakin.

Jatka toki.

Tähän voisi laittaa sen Tiktok ränkytyksen, es-es-es-estoon. Mutta eihän nyt toki sellaista.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toki voisin vastata vaikka mitä.

Itse luonnollisesti sivuutit ensimmäisen kysymykseni siitä miten se "saatanan kova jälki" näkyy ja päätit kääntää keskustelun minun haukkumiseen.

Näin käy aina kun argumentit loppuu. Niin kävi sinullakin.

Jatka toki.
Et sitten osannut vastata. Itse voin sanoa että jälki näkyy että taistelemme tasaisesti puolta suuremmin rakennettuja jengejä vastaan. Emmekä ole 15pistettä perässä tokavikaa kuten luulisi näillä loukkaantumisia ja kärkiäihien loppuubpeluuttamisella olla. Jätkät on taistelleet silti upeasti.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos näin on, tarjoa itseäsi kertomaan ohjeet ammattilaisille.
Ei ole mun tehtävä. Mun tehtävä on kantaa halliin rahaa ja käydä katsomassa pelejä. Keskusteluun osallistun koska tänne on helppo purkaa tuntoja.

Joukkueen suhteen olisin ehkä itse tehnyt joitain valintoja toisin. Mutta tällä hetkellä liigassa ”huonommilla” joukkueilla pelataan parempaa lätkää. Meidän joukkueen peli on todella sekavaa. Jos ei pelata sitä kiekkokontrollilätkää niin sitten vaikka puhdasta pystysuuntaa ja maalille. Mutta tota päätöntä roiskimista en halua katsoa.

Pikkarainen on kuin Selin, perusvalmentaja joka saa aivan perusasiat kuntoon. Mutta ei ihmeitä ilman Eric Fehrejä yms.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ole mun tehtävä. Mun tehtävä on kantaa halliin rahaa ja käydä katsomassa pelejä. Keskusteluun osallistun koska tänne on helppo purkaa tuntoja.

Joukkueen suhteen olisin ehkä itse tehnyt joitain valintoja toisin. Mutta tällä hetkellä liigassa ”huonommilla” joukkueilla pelataan parempaa lätkää. Meidän joukkueen peli on todella sekavaa. Jos ei pelata sitä kiekkokontrollilätkää niin sitten vaikka puhdasta pystysuuntaa ja maalille. Mutta tota päätöntä roiskimista en halua katsoa.

Pikkarainen on kuin Selin, perusvalmentaja joka saa aivan perusasiat kuntoon. Mutta ei ihmeitä ilman Eric Fehrejä yms.
Mutta kannattaahan sun ehdottaa kun näät ongelmakohdat ja toimisto ja Pike ei.. Mulla vaan ei mene jakeluun että Pike saa niin paljon kusta vaikka sarjataulukko tasainen ja ei olla kahden kentän peluutuksella vikana jo 20p takana. . Rakastan taistelijoita. Pike on sellainen ja joukkue on ollut sellainen. Jokainen on ollut ritari. Pikkarainen sanoi mitä tarvitsee, ei olla saatu, siihen nähden pelikirja ei voi olla kummoinen, enemmän nyt puhutaan taistelevat joukkueesta. Vituttaa, olis ollut kiva nähdä Jolyn nostavan kannun joskus kerhossa ilmaan. Ja Hietasen.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli sulla ei ole mitään tietoa, faktaa, tai perusteluja.

Asia selvä.
On faktaa. Niinkuin toimistolla, faneilla ja joukkueella. Ykkös ja kakkoskorin keskushyökkääjä jäi hankkimatta. Väärin rakennettu. Edelleen. Onko nyt selvä? Jos ei toivottavasti huomenna kun itse olet selvä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
On faktaa. Niinkuin toimistolla, faneilla ja joukkueella. Ykkös ja kakkoskorin keskushyökkääjä jäi hankkimatta. Väärin rakennettu. Edelleen. Onko nyt selvä? Jos ei toivottavasti huomenna kun itse olet selvä.
No sitten nimiä esille. Minkälaista kaveria Kerhon budjetilla pitäisi saada tuonne?

Esimerkkinimiä pelaajatyypistä ja tasosta. Kannattaa muistaa, että Kunykiin ei rahat riittäneet millään.

Jos oot noin varma asioista, niin ala latelemaan faktoja. Muuten juttusi ovat pelkkää vittuilua ja muiden haukkumista. Todella kypsää toimintaa...
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No sitten nimiä esille. Minkälaista kaveria Kerhon budjetilla pitäisi saada tuonne?

Esimerkkinimiä pelaajatyypistä ja tasosta. Kannattaa muistaa, että Kunykiin ei rahat riittäneet millään.

Jos oot noin varma asioista, niin ala latelemaan faktoja. Muuten juttusi ovat pelkkää vittuilua ja muiden haukkumista. Todella kypsää toimintaa...
Miksi vitussa mun pitäs sulle sadoista tuhansista pelaajista heittää nimet? :D Minun vai toimiston tehtävä.? Nyt tulee jo niin Kiipulajuttua ettei rajaa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Käyttäjä jankkasi tässä ketjussa rikepisteen edestä.
Miksi vitussa mun pitäs sulle sadoista tuhansista pelaajista heittää nimet? :D Minun vai toimiston tehtävä.? Nyt tulee jo niin Kiipulajuttua ettei rajaa.
Eli ihan tyhjää jauhat.

Yleensä täällä osataan kertoa esimerkkinimiä eli minkälaista pelaajatyyppiä kaivataan. Aiemmin tuossa heiteltiin nimiä esim Leino, Lucenius jne. Jännästi sulta ei löydy mitään.

Kuten @laimeasilli totesi, pakko olla pelille rehellinen. Peli ei valehtele.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jauhan tyhjää?? Ja samaa mieltä, peli ei valehtele. Älytön suoritus tapella kolmen miljoonan budjetin jengin kanssa samoista sijoista ilman yhtään pelintekijää. Peli ei todellakaan valehtele. Älytöntä oranssissydäntä nähty, eikä vähiten Piken ansiosta.
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli ihan tyhjää jauhat.

Yleensä täällä osataan kertoa esimerkkinimiä eli minkälaista pelaajatyyppiä kaivataan. Aiemmin tuossa heiteltiin nimiä esim Leino, Lucenius jne. Jännästi sulta ei löydy mitään.

Kuten @laimeasilli totesi, pakko olla pelille rehellinen. Peli ei valehtele.
Menetin arvostukseni. Ilmeinen Kiipula haisee. Vai pitäs jo nimiä osata sanoa :D
 

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Käyttäjä on saanut kokonaisuudesta pelikiellon.
Löydän minuutissa tuhat huippukiekkoiliaa jos se auttaa sua että näät niitten nimet. Miten vitussa se on edes lähellä että joku niistä tulee tänne. Varsinkaan kinastelun jonkun suojatyöläisen kanssa. Olkoon nimi vaikka peräreikä jos se on vahvistus. Kävisikö vai särähtääkö korvaan?
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nimiä osaat luotella, mutta et miksi hyvin koottu? Kaksi ketjua kyllä. Mutta se kun EI RIITÄ! eikä ilman yhtään pelintekijää.
Mitkä ne kaksi hyvin koottua kärkiketjua nyt ovat?
Penkitykset JUURI siksi kun ei ole ollut kuin 2kohtuullista kärkiketjua. Ilman pelintekijää.vJa pisteitä jos halutaan näin on ollut pakko toimia.
Kuinka monta kärkiketjua joukkueessa tulisi olla? Onko kärkiketjut nyt hyvin koottu vai kohtuullisia?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Ollaan oltu huolissaan ollaanko jo luovutettu tai tehdäänkö työsuhteen loppu puolivaloilla?

Vaikka Piken työpaikka vaihtuu niin tuskin ammatti kuitenkaan.

Ei kukaan oikealle alalleen päätynyt tee työtään puoliksi. Annetaan näytöt seuraavaa tehtävää varten (kenties jo alustavat suunnitelmat tehty) ja pysytään asian ytimessä.

Muuten voi alkaa harkita toista alaa.
 

Tarm0

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Miksi Pike olisi luovuttanut? Kyllä kai herra sen ymmärtää että täytyy antaa näyttöjä uusille työnantajille. Ainoa syy tähän olisi, että nimet on jo paperissa toisen seuran kanssa, mutta ei se hyvältä silti näyttäisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös