Jarno Kärki – ykkössentteri

  • 261 590
  • 1 487

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Java on edellinen kahden peräkkäisen hattutempun tekijä.

Ässissä ja liigassa muutenkin on aika harvoin tehty hattutemppuja. Ei mulle tule edes mieleen kuka on viimeksi tehnyt hattutempun Ässissä. Sekin varmaan menee Kärjelle.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ässissä ja liigassa muutenkin on aika harvoin tehty hattutemppuja. Ei mulle tule edes mieleen kuka on viimeksi tehnyt hattutempun Ässissä. Sekin varmaan menee Kärjelle.

Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään

Edellinen hattutempun tekijä lienee Zabo. Vai itse asiassa tekiköhän Elo?
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään

Edellinen hattutempun tekijä lienee Zabo. Vai itse asiassa tekiköhän Elo?

Elo teki jossakin matsissa 4 maalia, tais olla joku TPS peli kotona.

Joo 1.11.2014 Elolle 4+0.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärjen liike on kankeaa, mutta veto on huikea ja nämä onnistumiset tuli kyllä hyvään paikkaan. Menikö muuten joukkueen pistepörssiykköseksi?
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei mene. Eilinen oli Kärjen uran ensimmäinen hattutemppu, ja hauska että toinen tuli heti perään

Edellinen hattutempun tekijä lienee Zabo. Vai itse asiassa tekiköhän Elo?
Kaudella 15-16 Kärki teki hatun KooKoota vastaan.
Edellisen hatun teki Makkonen viime kaudella Kärppiä vastaan. Myös Lähteenmäki teki viime kaudella hatullisen KooKoota vastaan.
Zaborsky ei tehnyt Ässissä yhtään hattua. Elo teki kaksikin, mutta sen jälkeen on onnistunut Kärki, Ojamäki, Lähteenmäki ja Makkonen.
Onnistuit siis vetämään viestissäsi jotakuinkin kaiken vihkoon...
 

lumperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muistelin,että jossain vanhoissa kuvissa Kärki oli knalli päässä hattutempun merkiksi, mutta @patajaskalla oli faktat taas kohdillaan. Tai sitten ei.
 

alcoholic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Patajaskan mutuilut ei taaskaan osunut, mutta ei nyt sen enempää kuittailla, vaikka syytä olisi aina tarkistaa faktat, jos jotain kirjoittaa. Kärjen eka maali tänään vetää ihan vertoja Laineen eiliselle maalille. Kova tarkka rannari aivan ylähyllylle oli kyllä maailmanluokan maali. Kärjen liike ja tekeminen on välillä flegmaattisen.näköistä ja hän menettää myös kiekkoja välilä helposti, mutta osaa laittaa kiekon pussiin paikan saadessaan. Paremmalla liikkeellä pelaisi varmasti kovemmassa Liigassa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
6 maalia viikonloppuun on aika kova sana. Kuten olen varmaan liikaa jo toitottanut, Kärki elää laukauksellaan. Jos saisi vielä liikkeen kuntoon niin pääsisi tulevaisuudessa hakemaan isompia rahoja ulkomailta. Mutta sen liikkeen täytyy parantua ensin.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Onhan toi heikko liike nyt vain täysin väärän treenauksen / haluttomuuden syy. Kyllä tuon tason pelaaja saisi oikealla treenin painotuksella kehitystä tuohonkin osa-alueeseen. Edelleen näen paljon samaa Patrik Laineen kanssa. Molemmat hyvin kulmikkaita ja hitaan puoleisia, mutta kun se jyvä löytyy, niin alkaa hyökkäyspäässä tapahtua. Japille hieman lisää liikettä, niin alkaa isommat liigat kiinnostua.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jos saisi vielä liikkeen kuntoon niin pääsisi tulevaisuudessa hakemaan isompia rahoja ulkomailta. Mutta sen liikkeen täytyy parantua ensin.

Onhan toi heikko liike nyt vain täysin väärän treenauksen / haluttomuuden syy. Kyllä tuon tason pelaaja saisi oikealla treenin painotuksella kehitystä tuohonkin osa-alueeseen. Edelleen näen paljon samaa Patrik Laineen kanssa. Molemmat hyvin kulmikkaita ja hitaan puoleisia, mutta kun se jyvä löytyy, niin alkaa hyökkäyspäässä tapahtua. Japille hieman lisää liikettä, niin alkaa isommat liigat kiinnostua.
Täytyy muistaa että Kärjeltä on lonkkaa leikattu kun kyseessä on rakenteellinen vika ollut. Voipi olla että ei saa liikettään koskaan paljoa paremmaksi.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oikealle miehelle tuli onnistumiset,niin paljon paskaa on hänenkin päälleen satanut. Kärjelle sopisi joku koutsi, joka treenauttaisi kunnolla kesän, eikä puolivaloilla kuten nyt ilmeisesti on menty. Ehkäpä joku oma luisteluvalmentaja olisi se avain liikkuvuuteen, joukkuetreenien ohella.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
@Pratu

Kiitos faktantarkastuksesta, siis ihan vilpittömästi. Kuten tuossa @alcoholic kirjoittikin, niin minun viestini olisi tosiaan ihan mutuilua/arvailua, joka kyllä piti tekstistä näkyä. Nämä eivät siis olleet Kärjen ensimmäiset hattutemput, ok. Itse en todellakaan muista, Ilves-ottelun selostaja mainitsi että kyseessä olisi uran ensimmäinen hattu, ja tuumin että kaipa selostaja sen on ehtinyt jostain tarkistaa. Mutta tokihan nämä Telian selostajat tekevät jatkuvia asiavirheitä, ei sillä.. sokeasti ei vain saisi luottaa
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toi liigan sivuilta löytyvä knoppitieto olikin mielenkiintoinen. Edelliset kaksi peräkkäistä hattutemppua teki Kai Nurminen 1994. Ja jälkimmäisen päivämäärä sattui olemaan sama päivä, jolloin Kärki syntyi :)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Toi liigan sivuilta löytyvä knoppitieto olikin mielenkiintoinen. Edelliset kaksi peräkkäistä hattutemppua teki Kai Nurminen 1994. Ja jälkimmäisen päivämäärä sattui olemaan sama päivä, jolloin Kärki syntyi :)

Kohtalo kolkuttelee ovelle. Mitenköhän olisi tauon jälkeen, ei kahta ilman kolmatta...
 

SammyRumour

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & SHL
Toi liigan sivuilta löytyvä knoppitieto olikin mielenkiintoinen. Edelliset kaksi peräkkäistä hattutemppua teki Kai Nurminen 1994. Ja jälkimmäisen päivämäärä sattui olemaan sama päivä, jolloin Kärki syntyi :)
Ja Kärki on liigahistorian ensimmäinen joka tekee 3 maalia peräkkäisinä päivinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös