Olenkohan minä jossain kirjoittanut jotain Muukkosesta? En ole.
Olenkohan minä jossain puuttunut yhtään mihinkään muuhun kuin Norlyn viestiin, jossa varsin selväsanaisesti oltiin sitä mieltä, ettei Jalonen olisi ansainnut mitään rangaistusta, koska ei ole pitäviä todisteita? En ole.
Joten turhaa meikäläisen päälle alatte kuolaamaan mistään Muukkosen linjattomuudesta. Tietenkin joku saattaisi kysyä että onko aiemmissa tapauksissa tätä tapahtumaa käytännössä mainostettu lehti-ilmoituksella ja voisiko tuolla mainoksellakin esimerkiksi olla jotain roolia rangaistuksessa. Itse en viitsi kysyä, koska ei ehkä kiinnosta tapella asiasta netissä.
edit. Ja mainitaan nyt vielä HIFK-fanien riemuksi, että itse kyllä näin tämän Jalosen rangaistuksen enemmänkin tälläisenä kollektiivisena HIFK:n organisaatiolle osoitettuna rangaistuksena. Sakkoja ei ilmeisesti voitu antaa näytön puutteen takia. Niistä sitä vasta ininä olisikin syntynyt.
Ja editoidaan nyt vielä toistamiseen, kerta vauhtiin päästiin. Samoin Melartin rangaistus on ylisuuri, mutta se on ylisuuri sen takia että jotakuta piti taas päästä rankomaan. Itse olen sitä mieltä, että nimenomaan HIFK:ta kohti ne rangaistukset olisi pitänyt kohdistaa, mutta tässä astunee taas esiin ne todisteet ja sen vuoksi liiga on päättänyt näpäyttää Melartia. Eli ei ole linjassa ei, mutta ymmärrän kyllä syyn miksi ei (en välttämättä hyväksy).