Kuten oli varmasti Ville Peltosen, Esa Tikkasen, Tuomo Ruudun ja Kim Hirschovitsin.
Niin, on miehiä jotka puhuu, sitten on miehiä jotka on mitä puhuu..
Jarkko Immonen, Jari Viuhkola..
Kuten oli varmasti Ville Peltosen, Esa Tikkasen, Tuomo Ruudun ja Kim Hirschovitsin.
Tämän kirjoitat tänne varmana ja ehdottomana faktana, vaikka Jarkko Ruutu itse sanoo näin?
Tämän kirjoitat tänne varmana ja ehdottomana faktana, vaikka Jarkko Ruutu itse sanoo näin?
Huippuliksalla se Immonenkin Jyväskylään takaisin kalasteltiin. JYP ennen Seppästä ei olisi millään pystynyt hankkimaan miestä takaisin Jyväskylään.Niin, on miehiä jotka puhuu, sitten on miehiä jotka on mitä puhuu..
Jarkko Immonen, Jari Viuhkola..
Johan se on junnuna pelannut, joten on vain ajan kysymys kun palaa himaan. Hymiö.Lennu ei pelaa koskaan Jokereissa, eihän?
Haha, kymmenkertaisena! Just joo, olisin saanut kolme milliä kaudesta mut ei kato napannu, mut tulin tänne sitten kolmevuotisella sopparilla!!
Gags kirjoitti:Johan se on junnuna pelannut, joten on vain ajan kysymys kun palaa himaan. Hymiö.
"Mitä tulee petturuuden asteeseen, niin tikari kieltämättä kalvaa fanien kilpisydämiä ikävästi juuri nyt. Ruudun kuvitteleminen muuhun kuin HIFK-paitaan on hankalaa."
Kuten oli varmasti ... Esa Tikkasen.
Samalla periaatteella Ryan Giggs kuuluisi valita Man Cityn hall of fameen. Ehti edustaa junnuna jonkin aikaa Cityä.Taisi se Tikkanen pitää Jokereiden paitaa päällä reilut kymmenisen vuotta ennen IFK:n ryijyä.
Taisi se Tikkanen pitää Jokereiden paitaa päällä reilut kymmenisen vuotta ennen IFK:n ryijyä.
+ 10 kautta junnuissa.Tikkanen on YHDEN kauden pelannut ns. oikeana kiekkoilijana narreissa.
+ 10 kautta junnuissa.