Jani Nikko

• 4 259
  • 12

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
myönnän, olen laiska.. copy-pastetan omaa tekistiäni ilves.com:sta:
----------
Nikko kertoili tänään 1. erätauolla Ilves-Klubilla, että päätä särkee koko ajan ja kertoi myös sen (minkä me kaikki jo tiedämme), että pelit ovat tämän vuoden osalta ohi. Ei kuitenkaan halunnut spekuloida mahdollista uran loppua.

IMHO luulen ja epäilen vahvasti, että emme näe enää Jani Nikkoa Ilves-paidassa emmekä missään muussakaan pelipaidassa. Elämä on kuitenkin tärkeämpää kuin jääkiekko, varsinkin koulutetulle ja perheelliselle nuorelle miehelle. Ripakin on se varmasti tajunnut ja etsiskelee hyvää kiekollista puolustajaa... joka ei ole Jyrki Lumme (vaikka niin toivoisinkin)!

Ilves-Klubilla myös katkaistiin lopullisesti siivet Sonja-huhuilta ja epäiltiin, että mies lähtee jo viikonloppuna takaisin.
-------------

Nikko myös esitti syitä miksi loukkaantumiset ovat lisääntyneet:

-Kapeammat kaukalot
-Nopeampi tempo
-Tiettyjen pelaajien ajattelemattomuus
-Aika ei riitä ottamaan vastaan taklauksia (Nikko itse ei osaa ottaa)

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
"Ilves-Klubilla myös katkaistiin lopullisesti siivet Sonja-huhuilta ja epäiltiin, että mies lähtee jo viikonloppuna takaisin. "

Siis mitäs Sonja huhuja nyt on liikenteessä? Puhutaanko vielä samoista huhuista kuin aikaisemmin syssymmällä kun Lumme tuli suomeen visiitille? Ja onko mies tällä hetkellä Suomessa??

Harmi kuulla Nikon tapauksesta, totuus on että mies ei yksinkertaisesti osaa ottaa taklauksia vastaan tarpeeksi hyvin ja silloin voi käydä pahasti. Harmi sinänsä, taitava kaverihan mies on.

slapshot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs , Detroit Redwings ja Loimaan
Harmi vaan kun on hiiren kokoinen..

Viestin lähetti Daespoo
"Ilves-Klubilla myös katkaistiin lopullisesti siivet Sonja-huhuilta ja epäiltiin, että mies lähtee jo viikonloppuna takaisin. "

Siis mitäs Sonja huhuja nyt on liikenteessä? Puhutaanko vielä samoista huhuista kuin aikaisemmin syssymmällä kun Lumme tuli suomeen visiitille? Ja onko mies tällä hetkellä Suomessa??

Harmi kuulla Nikon tapauksesta, totuus on että mies ei yksinkertaisesti osaa ottaa taklauksia vastaan tarpeeksi hyvin ja silloin voi käydä pahasti. Harmi sinänsä, taitava kaverihan mies on.

Ja ei kroppa kestä edes Suomen sm.liigan pelejä. Hyvä pelaaja Nikko oli , ja olisi varsinkin pelannut vielä pitkään jos liigasta oltaisiin kielletty kaikki taklaukset

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Harmi vaan kun on hiiren kokoinen..

Viestin lähetti slapshot
Ja ei kroppa kestä edes Suomen sm.liigan pelejä. Hyvä pelaaja Nikko oli , ja olisi varsinkin pelannut vielä pitkään jos liigasta oltaisiin kielletty kaikki taklaukset
Minäkin pärjäisin SM-liigassa jos taklaukset kiellettäisiin.

Nimim. painoa 67 kg ja luistelunopeus kuin S.Kapasella.

Suosikkijoukkue
HIFK
Nikon kannattaisi kokeilla tiukempia remmejä kypäräänsä.

Ok, huono mutta en voinut vastustaa. Nikolle pikaisia paranemisia!

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten remmi suojaa?

Miten kypärän remmi suojaa päähän kohdistuneilta taklauksilta?Eihän se kovin paksu ole.. :)

msg

Jäsen
On kotikalja mulla tuolla, peräkammarissa, siellä juonut olen viikon tai kaksi, siksi varmaan mulla nenä punoittaa .
- Teekkarilaulukirja Rasputinista -

Eihän tuo mikään teekkarilaulu ole, varastettu legendaariselta yhtyeeltä TURO'S HEAVY G

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Jortikka ja Nenä Jalonen kertovat vuosien lääkärikokemuksellaan että RP Lehtosen vammoilla ei ollut mitään tekemistä Seefferi 'puhtaan' taklauksen kanssa vaan vain ja ainoastaan huonolla taklauksenvastaanottokyvyllä ja löysillä kypäränremmeillä.

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Viestin lähetti msg
On kotikalja mulla tuolla, peräkammarissa, siellä juonut olen viikon tai kaksi, siksi varmaan mulla nenä punoittaa .
- Teekkarilaulukirja Rasputinista -

Eihän tuo mikään teekkarilaulu ole, varastettu legendaariselta yhtyeeltä TURO'S HEAVY G

justjust ... sitten PerinneSeura (eli PerSe) on näköjään syyllistynyt tekijänoikeuslainrikkomukseen, mielenkiintoista .

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Ilveshän on pelannut Nikon loukkaantumisen jälkeen yhdellä apukapteenilla, mutta nyt Tomi Pettinen sai tuon kakkos - C:n .
Jokainen voi vetää tästä omia johtopäätöksiään :(

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
K-Espoo vs Pelicans
  • 3.60
  • 4.20
  • 1.99
TPS vs Jukurit
  • 1.39
  • 5.50
  • 6.60
Tappara vs KooKoo
  • 2.22
  • 4.05
  • 2.84
Ässät vs HIFK
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.98
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy