Olipas Järvinen huikea tänään aloituksissa! Hienoa että kerrankin ässillä oli pelin paras aloittaja.
Ei varmaan edes kaipaa sitä, että se C olisi rinnassa, koska onhan se nyt jo vallitsevien tietojen perusteella käynyt selväksi, että Järvinen on vähintään kakkosliideri kopissa (sitä paitsi Joensuun pelilliset ongelmat eivät ole kapteeniudesta kiinni). Ja onhan hän nyt kentällä Rubinin jälkeen joukkueen tärkein yksittäinen pelaajaJa C rintaan
Eikös JMJ ole jo pitkän aikaa ollut professori?En muuten tiedä miten ketjun otsikko on ennakoitu, mutta juuri katsoin Jami Virtasen haastattelun ja siitä selvisi, että näemmä myös joukkue käyttää Järvisestä nimitystä professori
Viimiseen 10 peliin 0+1 ja -2. Ei tosiaan vuoda kauheasti omiin, mutta ykköskentän mieheltä odotan itse muutakin kun nolla nollaa. Tosin eipä oikein sopivia ketjukoostumiksia ole tuntunut löytyvän, ja Järvisen peli-ilokin on kenties hieman kadonnut.
Karrin ”meidän peli” ei sovi alkuunkaan Järvisen tyyliselle pelaajalle. Toki pelaa hyvin myös puolustussuuntaan, mutta kyllähän oikeat avut ovat aivan muualla. Toki Karrin pelikirja ei sovi kenellekään, katsojille vähiten.
Jos tuo on "meidän peliä" niin suoritetaan kyllä sieltä heikoimmasta päästä. Muuten ei voi perustella tuota pelivälineen halveksuntaa. Jos mistään muusta niin oman käsitykseni mukaan pelivälineestä pidetään "meidän pelissä" verrattain hyvää huolta.
Kyllä tossa YVssä vähän muutakin viilattavaa on kuin Järvinen.Kautta on nyt pelattu 32 ottelua, ja Järvinen saanut ylivoimalla kasaan tehot 0+2. Näistä kahdesta maalista kumpikaan ei tullut minkään varsinaisen kuvion jälkeen, ensimmäinen piste oli kun sai riparin, ja pisti sen maalin eteen Talajan lapaan joka puttasi kiekon sisään. Toinen oli Matinpalon lämäri viivan tuntumasta.
Viimeiseen 25 otteluun ylivoimalla tehot 0+0.
Rohkeasti Myllymaata nelosen keskelle ja ylivoimalle. Järvinen voi pelata 5vs5 ja AV isolla vastuulla, mutta ylivoimaa turha pelata kun siitä ei tule lasta eikä paskaa.
On, en minä sitä sano. Vaikea ainakaan meikäläisen sanoa mikä siellä mättää, mutta kyllä Järvinen yksi syypäistä tuon YVn toimimattomuuteen on.Kyllä tossa YVssä vähän muutakin viilattavaa on kuin Järvinen.
Tietysti Aaltonen ja Kiiskinen ovat aivan eri luokan pelaajia kuin Järvinen, joten se selittää jo paljon. Mutta iso kysymys on tosiaan se, että miten tuossa Järvisen yv:ssä on tarkoitus se maali tehdä? Luulen, että siinä on kinkkinen pulma myös vastustajan alivoimakoutsille antaessaan ohjeita niistä asioista, jotka pitää ehdottomasti ottaa pois.On, en minä sitä sano. Vaikea ainakaan meikäläisen sanoa mikä siellä mättää, mutta kyllä Järvinen yksi syypäistä tuon YVn toimimattomuuteen on.
Ihan eri tapaan konkarit Juha-Matti Aaltonen ja Tuomas Kiiskinen on saaneet seurojensa ylivoimapelin rullaamaan, heillä molemmilla on joukkueidensa YV-pelistä iso vastuu, kuten Järvisellä Ässien ylivoimapelistä.
Joko Järvinen nyt pihalle tuosta YVstä, tai yksi yritys uusilla koostumuksilla. En edes oikein käsitä mikä tuon Järvisen YVn idea on, eli minkä kautta se maali pitäisi tulla? Ruuttua voisi koittaa neliön keskellä, Viitala B-pisteelle. Turgeoniakin voisi koittaa Joensuun roolissa, ja peluuttaa samanlaisessa roolissa kun Tiivolaa peluutettiin 20-21. Viivalle ei oikein ideaali pelaajaa löydy, McCoshen nyt kun sinne ei oikeastaan kuuluisi. Phillips taas kiekon kanssa hätäsempi mitä Barach.
Tietysti Aaltonen ja Kiiskinen ovat aivan eri luokan pelaajia kuin Järvinen, joten se selittää jo paljon. Mutta iso kysymys on tosiaan se, että miten tuossa Järvisen yv:ssä on tarkoitus se maali tehdä? Luulen, että siinä on kinkkinen pulma myös vastustajan alivoimakoutsille antaessaan ohjeita niistä asioista, jotka pitää ehdottomasti ottaa pois.