Jan-Mikael Järvinen – professori Pleijari

  • 51 216
  • 274
Tärkeä pelaaja, varsinkin keväällä. Ylivoimalla on Liigan mittapuulla aivan sitä eliittiä. 2014 ja 2015 keväältä finaalisarjasta voi katsella JMJ:n lättyjä Palolalle ja Jormakalle.

Mielestäni siitä oli paljon puhuttu, että miten jalka riittää Liigaan. Omaan silmään se tulee riittämään hyvin. Eikä tuo Järvinen mikään ikäloppu ole muutenkaan. Laatusentteri edelleen Liigaan!

39 pistettä oma veikkaus ensi kaudelle.
 

Äänetön

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tärkeä pelaaja, varsinkin keväällä. Ylivoimalla on Liigan mittapuulla aivan sitä eliittiä. 2014 ja 2015 keväältä finaalisarjasta voi katsella JMJ:n lättyjä Palolalle ja Jormakalle.

Mielestäni siitä oli paljon puhuttu, että miten jalka riittää Liigaan. Omaan silmään se tulee riittämään hyvin. Eikä tuo Järvinen mikään ikäloppu ole muutenkaan. Laatusentteri edelleen Liigaan!

39 pistettä oma veikkaus ensi kaudelle.
Polje ny vittuu.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Huvittavaa tuossa on, että täyttä asiaa. JMJ on laatusentteri edelleen liigaan ja en edes yllättyisi jos tekisi kovemmat tehot kuin yksikään Lukon sentteri tulevalla kaudella.

Jalka riittää kevyesti liigaan edelleen.
Kerrankin suippokorvainen Pistelinko87 tuossa yllä kirjoittaa asiaa :D

Mutta on se vaan huvittavaa miten koville raumalaisille voi ottaa jonkun vitsiturnauksen tappio.

Luulin että edes se ensimmäinen mestaruus rauhoittaisi noita hieman, mutta turha oli näemmä toivoni. Pikkuvelisyndrooma elää Raumalla vahvana, ei ne näemmä voi sille itse mitään.

Pistää vaan naurattamaan niin maan perhanasti :D

No, sieltä nyt tunnetusti tulee maan hölmöimmät ja myös helpoimmalla pelkurimaisesti luovuttavat kannattajat. Miettikää nyt, tuokin on vaihtanut jopa suosikkijoukkueensa tuohon nimimerkkinsä alle, kun joku elokuun alun höpöhöpöturnauksen tappio vei hänen tunnetusti heikolta itsetunnoltaan loputkin pohjat. Vähän käy jopa sääliksi...
 
Viimeksi muokattu:

Ässät1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän käy jopa sääliksi...
Ei niit tarvi säälii, iha lapasii koko kylä. Juu ja selkeesti Suomen itsetunnottominta sakkia yhdessä Turkulaisten kanssa, mitä kannattamiseen liittyy. Paskat valahtaa samantien ja takit kääntyy. Rahaa huudetaan lisää joukkueen vahvistukseen. Suorastaan selkärangatonta porukkaa.
Kyseessä oli vain harjoitusturnaus.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Eilinen muuten paljasti nyt sitten sen, että Järvinen on yksi jolla on A rinnassa alkavalla kaudella. Lieneekö sitten eilisen perusteella Joensuun ensimmäinen varamies..
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Näki jo eilen, että on edelleen pelimies. Luistin liikkuu ja pää raksuttaa entiseen tapaan. Erholtzille petasi muutaman avopaikan, mutta tämä sutasi ohi kiekosta. Järvisellä oli muutamakin paikka laukoa, mutta tuntuu kyllä siirtävän kiekon mielummin kaverille. Veikkaan, että tekee n. 30-35p.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Näki jo eilen, että on edelleen pelimies. Luistin liikkuu ja pää raksuttaa entiseen tapaan. Erholtzille petasi muutaman avopaikan, mutta tämä sutasi ohi kiekosta. Järvisellä oli muutamakin paikka laukoa, mutta tuntuu kyllä siirtävän kiekon mielummin kaverille. Veikkaan, että tekee n. 30-35p.
Kyllä.. hän edustaa juuri tätä "raivostuttavan" epäitsekästä pelaajatyyppiä, toki sellaisella ihan symppiksellä tavalla raivostuttavaa. Ajattelet varmaan samaa tilannetta eilen mitä itsekin tässä ensimmäisenä, kun Järvinen en-muista-missä-pelissä sai kiekon ilmaiseksi maalineteen itselleen. Varmaan hallissa moni spontaanisti huudahti ääneen "lauo nyt", mutta ei.. kun mies jäi katselemaan, että kenelle tässä nyt vielä syöttäisi. Ja sen takia se tilanne meni sitten kokonaan ohi

Tekee itse maaleja kaudella varmaan noin 7-10, ei nyt ainakaan kymmentä enempää..
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä.. hän edustaa juuri tätä "raivostuttavan" epäitsekästä pelaajatyyppiä, toki sellaisella ihan symppiksellä tavalla raivostuttavaa. Ajattelet varmaan samaa tilannetta eilen mitä itsekin tässä ensimmäisenä, kun Järvinen en-muista-missä-pelissä sai kiekon ilmaiseksi maalineteen itselleen. Varmaan hallissa moni spontaanisti huudahti ääneen "lauo nyt", mutta ei.. kun mies jäi katselemaan, että kenelle tässä nyt vielä syöttäisi. Ja sen takia se tilanne meni sitten kokonaan ohi

Tekee itse maaleja kaudella varmaan noin 7-10, ei nyt ainakaan kymmentä enempää..
Juurikin sama tilanne on mielessä, ei muistia myöskään mikä peli. Ajattelin että "ranteet lukkoon" ja yläpeltiin. No syötti sitten kuitenkin kaverille siitä vielä.

Kauhean montaa maalia en Järviseltä odota, 5-10 maalia todennäkösesti sieltä tulee. Ja nekin varmaan länkilirutuskia läpiajosta kun laukausta ei käytä.. :D
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti kaikkia ohjeistetaan laukomaan kohtuu paljon. On laukaus sitten millainen tahansa. Se vaikeuttaa vastustajan puolustamista, maalivahdin hommaa, helpottaa oman viisikon jatkumopelaamista ja parantaa oman jengin puolustusvalmiutta.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä Järvinen on tosi kova hankinta Ässiltä.
Ihan ykkösukkoja ens kaudella ja onneksi meillä sentteriosasto on jo viime kautta, parempi.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kerrankin suippokorvainen Pistelinko87 tuossa yllä kirjoittaa asiaa :D

Mutta on se vaan huvittavaa miten koville raumalaisille voi ottaa jonkun vitsiturnauksen tappio.

Luulin että edes se ensimmäinen mestaruus rauhoittaisi noita hieman, mutta turha oli näemmä toivoni. Pikkuvelisyndrooma elää Raumalla vahvana, ei ne näemmä voi sille itse mitään.

Pistää vaan naurattamaan niin maan perhanasti :D

No, sieltä nyt tunnetusti tulee maan hölmöimmät ja myös helpoimmalla pelkurimaisesti luovuttavat kannattajat. Miettikää nyt, tuokin on vaihtanut jopa suosikkijoukkueensa tuohon nimimerkkinsä alle, kun joku elokuun alun höpöhöpöturnauksen tappio vei hänen tunnetusti heikolta itsetunnoltaan loputkin pohjat. Vähän käy jopa sääliksi...
Lainaan itseäni sen verran, että sopivan mittaisen pelikiellon hölmöilyistään saatuaan @Pistelinko87 on näemmä lähestynyt minua ja joitakin muita ihan yhtä hölmöllä yksityisviestillä. Siellä on ilmeisesti edelleen korkki auki, eikä tuska ole vieläkään helpottanut :D

Ei minua yksityisviestit haittaa, monenlaista uhkailua ja suunsoittoa olen saanut tässä vuosien varrella. Eräs raumalainen jopa haastoi minut tappeluun, joskaan ei sitten vähemmän yllättäen itse ilmestynyt paikalle, vaikka niin kovasti uhosi riepovansa minua :D Mutta tämän sankarin tuotos on jotain niin lapsellisen surkeaa, että minua vallan hävettää hänen puolestaan. Voi raasua... :(

Tuo raumalainen heikkoitsetuntoinen pelkuruus ja perimänä saatu pikkuvelisyndrooma on jotain käsittämätöntä :)

Aiheeseen: J-MJ on varmasti erinomainen lisä Ässänippuun. Kokenut pelimies, joka on tottunut pelaamaan kovissa joukkueissa ja tietää mitä menestys vaatii.

Tekee hyvää joukkueen nuorille, kun porukassa on näitä kokeneempia kelmejä näyttämässä esimerkkiä. Jesse tietysti on ykkösliideri, mutta J-MJ on antamassa hyvää taustatukea.

Hyvä hankinta Kerttulalta!

Edit. Ja lisää yksityisviestiä pukkaa samalta sankarilta :D Olisikohan liian julmaa julkaista niitä? Ehkä se olisi. Hän saattaisi vajota masennukseen selvittyään, krapula on ehkä riittävä rankaisu raumalaiselle :)
 
Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Edit. Ja lisää yksityisviestiä pukkaa samalta sankarilta :D Olisikohan liian julmaa julkaista niitä? Ehkä se olisi. Hän saattaisi vajota masennukseen selvittyään, krapula on ehkä riittävä rankaisu raumalaiselle :)
Sunnarit on vakava paikka. Varsinkin, kun joutunut seuraamaan Ässien varsin helposti tullutta Pitsihömppämestaruutta.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No, eipäs yleistetä. Ei sentään kaikilla keitä yli kesäinen turnaus.
Olet oikeassa, pahoittelut :)

Tiedän kyllä että Raumalta löytyy ihan fiksujakin äijiä, tunnen muutamia.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Lainaan itseäni sen verran, että sopivan mittaisen pelikiellon hölmöilyistään saatuaan @Pistelinko87 on näemmä lähestynyt minua ja joitakin muita ihan yhtä hölmöllä yksityisviestillä. Siellä on ilmeisesti edelleen korkki auki, eikä tuska ole vieläkään helpottanut :D

Ei minua yksityisviestit haittaa, monenlaista uhkailua ja suunsoittoa olen saanut tässä vuosien varrella. Eräs raumalainen jopa haastoi minut tappeluun, joskaan ei sitten vähemmän yllättäen itse ilmestynyt paikalle, vaikka niin kovasti uhosi riepovansa minua :D Mutta tämän sankarin tuotos on jotain niin lapsellisen surkeaa, että minua vallan hävettää hänen puolestaan. Voi raasua... :(

Tuo raumalainen heikkoitsetuntoinen pelkuruus ja perimänä saatu pikkuvelisyndrooma on jotain käsittämätöntä :)

Aiheeseen: J-MJ on varmasti erinomainen lisä Ässänippuun. Kokenut pelimies, joka on tottunut pelaamaan kovissa joukkueissa ja tietää mitä menestys vaatii.

Tekee hyvää joukkueen nuorille, kun porukassa on näitä kokeneempia kelmejä näyttämässä esimerkkiä. Jesse tietysti on ykkösliideri, mutta J-MJ on antamassa hyvää taustatukea.

Hyvä hankinta Kerttulalta!

Edit. Ja lisää yksityisviestiä pukkaa samalta sankarilta :D Olisikohan liian julmaa julkaista niitä? Ehkä se olisi. Hän saattaisi vajota masennukseen selvittyään, krapula on ehkä riittävä rankaisu raumalaiselle :)
Kuinka helvetin moni näitä mahtoi saada kun mä + 5 muuta meistä oli tägätty kans johonki YV:hen? :D
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuinka helvetin moni näitä mahtoi saada kun mä + 5 muuta meistä oli tägätty kans johonki YV:hen? :D
Jaa-a... Se taisi nyt oikeasti osua tälle yksilölle arkaan paikkaan :)
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kuinka helvetin moni näitä mahtoi saada kun mä + 5 muuta meistä oli tägätty kans johonki YV:hen? :D
Ilmeisesti aika monelle on lähtenyt, sillä meikäläiselle tuli myös YV ja siinä ei ollut tägättynä kumpaakaan nimimerkeistä @Jyyd tai @Naurava Sika .
Viimeisin viesti tullut maanantain puolella ja taso senkuin nousee.
Koville ottaa näemmä ja korkki on tukevasti auki.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Ilmeisesti aika monelle on lähtenyt, sillä meikäläiselle tuli myös YV ja siinä ei ollut tägättynä kumpaakaan nimimerkeistä @Jyyd tai @Naurava Sika .
Viimeisin viesti tullut maanantain puolella ja taso senkuin nousee.
Koville ottaa näemmä ja korkki on tukevasti auki.
Nyt se sekos valla!

Mitä ny JMJ:hin liittyen niin ilolla saa seurata häntä seuraavat kaksi kautta.
Kunhan joku saa lätyistä tehtyä maalin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilmeisesti aika monelle on lähtenyt, sillä meikäläiselle tuli myös YV ja siinä ei ollut tägättynä kumpaakaan nimimerkeistä @Jyyd tai @Naurava Sika .
Viimeisin viesti tullut maanantain puolella ja taso senkuin nousee.
Koville ottaa näemmä ja korkki on tukevasti auki.

Joo, niitä yksityisviestejä todellakin tulee. Viimeisin tänään yöllä hieman yhden jälkeen ja laatu oli taas sitä samaa.

Järvisestä sen verran, että on todella hyvä syöttäjä ja muutenkin pelitietokone raksuttaa siellä päässä jatkuvasti. Tekee kentällä oikeita ratkaisuja. Muutenkin hyvä persoona, koska pilkettä silmäkulmassa riittää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös