Saas nähdä miten äijän käy. Try out voimassa 25.1.2011 asti, mitäs luulette, saako loppukauden sopparin? En kovin hyvin tunne vapaana olevien maalivahtien markkinoita, joten itse en osaa veikata sen suhteen mitään, mutta Lasak on nyt kuitenkin jokkueeseen jonkin verran tutustunut ja varmaan sopeutunutkin, joka luulisi puhuvan hänen puolestaan. Itse olisin kyllä valmis jatkamaan Lasak-Järvinen kaksikolla.
Jos näin mututuntumalta pitäisi sanoa, niin Lasak on paras mahdollinen maalivahti saatavilla Jokereihin tällä hetkellä. Myös joukkuehengen kannalta tuskin tekee gutaa ottaa hyvin pelanneen kassarin tilalle uusi kokeilu. Lasak sanoi muuten ennen ensimmäistä peliä, että on jo itse täysin varma, että saa loppukauden sopimuksen.
Odotan innolla pudotuspelejä, sillä on sellainen kutina perseessä, että Lasak saa kunnon flown päälle. Kuitenkin hyvin venyvä iso kumiukko, joka on jo kovissa peleissä näyttänyt torjuvansa loistavasti. Parantaa peli peliltä, en pistäisi pahakseni vaikka ensi kauteenkin lähdettäisiin tällä kaksikolla.