jake styles
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Erichin pyssystä lähtee vähän erilainen soundi mitä on itse ampumahiihtokisoissa kuullut.
Ei tahdo Jameksi linnaan sakkolihasta.Onkos Bibi ainoa jolle Jameksi sanoo periaatteellisesti ei? Joidenkin kohdalla mieli toki muuttuu ennen tai jälkeen kaadon.
Ennen oli tämäkin asia paremmin. Ennen ei ammuttu pienoiskiväärillä vaan sotilaskiväärillä.Erichin pyssystä lähtee vähän erilainen soundi mitä on itse ampumahiihtokisoissa kuullut.
Samoin verisuonissa virtaa vähän kovemmat d-vitamiinit.Erichin pyssystä lähtee vähän erilainen soundi mitä on itse ampumahiihtokisoissa kuullut.
Ei ne ole oikeat äänet, ne on vaan niitä efektimiehen tulkintoja suihkinnasta ja paukkeesta syntetisaattorilla.Erichin pyssystä lähtee vähän erilainen soundi mitä on itse ampumahiihtokisoissa kuullut.
Nä olikin Itä-Eurooppa vastaan Länsi-Saksa tjsp.Ennen oli tämäkin asia paremmin. Ennen ei ammuttu pienoiskiväärillä vaan sotilaskiväärillä.
Itse asiassa kisoissa vaihdettiin piekkariin jo 1978. Ei se ole Bondeissa niin justiinsa.
Tuohon aikaan oli vielä suorittavassa portaassa itse.Tywin Lannister!
Jätkä omistaa golfkerhon ja lentää turistissa...
Ski Jump International on edelleen paras aiheesta tehty peli.Onko tämän pohjalta kehitetty se Win3.1:n SkiFree-peli?