Joo, ihmettelin samaa. Kesäkuun alkuun saakka nähtävissä muut Sanoman kanavien elokuvat, paitsi pääosin Nelosen kello 21:n elokuvapaikat touko-kesäkuun vaihteessa. Pitävät Bond-katsojia jännityksessä.@Jacobus
Nelosen leffatarjonta on nettisivuilla nähtävissä 5.6. saakka. Erikoista, että Bondeja ei ole näkyvissä lainkaan.
En syytä Nelosta. Tässä on todennäköisesti takana SPECTRE:n likainen peli. Viivyttelemällä sopivien ottelupäivien ilmoittamista kaikenlaisiin tekosyihin vedoten yritetään psyykata Jameksen ketjun valmistautuminen kauteen pilalle.Joo, ihmettelin samaa. Kesäkuun alkuun saakka nähtävissä muut Sanoman kanavien elokuvat, paitsi pääosin Nelosen kello 21:n elokuvapaikat touko-kesäkuun vaihteessa. Pitävät Bond-katsojia jännityksessä.
Seurajohto pitää otteessaan ja The Massiivinen on faksissa odottamassa julkaisulupaa. Kokoonpano kerralla kuntoon ja samalla mediatila haltuun.Joo, ihmettelin samaa. Kesäkuun alkuun saakka nähtävissä muut Sanoman kanavien elokuvat, paitsi pääosin Nelosen kello 21:n elokuvapaikat touko-kesäkuun vaihteessa. Pitävät Bond-katsojia jännityksessä.
Sellainen ketjun oma Kimmo Timonen pitäisi vielä kaivaa jostakin.
Siltähän se vaikuttaakin. En antanut SPECTRE:n estää, vaan jatkoin asian tonkimista. Ponnisteluni tuottivatkin tulosta ja löysin lisää tietoja tulevan kesän Bond-otteluohjelmasta Telsu.fi-ohjelmatiedoista, josta paljastuivat ensimmäiset matsit. Tiedot ulottuvat 12.6. saakka.En syytä Nelosta. Tässä on todennäköisesti takana SPECTRE:n likainen peli. Viivyttelemällä sopivien ottelupäivien ilmoittamista kaikenlaisiin tekosyihin vedoten yritetään psyykata Jameksen ketjun valmistautuminen kauteen pilalle.
Mahtavaa! Ainoa oikea* tapa edetä on aloittaa alusta. Piste.Näyttäisi siltä, että tänä kesänä mennään aikajärjestyksestä, sillä kesäkuun ensimmäisessä Bondissa tavataan tohtori No.
Bond-kauden aloitus:
ma 27.5. No Time To Die
ma 3.6. Salainen agentti 007 ja tohtori No
ke 5.6. Salainen agentti 007 Istanbulissa
ma 10.6. 007 ja Kultasormi
ke 12.6. 007 - Pallosalama
Maanantain matsit uusitaan perjantaisin ja keskiviikon matsit lauantaisin.
Lähde: Telsu.fi
Laitetaan huonoin alkuun, sen jälkeen mukava jatkaa kesää.No mikä tämä No Time to Die veto on oikein ensimmäisenä? Jatkuu siitä Jeesuksen ylösnousemuksessa? Itse asiassa that makes sense, hyväksytään.
Anna tulla vaan, sehän olisi itse asiassa toinen visailu joka täällä on. Tein itse muutama vuosi sitten tällaisen ja ajattelin myös joskus tehdä jatkoa sille, mutta en ole vielä toistaiseksi saanut aikaan. Mutta hanaa vaan!Miten on, kiinnostaako porukkaa pieni Jameksi-aiheinen tietokilpailu, jota olen talven mittaan laatinut? Sen avulla voisi lämmitellä katsojiakin niin, että kiekon tippuessa jäähän katsomossa on heti tunnelma katossa.
Tuo oli mennyt aikanaan ohi. Harmin paikka, mutta voi olla, etten olisi vielä tuolloin pärjännyt Denverin Munasyndille.Anna tulla vaan, sehän olisi itse asiassa toinen visailu joka täällä on. Tein itse muutama vuosi sitten tällaisen ja ajattelin myös joskus tehdä jatkoa sille, mutta en ole vielä toistaiseksi saanut aikaan. Mutta hanaa vaan!
James Bond -visailu
Kun täällä nyt näitä visoja ja kisoja ja muita arpajaisia on pidetty niin ehkä tällekin osastolle voisi sellaisen ultimaattisen grande finalen järjestää. Pidetään homma suht simppelinä, eli kysymyksiä Bondeihin liittyen ja oikeasta vastauksesta tulee piste, vääristä ei tule miinuksia. Elokuvien...keskustelu.jatkoaika.com
Näyttelijä on kulisseissa jo valittu ja kässäriä kirjoitellaan valmiiksi. Ei varmaan ihan heti teattereihin ilmesty mutta eiköhän ensimmäinen uusi bond tule viimeistään 2027Olikos ihan uutta Jamesia suunnittelilla, siis ihan vakavissaan?
Kunhan majuri Amasovan sivutissi vilahtaa kysymyksissä, kaikki käy.Olisihan sellainen visa kiva kokeilla...
Olisiko kysymykset luokkaa,
Millaiset silmäsit Loquella oli.
a) pyöreät
b) neliön muotoiset
c) ei laseja
d) kahdeksan kulmaiset
Minkä värisen Lotuksen kyytiin Luigi Ferrara tapettiin
a) punainen
b) valkoinen
c) keltainen
d) musta
Montako kertaa Bond on vieraillut Venetsiassa
a) kaksi
b) kerran
c) ei kertaakaan
d) kolme
"Santses" löytää muijansa pettämästä, mitä vieraalta mieheltä "poistettiin".
a) pää
b) kivekset
c) haima
d) sydän
Mä voisin mennä katsomaan Diandran keikkaa vaikka laulaisi ukko nooa koko keikan ajan. On kyllä ihan huikea artisti. Tuolta ei tosi Bond-fani poistu ilman kosteita silmäkulmia.Tiketti.fi tulee ens viikolla myyntiin Diandra keikan lippuja syyskuun spektaakkeliin, jossa vetää Bond biisejä.
Tehdäänkö yhteismatka keikalle.
Linkki on tässä
Tässähän nyt olisi sauma sille palstalaistapaamiselle, josta on ollut puhetta.Tiketti.fi tulee ens viikolla myyntiin Diandra keikan lippuja syyskuun spektaakkeliin, jossa vetää Bond biisejä.
Linkki on tässä
Mä voisin mennä katsomaan Diandran keikkaa vaikka laulaisi ukko nooa koko keikan ajan. On kyllä ihan huikea artisti. Tuolta ei tosi Bond-fani poistu ilman kosteita silmäkulmia.
PS. Saako vaimon ottaa mukaan vai onko tämä members only?
Tässä on nyt tiukka paikka. Musta vai punainen? Tuleeko ketjutapaaminen vai yllätänkö vaimon? Didi kävi itse asiassa vetämässä täällä talvella kirkkokonsertin, jossa käytiin ja ääni on kyllä livenäkin upea. Taisin ajatuksissani jo tuolloin sommitella häntä vetämään skyfallia..Tiketti.fi tulee ens viikolla myyntiin Diandra keikan lippuja syyskuun spektaakkeliin, jossa vetää Bond biisejä.
Linkki on tässä