Jalkasieni / -silsa

  • 2 762
  • 12

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Moro palsta ihmiset!
Jatkoajansivuilla on mainostettu voidetta tai lääkettä jalkasieneen.
Nyt kun päätin että tilaan/ostan tuotteen en löydäkkään mainosta että voisin tilata sitä. Aineen nimi kun ei jäänyt aikaisemmin mainoksen nähtyäni mieleen.

Sattuuko joku tietämään minkä niminen tuote on kyseessä. Suuret kiitokset sille joka nimen kertoo.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Niin joo ne evästeet.

Mutta kyllä varmaan tuota voidetta mainostetaan monelle näillä sivuilla, vaikka ihmisten eri profiilit tekevät eroja evästeisiin ja näin myös mainoksiin.

Eli siis, jos jollain tulee mieleen. Niin kertokaa please voiteen nimi.

Mainos oli jotenkin luotettavan tuntuinen vaikken yleensä niihin sorru, niin nyt on juuri niin kuin mainos väitti että normi lääketiede ei pysty siltaa parantamaan ja siksi aion koettaa tätä voidetta. Maksaa 50€, mutta kun silti vituttaa nuo kynnet kun ovat tärviöllä ja rumat.
 

ipaz

Jäsen
Itse olen käyttänyt kynsisieneen Naloxia. Saa apteekista. Molemmat isovarpaan kynnet oli kovia ja "kuolleen" näköisiä. Lohkesivat helposti. Nyt nelisen kuukautta lähes joka ilta ennen nukkumaan menoa laittanut voidetta kynsiin, niin alkaa olemaan taas normaalin näköiset. Vielä on kynsien kärjet värittyneet, mutta uutta tervettä kynttä kasvaa koko ajan lisää.
 

teppana

Jäsen
Itse olen käyttänyt kynsisieneen Naloxia. Saa apteekista. Molemmat isovarpaan kynnet oli kovia ja "kuolleen" näköisiä. Lohkesivat helposti. Nyt nelisen kuukautta lähes joka ilta ennen nukkumaan menoa laittanut voidetta kynsiin, niin alkaa olemaan taas normaalin näköiset. Vielä on kynsien kärjet värittyneet, mutta uutta tervettä kynttä kasvaa koko ajan lisää.

Itse söin reseptillä haettavia pillereitä about 3 kuukautta samaan vaivaan ja kynnet palautui terveiksi. Varmaan intistä lähtien ollut kuolleet kynnet (yli 10 vuotta).
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Älä nyt ainakaan jalkasilsaan tarkoitettua voidetta mene ostamaan kynsisieneen.

Tuli varmaan virheellisesti häpötettyä tuosta silsasta.
Siis kynsisienestä on kysymys ja siihen näillä sivuilla
sinostettiin uskottavan oloisesti voidetta joka toimisi muutamassa viikossa. Toisin kuin Nalox tms koululääketieteen lääkkeet.

Eli jos tiedät minkä niminen aine oli kyseessä kerro.
 

ipaz

Jäsen
Tuli varmaan virheellisesti häpötettyä tuosta silsasta.
Siis kynsisienestä on kysymys ja siihen näillä sivuilla sinostettiin uskottavan oloisesti voidetta joka toimisi muutamassa viikossa. Toisin kuin Nalox tms koululääketieteen lääkkeet.

Eli jos tiedät minkä niminen aine oli kyseessä kerro.

Käsittääkseni sellaista ainetta ei ole olemassakaan joka korjaisi kynnen muutamassa viikossa. Jostain olen lukenut että on aine joka tappaa sienen, mutta samalla kynnen, eli se irtoaa kokonaan ja siihen sitten kasvaa ajan kanssa uusi terve kynsi tilalle. Hidasta hommaa on tällainen kynsisienen taltuttaminen. Nalox pehmentää kynnen parissa viikossa ja sellainen kellertävä väri katoaa samalla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä minkä mainoksen olet nähnyt, mutta Canesprolla minä sienenperkeleen poistamisen isovarpaani kynnestä aloitin. Sillä saa kyllä vanhaa kynttä kuorittua nopeasti, mutta sen kanssa pitää olla kärsivällinen ja työtä se teettää. Ja kynnen pois kalvamisen jälkeen pitää todellakin käyttää sitten vielä jotain toista mömmöä sen sienen hoitoon. Aloitin homman vajaa vuosi sitten ja vasta nyt uusi kynsi alkaa olemaan ok.

Kynsi kasvaa noin 0,1 milliä päivässä, joten kyllä sen uuden kasvua saa sitten hetken odotella. Ja mikäli sitä sientä ei ole kunnolla poistanut, niin se uusi kynsi kasvaa kyllä taas sen sienen kanssa.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En tiedä minkä mainoksen olet nähnyt, mutta Canesprolla minä sienenperkeleen poistamisen isovarpaani kynnestä aloitin. Sillä saa kyllä vanhaa kynttä kuorittua nopeasti, mutta sen kanssa pitää olla kärsivällinen ja työtä se teettää. Ja kynnen pois kalvamisen jälkeen pitää todellakin käyttää sitten vielä jotain toista mömmöä sen sienen hoitoon. Aloitin homman vajaa vuosi sitten ja vasta nyt uusi kynsi alkaa olemaan ok.

Kynsi kasvaa noin 0,1 milliä päivässä, joten kyllä sen uuden kasvua saa sitten hetken odotella. Ja mikäli sitä sientä ei ole kunnolla poistanut, niin se uusi kynsi kasvaa kyllä taas sen sienen kanssa.


Kiitos vastauksesta, tuon Canespron olen nähnyt TV-mainoksessa, mutta varmaan tosiaan vaatii vielä toisen lääkkeen jolla sieni varsinaisesti tapetaan. Vitsi kun potutaa kun , "mun" jatkoajan sivustolla mainos "pyöri" ainakin 1/2 vuotta ja ajattelin että pitäisi tilata. No nyt kun päätin että tilaan niin en enää löydä/törmää mainokseen eikä aineen nimi muistu mielee. Prkl. Kaippa se vielä joku päivä tulee.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eikö noita lääkkeitä nyt ole ihan käsikaupassa apteekeissa? Tai jos haluaa oikeasti vaivasta eroon, käy vaikka lekurissa?
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei nuo käsikauppalääkkeet tahdo tehota. Sisäisesti elikkä tapletteja en haluaisi syödä. Jokunen vuosi sitten söinkin lääkärin määräämiä tabuja mutta ei auttanut. Lääkkeen nimi on muistista kadonnut.

Tuo mainostettu voide oli saksalainen ja vaikka yleensä karsastan liika kehuja tuosta tuli jotenkin sellainen tunne että puhuva totta. Kun vain jotenkin saisi tietoon mikä oli valmisteen nimi niin tilaisin.

Tulee varmaan vielä mainoksena näille sivuille.
 

rekufa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kiitos vielä kaikille kommenteista. Otan yhteyttä yhteystietojen kautta jospa sitäkautta löytyisi valmiste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös