Karataanko ?Meillä on niinpäin että minä (nainen) katson mielelläni urheilua ja miestä EVVK. No antaa minun rauhassa katsoa, ei siinä mitään. Olisi vaan kiva yhdessä katsella ja kommentoida mutta kun toinen on ihan tylsistynyt jos pitää jotain jalista katsella.
Sveitsi, voi luoja. Hieno homma..
vetääkö se sveitsiläinen tattiin tuolla maassa? näytti siltä. on jätkällä pokkaa. no ei siinä mitään.
Minne mentäs? Morsian karkuteilla II.... Ei vaan, hyvä tämä näin. Voi kunnolla keskittyä peliin (eli lukemaan live-seurantaa).Karataanko ?
Marcelo on saanu joskus elämän läpi kestävän sähköiskun tukasta päätellen
Hyvin on kyllä kisojen alussa pienemmät laittanu isommille kampoihin
Kun katsoo pelaajien tukkamallia, niin toisen kampoihin laittaminen on kyllä vittumainen ele.
Eehehhehe.
Täytyy tunnustaa että hörähdin. Olen väsynytKun katsoo pelaajien tukkamallia, niin toisen kampoihin laittaminen on kyllä vittumainen ele.
Eehehhehe.
Kun katsoo pelaajien tukkamallia, niin toisen kampoihin laittaminen on kyllä vittumainen ele.
Eehehhehe.
Suihinottaminen hyvän futisottelun ohessa on ihan jees.
Kainulainen lausuu Shaqirin jotenkin oudosti "tsatsiiri" tai välillä melkein kuin "tsatsiki". Eikös se yleensä sanota "Shakiri" tms?
Lausutaan shaziri koska kyseessä on Kosovon albaani. Vrt. Shefqi Kuqi. Ylellä tuo on lausuttu vuosikausia väärin mutta nyt on Kainulainen ilmeisesti tehnyt läksynsä vaikka välillä meneekin vanhasta muistista väärin.
Pique, maailman paras, on Shakirin mies.