Gostisbehere
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Philadelphia City of Brotherly Love
Olen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
KuopijoooKalPa teki maalin?
Jep, KuopijooKalPa teki maalin?
Olen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
Sommerille lisää lisää treeniä pilkkuihin
Joo, täysin Espanjan vankkureissa loppuun asti. Forzaa!Vittu kun nämä Ranskat ja Englannit pilaa nämä kisat.
No toivottavasti Espanja voittaa. Hollannilla ja Turkilla nyt ei vain riitä.
Suomi pääsee jalkapallon mm-kisojen lopputurnaukseen?Olen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
Onko Southgaten patsas jo valmis
No nyt oli varma suorittamista englannilta, Juden runkkumooveja lukuunottamatta.
Eikä edes haittaisi näissä kisoissa Englannin menestys, kyllähän näitä nyt mieluummin katsoo kuin Ranskan pelejä.
Paavo Väyrysestä presidenttiOlen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
Britit voittaa em-kisat?Olen todistanut että Suomi voittaa Euroviisut ja Englannin voittavat pilkuilla. Mitä seuraavaksi ?
On Litillä sentään kaksi mokattua rankkaria. Toinen Ajaxissa, toista en muista missä ja milloin tapahtui.Onko Toney ja Palmer samassa seurassa Littin kanssa eli ei ole ikinä munattu rankkaria?
Ja 1996 Espanjan. Siinä ne taisi sitten ollakin.Onhan ne aikaisemminkin voittaneet, esim 2018 Kolumbiaa vastaan.
Ranskalla ei ole yhtään pelitilannemaalia tehtynä koko kisoissa. Saamattomia ovat, potentiaalia kuitenkin on Mbappesta alkaen.Pakko kysyä, että miten tää englannin peruuttelu eroaa Ranskan peruuttelusta? Bellingham filmaa enemmän, mutta mitä muuta?