Mainos

Jalkapallon EM 2024 – liveseuranta

• 526 083
  • 18 941

Kumpi voittaa EM kultaa?

• Espanja

Ääniä: 127 67,2%
  • Englanti

Ääniä: 62 32,8%

• Äänestäjiä
    189
  • Poll closed .

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Ihan oikeasti, katsokaa molempien muotoja. Aivan fantastisen ihanaa shakkia menossa so far.
Etkös aiemmin turnauksen aikana kritisoinut tällaista 'jalkapalloshakkia', että mitä kuraa tämä on ja eihän tästä nauti kuin jotkut 'asiantuntijat', ja itse et tällaisesta pelistä todellakaan nauti tjsp. ? Mikä lie muuttunut parin viikon aikana, että tämä onkin nyt niin 'mahtavaa' ja nyt nautit tällaisesta pelistä...

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Etkös aiemmin turnauksen aikana kritisoinut tällaista 'jalkapalloshakkia', että mitä kuraa tämä on ja eihän tästä nauti kuin jotkut 'asiantuntijat', ja itse et tällaisesta pelistä todellakaan nauti tjsp. ? Mikä lie muuttunut parin viikon aikana, että tämä onkin nyt niin 'mahtavaa' ja nyt nautit
Pääasia ei ole itse asia tai mielipide vaan eri mieltä oleminen.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Tänään alkoi kesäloma ja olen käyttänyt elämästäni kohta pari tuntia katsoen tätä matsia selvin päin. Toki voisi tässä mennä huonomminkin, sillä tuolla stadionilla taitaa olla noin 50 000 ihmistä, jotka ovat maksaneet tästä ”viihteestä”.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Etkös aiemmin turnauksen aikana kritisoinut tällaista 'jalkapalloshakkia', että mitä kuraa tämä on ja eihän tästä nauti kuin jotkut 'asiantuntijat', ja itse et tällaisesta pelistä todellakaan nauti tjsp. ? Mikä lie muuttunut parin viikon aikana, että tämä onkin nyt niin 'mahtavaa' ja nyt nautit

Katsos kun nyt suurin osa muista on sitä mieltä että tämä on tylsää. Se on se vissi ero.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Tänään alkoi kesäloma ja olen käyttänyt elämästäni kohta pari tuntia katsoen tätä matsia selvin päin. Toki voisi tässä mennä huonomminkin, sillä tuolla stadionilla taitaa olla noin 50 000 ihmistä, jotka ovat maksaneet tästä ”viihteestä”.
Paljonko se Yle-vero onkaan? Saako sillä liput peliin?

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mitäs Valevuori on muuten ottelusta sanonut?

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
-Veikkasin että Espanja voittaa Saksan 2-1 jatko-ottelussa.
-Veikkasin että Portugali-Ranska päättyy 1-0 jommalle kummalle, Portugalille jos ei mene Rollen diivailushowksi.

Taidan olla nero.

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Miettikää miten kova Portugali ois jos ei tarttis vetää yhden miehen alivoimalla 90 minuuttia plus jatkot.

Onneks Pepe sentään pitää ikämiesten lippua korkealla.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Etkös aiemmin turnauksen aikana kritisoinut tällaista 'jalkapalloshakkia', että mitä kuraa tämä on ja eihän tästä nauti kuin jotkut 'asiantuntijat', ja itse et tällaisesta pelistä todellakaan nauti tjsp. ? Mikä lie muuttunut parin viikon aikana, että tämä onkin nyt niin 'mahtavaa' ja nyt nautit tällaisesta pelistä...
Missä olen tällaista sanonut?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy