Jos pallo kimpoaa puolustajan jalan kautta maalivahdille, niin sitä ei lasketa syötöksi. Jos tilanteessa ei katsota puolustajan yrittäneen syöttää palloa omalle maalivahdille.Ok, siltä se silmääni näytti. Harmi, ettei tullut hidastusta.
Tomas Radzinski, EvertonTosaint Ricketts MyPa.
Kolme vaparia vetää, kun kukaan muu ei saa niitä laukoa, muuten tulee poru.Rolle tekee 3.
Kuka on Leino?Leino kutsui Sanea kokeneeksi. Tuo ei ole se ensimmäinen sana, joka mielestäni Sane kuvaa. :D
Kroos ja Neuer ovat kokeneita.
Olin 2012 Marbellassa kun viimeksi voittivat. Melkoiset juhlat oli.Ihan älytöntä että tuolla on joku lapsi joka tuskin muistaa yhtään Espanjan Euroopan mestaruutta.
Haluaisitko keskustella tästä lisää?Saksa vs. Ranska välierä olisi Euroopan taloudelle hyvä asia, myös maabrändien välinen mittelö olisi melkoinen.
Ville Bille Leino Beino. Eino Leinon poika.Kuka on Leino?
Ville Hans Viking "Billebeino" Leino.Kuka on Leino?
Sama linja molemmille. Eikös vain?Missä pörröpään kortti
Jos tämä on tylsää niin en suosittele katsomaan Portugali Ranskaa…Voi tätä jalkapallon riemujuhlaa.
On tämä ihan viihdyttävä matsi omiin silmiin ollut. Sattuu ja tapahtuu, maalipaikat toki vähissä.Voi tätä jalkapallon riemujuhlaa.
EU:n kaksi isointa taloutta ja taloudellisen toimeliaisuuden voi olettaa lisääntyvän joka maassa, mikä pelaa seuraavalla kierroksella.Haluaisitko keskustella tästä lisää?
Mä oon katsonut vaan Englannin pelit, ja tämähän on ihan huippu viihdyttävää niihin verrattunaOn tämä ihan viihdyttävä matsi omiin silmiin ollut. Sattuu ja tapahtuu, maalipaikat toki vähissä.
Olin 2012 Marbellassa kun viimeksi voittivat. Melkoiset juhlat oli.