Sehän oli vuoden 2004 kisat eli tasan 20 vuotta sitten.@Yön Kärppä mikäs vuosi se oli kun Italia jäi alkulohkoon, kun Tanska ja Ruotsi ? pelasivat 2-2 tasurin tjsp. Mikä tahansa muu tulos olisi vienyt Italian jatkoon...
Ja taisi olla vielä, et 30 vuoteen ko. maat eivät olleet pelanneet 2-2 tulosta
Anteeksi, että tulen itse herran saappaisiin, mutta 2004!! Enkä perustele!!@Yön Kärppä mikäs vuosi se oli kun Italia jäi alkulohkoon, kun Tanska ja Ruotsi ? pelasivat 2-2 tasurin tjsp. Mikä tahansa muu tulos olisi vienyt Italian jatkoon...
Ja taisi olla vielä, et 30 vuoteen ko. maat eivät olleet pelanneet 2-2 tulosta
Olet sairas!Anteeksi, että tulen itse herran saappaisiin, mutta 2004!! Enkä perustele!!
Monesti odottaa suurmailta sitten sitä hyvää peliä näissä clasheissä kun eka katseltu jotain romanioita ja vatikaaneja. Monesti nämä vaan tuppaa lässähtää kun on niin helvetin tarkkaa ja taktista ja nopeasti tulee ikävä bulgarian kantapääsyöttöjä ja Albanian ennakkoluuloista tehdään maali -filosofiaa.Espanja-Italia sitten seuraavaksi. Ei pitäis olla huono peli!
Toivottavasti @TuleeEnnenaikaisesti , sillä ei tuonne varmaan kovin kauaa viitsi nylkyttää.Olet sairas!
Montako sivua Englannin Jatkoajan Southgatelle kenkää!!1! -topicissa on viestejä?
Minä katsoin, että Spallettilla oli Kojakin tyyliin tikkari suussa.Spalletilla pilli suussa. Rohkeasti vaan.
Koskas se nimensä vaihtoi?Spalletilla pilli suussa. Rohkeasti vaan.
Näpäilyvirhe, eli Spaleti.Koskas se nimensä vaihtoi?
Oluet sohvalle, kiitos!
Fernando Alonso?
Kuvissa vilahti kuitenkin.Italian kansallislaulu ei ole jalkapallo-otteluissa entisensä, kun Buffon ei ole joukkueessa mukana.
Eikä Schumi.Italian kansallislaulu ei ole jalkapallo-otteluissa entisensä, kun Buffon ei ole joukkueessa mukana.