Miksei Suomi prässää kuten Itävalta?
Asiasta ja silmämunasta kolmanteen: minua on lapsena puraissut muurahainen munasta. Sattui.Ööh? Itikkako sinne silmämunaan pisti?
Muistelin että Monacolla oli sheikki, mutta olikin oligarkki. Ei tosin taida nykyään paljon lämmittää.Pesgi joo, mutta miten muut?
Ei voi sattua kun ollut niin pieni silloin!!Asiasta ja silmämunasta kolmanteen: minua on lapsena puraissut muurahainen munasta. Sattui.
Välillä Portugali menee ohi viidenneksi. Mutta siihen nähden minkälainen pelaajatuotanto niillä on niin ei kiinnosta näköjään kehittää sarjaa."Vitsihuumoria" on kyllä aivan liian räikeä termi Ranskan pääsarjasta. On niiden sarja kuitenkin viidenneksi kovin sarja Euroopassa, ja kenties maailmassakin.
Jäikö munasta mitään jäljelle?Asiasta ja silmämunasta kolmanteen: minua on lapsena puraissut muurahainen munasta. Sattui.
Just kun luin tätä viestiä, niin samalla hetkellä "Ranska ei kovin helposti häkelly kälä kälä kälä". Varsin raskas kommentaattori kyllä.Onko tämä kommentaattori vähän Ranskan fani? Ranska ranska ranska uuh aah Mbappe Deschamps Itävallalla ei mahdollisuuksia.
Höpisetkö siis kaikki tänne kirjoittamasi viestit myös ääneen vai miten se vaimo osasi sulle vastata?Vaimo täällä mökillä antoi jo vastauksen: ”Eihän Suomi edes pelaa noissa kisoissa.”
Millähän perusteella tuosta ei tullut kulmaa?Mitä helvettiä, päivänselvä kulmapotku.