Arvokisojen hienoin maali ikinä... ja ihanin. Ei ole kuin yksi Bergkamp.
Kyllä Hollannilla on aikojen saatossa ollut hienoja pelaajia. Itse olen sitä sukupolvea, joka on seurannut Seedorfin, Kluivertin, Van Nistelrooyn, Van Der Sarin ym. pelaajien pelaamista. Näitä aina hankittiin futismanagerissa, kun olivat niin perkeleen kovia niissä.Kun muut nostalgisoi jotain Cruyffia ja Van Bastenia, niin minä haluaisin tuonne keskustaan parin Van Bommel - De Jong. Puolustukseen ainakin Boulahrouz - Heitinga. Siinä oli sitä jotain ja se jokin oli usein mustelmia vastustajalle.
Melko vähän ollut taklauksia ja kontaktitilanteita toistaiseksi turneessa. Tai sitten mennyt ohi nykypelin muuttuminen.
Frimpongilla on todella loistava kausi takana, olisi todella mielenkiintoista nähdä hänet tänään kehissä.Frimpong ja Weghorst sisään 60 minuutilla kiitos. Saadaan uutta vaihdetta peliin.
Omien kokemuksieni mukaan n. 70% ihmisistä ei siedä tuota moskaa, mutta sitten on 30% friikkejä jotka jonkun aivohäiriön tai minkä lie takia pitävät tuota ihan parhaana juttuna koko maapallolta.Olet ensimmäinen ihminen/kosmopoliitti, jonka olen kuullut haukkuvan kyseistä juomaa.
Malen toki ihan kelpo vaihtoehto tuomaan tuoreita jalkoja ja alla onnistunut kausi Dortmundissa. Mutta joo, tuot Ginin kun pitäisi saada maali aikaan...olishan penkillä tosiaan ollut se Zirkzee ja Frimpongkin. Frimpong oli kenties Hollannin vaarallisimpia pelaajia noissa Kanada- ja Islanti-otteluissa.Vaihtopenkillä mm. Zirkzee, Frimpong ja Ven de Ven. Koeman ottaa sisään Malenin ja satavuotiaan Ginin. Voi jessus mikä reliikki.
Olet oikeassa. Ennakoin, että Puola olisi väsynyt joukkue, jonka joukkuekollektiivi pettää. Näin ei ole kuitenkaan käynyt.Puola on ollut ihan positiivinen yllätys. Toivottavasti Lewa on kehissä seuraavassa.
Olette oikeassa, muutama järkyttävä pommi tuohonkin kymppiin mahtui.Kovalla höökillä Hollanti aloittanut tokan jakson. Olen aina digannut hollantilaisten innosta laukoa kaukaa.
Itse itselleni vastaten, näköjään molempi parempi.Jokohan sieltä kohta uskallettaisiin päästää Frimpong irti, vai tuleeko Weghorst seuraavana.