Kick off 1 ja 2. Noissa ei ollut helpotusta ja pallo ei pysynyt liimattuna jalassa.Nokitan Actua Soccer....
Miten paskasti puolustettu
Hmm, taisi tapahtua bugi etkä huomannut, että kysyin perusteluita. Eli ole hyvä ja esitä nyt hyvä ihminen perustelut väittellesi. Eli perustele toki minulle, että millä tavalla Belgia on jalkapallon suurmaa (lue: Brasilia, Argentiina, Saksa, Ranska, Italia jne.).Oli urheilulaji mikä tahansa niin lainaamani kirjoittaja on aina yhtä kujalla. Tämä nyt oli niin päätön kommentti ettei mitään rajaa.
Mitäs jos sä ite vastaisit itellesi?Hmm, taisi tapahtua bugi etkä huomannut, että kysyin perusteluita. Eli ole hyvä ja esitä nyt hyvä ihminen perustelut väittellesi. Eli perustele toki minulle, että millä tavalla Belgia on jalkapallon suurmaa (lue: Brasilia, Argentiina, Saksa, Ranska, Italia jne.).
Vastaus on Kanada.Hmm, taisi tapahtua bugi etkä huomannut, että kysyin perusteluita. Eli ole hyvä ja esitä nyt hyvä ihminen perustelut väittellesi. Eli perustele toki minulle, että millä tavalla Belgia on jalkapallon suurmaa (lue: Brasilia, Argentiina, Saksa, Ranska, Italia jne.).
Irlannin fanit tässä suhteessa ihan parhaita, harmi kun eivät ole mukana. Irkkujen elämänasenteesta voisi ottaa muut mallia, lädifanit täysi vastakohta.Järjestään ollut hieno meno stadioneilla ja faneilla hauskaa keskenään.
Ja sit Englanti pelaa huomenna.