Ei muuta kuin Arsuun isolla hillolla...Ainiin, ollaankin Valioliigassa jossain 15. sijalla uskottavuudessa. Noh, ens kesänä hommataan pari 16v afrikkalaislupausta taas harjoittelemaan pelleilyakatemiaan.Vituttaisi kyllä, jos olisin Jack Grealish. Hän on tänäänkin syöttänyt Watkinsille neljä vai viisi sellaista maalipaikkaa, joista joku kunnon hyökkääjä olisi tehnyt jokaisesta maalin.
Onhan siellä noita tähtiä...Mutta Kola hakkaakin puukkoryöstäjät yksinään...neiti Özil juu...Kolasinac ei ole kokoonpanossa. Vittu mitä paskaa!
Vittu mikä huumoritiimi Arsulla heittää Chelsea vastaan! Katsokaa nyt jumalauta, tuo on relegation taisteluihin joutuva sakki. Pikkasen sattuu aivoihin taas! 1-4 tänään...
Ja harmi ettei joukkueessa tunnu olevan ketään joka pystyis ruokii juoksuun. Eli hukkaan meneeWerner on yllättävän lussu itse haastamaan yksi vastaan yksi tilanteissa. Jos saa juoksuun syötön niin sittenhän hän menee menojaan, mutta luulisi tuolla nopeudella omien haastojenkin välillä onnistuvan.
Werner on yllättävän lussu itse haastamaan yksi vastaan yksi tilanteissa. Jos saa juoksuun syötön niin sittenhän hän menee menojaan, mutta luulisi tuolla nopeudella omien haastojenkin välillä onnistuvan.
Ja harmi ettei joukkueessa tunnu olevan ketään joka pystyis ruokii juoksuun. Eli hukkaan menee
Joo tuommoinen köyhän miehen Son tällä hetkellä, jos viimeistely ei toimi niin hirveästi muuta ei ole tarjolla kuin nopeasti käyvät jalat.Werner on yllättävän lussu itse haastamaan yksi vastaan yksi tilanteissa. Jos saa juoksuun syötön niin sittenhän hän menee menojaan, mutta luulisi tuolla nopeudella omien haastojenkin välillä onnistuvan.
Havertz kun herää koomasta ja Ziyech kun saa reiden kuntoo vai mikä sillä oli. Sen jälkeen se on Lampsista kiiNiin, tästä olen kirjoittanutkin tuonne Chelsean ketjuun, kun ei tuollainen tunnu oikein edes istuvan Lampardin pelikirjaan. Tämä jos mikä on aika käsittämätöntä, kun joukkueesta löytyy pelaaja tuollaisen taktiikan toteuttamiseen.