Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 129 909
  • 122 114

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Oli siinä osuma Traoren jalkapöydän päälle. Väärin tuomittu keltainen ehdottomasti.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Hyvältä kuulostaisi, mutta mitenhän tämä sitten todennettaisiin pelin tiimellyksessä...

Se tuossa taisi olla suurin haaste ja syy, miksi ei ole edennyt keskustelua pidemmälle. Kyllähän fysiot käyttävät jo nyt jotain protokollaa päävammojen (aivotärähdysten) selvittämiseksi. Mutta hankalaa touhua, kun pelaajaa ei voi pitää kentänlaidalla minuuttitolkulla. Ja aivotärähdyksen oireethan tulevat aika usein vasta myöhemmin.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Auba on kyllä käsittämättömän löysä tällä hetkellä, varsinkin noissa pääpalloissa välillä tuntuu ettei edes pyri viemään. Myöskään miehelle varsin tuttuja pystyjuoksuja näkee hyvällä onnella yhden per peli
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Wolvesin fever eli #37 kyllä harvinaisen värikäs pelaaja. Harvoin jää joku yksilö mistään seurasta, sarjasta jne paremmin mieleen.

Jalat, jalat...!!!!
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
#Synkkää

Sanat loppuu kun Arteta effect puksuttaa eteenpäin

Vittu lopetan tän paskan katsomisen ja alan kannattamaan Wycombea...
 

redpecka

Jäsen
Voi voi, San Sebastiánissakin ikävä pääosuma kun oma portteero nyrkkeili oman nurin keskityspallossa... Silmäkulmalaastarilla selvittiin, meni vähän ohi kun kirjoitin tänne.
 

redpecka

Jäsen
Alkaa tunteetkin kiehahtaa Epsanjan Baskimaassa: Unai Emery mussutti itselleen karttuliinan. Apukoutsi talutti sen kädestä istumaan ettei puhuisi itteään tyystin ulos.
 

redpecka

Jäsen
Voi voi. Emery on tiltissä ja on vaihtamassa japanilaista sisään vaikka kaikki on nyt nähnyt ettei se ole päässyt joukkueeseen sisään mitenkään. Veikkaan sen harhasyötöstä kotijengille 2-1 voittoa. Toisaalta Kubo tässä kaunistelee tilastojaan ollen eniten kentälle vaihdettu pelaaja. Itse ajattelin sen olevan ihan muiden tilastojen kärjessä. Onneksi tammikuu tulee kohta.
 

redpecka

Jäsen
Nyt on kyllä mennyt @redpecka ylläpitämä La Liga seuranta jo ihan uudelle tasolle, kun on tuollaisia tehosteita käytössä
Kaikki lähti lapasesta viimeistään kun otin päivä pari sitten vastaan tuollaisen yhden risuaidan # käyttäjältä @Hols Nilgerssön mukamas ilmaisena "tutustumistarjouksena". Sittemmin on puhelin soinut ja ovat perkeleet onnistuneet myymään mulle kaikenmaailman värillisiä fontteja ja jopa kyrillisiä aakkosia. Pankista olen joutunut ottamaan lainaa... Olisiko tässä Paulin Pelivideoille paikka lähteä tutkimaan tätä skämmiä? Toivon niin. PS. Varokaa tätä huijjausta!!!
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Vieläköhän ne Wenger out kannattajat ovat tyytyväisiä?
Eiköhän tässä ole itse kukin herännyt siihen, että Wengerillä oli vain pieni osa Arsenalin sukelluksessa viimeisten 15 vuoden aikana. Suuremmat syyt löytyvät muualta. Wengerin lähtiessä seuralta vietiin sitten vielä sielu ja sydänkin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Fulhamilla on melko vahva rekordi ryssimisestä, että jos olisin vedonlyöntimiehiä niin toi Lestön tai tasurin houkuttelisi. Muttamitävittua, olenhan minä! Pari nappia Leicester pari maalia ja voitolla yöh... Eiku ei mittää.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Rodgersin sulamisprosessi on näemmä aloitettu jo tässä vaiheessa kautta?

En ole Leicesteriä niin tarkasti seurannut, mutta oletan, että eivät EL:ssä pysty ihan Spursin tapaan kierrättämään ja se näkyy näissä peleissä.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Onneksi Fulham ei sula tänään, 1-2 voitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös