Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 134 665
  • 122 203

Heddy#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Manchester United
Eipä tästä paljoa jäänyt jälkipolville kerrottavaa, mutta tärkeät pisteet kuitenkin. Harmittavasti nyt kun United voitti, ei saada ihastella @mikko600 tilastoja Olen voittoprosenteista ja pistekeskiarvoista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tico voittaa 1-0. Barcalle pari pelaajamenetystäkin vielä kaiken lisäksi kun Pique ja Roberto loukkaantuivat.
 

Beast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitä helvettiä Koeman!! Sergi Roberto loukkaantuu pelin lopussa ja Koeman luovuttaa eikä laita ketään kentälle tilalle. Missä Puig!? Potkut tolle älykääpiölle.
 

Barney

Jäsen
Mitä helvettiä Koeman!! Sergi Roberto loukkaantuu pelin lopussa ja Koeman luovuttaa eikä laita ketään kentälle tilalle. Missä Puig!? Potkut tolle älykääpiölle.
Säännöt kieltää. Lisätiedot Real Madridilta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mitä se selittää. Suljin jo töllön
Sä et halua tietää. Mutta sen voin kertoa, että käyttää tosi paljo "ja-ja", "et-tota-tota" ja "mut-mut-siis" -yhdistelmiä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Manu nousi Man Cityn yläpuolelle sarjassa.

Odottelen, että seuraavassa pelissä Kottila vaahtoa kuinka hän olisi antamassa Pepille jo potkut ja kuinka koko seurassa on kaikki pielessä
 

Jeffrey

Jäsen
Mitä se selittää. Suljin jo töllön

"Voidaanko sanoa, että hyvä joukkue voittaa huonollakin pelillä - mun mielestä ei"

Kuullemma myös pohjelihasnötkähti tolla Cantwellilla ja aika pitkän ähkimisen jälkeen sai sanottua Unitedin pilkusta "äh uh ooh nooh siis ahh paah nooh siis joo noh olihan se nyt pilkku".

Mitähän muuta? Mitäs me nyt katotaan? Saako ottaa lisää kaljaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Mitähän muuta? Mitäs me nyt katotaan? Saako ottaa lisää kaljaa?





Tuolta selvisi, että Kottila on pankissa töissä. Vois saaha pienen koron lainalle jos laittais Liverpool-huivin päälle.

E; jaa nykyään töissä palloliitossa. Lienee saaneen jonkun suojatyöpaikan vakuuttavilla selittelyillään
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Fulham sahasi aika tyylipuhtaasti Evertonin pökkyläpuolustuksen halki, poikki ja pinoon. Pickfordilla ei ollut saumaa, ja tällä kertaa vetokin oli hyvä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Siihen se puhti taisi sitten jäädä. 3-1 Evertonille ja DCL on iskenyt jo pari. Kelpaa, on mulla kapuna.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Mä arvoin DCLn ja Zahan välillä. Vaikea arvata kumman valitsin.
Mulla näyttää nyt osuvan kapteenivalinta ekaa kertaa. Aiemmin isoin pistemäärä kapteenille on ollut 12 pistettä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös