Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 104 021
  • 121 366

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Heh, Byern suorastaan nöyryyttää Ticoa. Carrascolla oli 2-0 tilanteessa loistava sauma tuoda Tico peliin mukaan taistelemaan pisteistä, mutta Carrasco tyri oman tilanteensa täydellisesti ja sen jälkeen Bayern näyttänyt kahdesti viimeistelyn mallia.

4-0.
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Lappu alla pelaava Nketiah huitaisee toisen puoliajan aluksi kyynärpäällä vastustajaa kasvoihin. Onneksi tuomari on sysipaska, eikä anna edes vaparia :DD
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Selostaja pohtii osaakohan Partey puhua englantia, vaikea mennä sanomaan kun Ghanan ainoa virallinen kieli on englanti.
Ei kai virallinen kieli mitään takaa. Jos on koko ikänsä molottanut ugala bugala keihäs -kieltä savimajakylässä niin ei siinä Ghanan "englanti*" välttämättä tartu.

*) Opiskeluaikoina noita länsiafrikkalaisia (pääasiassa nigerialaisia) asui huudeilla. Aika tarkkaan sai kuunnella että siitä niiden "viidakkoenglannista" sai tolkkua.

Ja maailmasta löytyy varmaan kymmeniä tai jopa satoja miljoonia ihmisiä jotka eivät osaa maansa virallista kieltä. Lähimpänä esimerkkinä niinkin eksoottinen paikka kuin Suomi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Bamfordilta kevyttä pelleilyä :D
 

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
Mingsin reaktio Bamfordin pilkun kalasteluun oli mahtava :D

Bamford painaakin kirjoitushetkellä hienon maalin ja illan toisellaan peli 2-0
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ja sit nätti kuti yläpesään. Semmosta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mulla Costa kapteenina ja Bamford kentällä. Kiitos vaan.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Ai niin unohdin tehä vaihdot mulla on edelleen Martialit ja Van Dijkit Fantasy Premier Leaguessa ei taida olla mun juttu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös